Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
mm25mys
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
- Lokalizacja: Mysłowice
Post
autor: mm25mys » śr lis 01, 2006 12:47 pm
Po podniesieniu samochodu , praca zawieszenia wpływa na układ kierowniczy . Po dodaniu gazu samochód lekko skręca w lewo a po puszczeniu gazu w prawo . Odczuwalne jest to także przy jęździe w terenie , auto jedzie prawo lewo , nigdy prosto . Jak to pominąć ?
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198
-
NSS DAVX

- Posty: 395
- Rejestracja: pt mar 31, 2006 2:37 pm
- Lokalizacja: NOWA SÓL
Post
autor: NSS DAVX » śr lis 01, 2006 1:23 pm
wsumei mam podobny problem TEŻ MAM SPOA ale na poczatku było dobrze teraz mi jedno prawe koło nie chamuje chyba bo jach chce zachamować to skreca mi w lewo ... ale to chyba inny problem
SAMURAI MANIA / JEEP WILLYS / Grizzly 700
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lis 01, 2006 1:23 pm
mm25mys pisze:Po podniesieniu samochodu , praca zawieszenia wpływa na układ kierowniczy . Po dodaniu gazu samochód lekko skręca w lewo a po puszczeniu gazu w prawo . Odczuwalne jest to także przy jęździe w terenie , auto jedzie prawo lewo , nigdy prosto . Jak to pominąć ?
ustawić geometrię
-
Kwicol
- jestem tu nowy...

- Posty: 35
- Rejestracja: śr maja 17, 2006 6:43 pm
- Lokalizacja: Beskid Makowski
Post
autor: Kwicol » śr lis 01, 2006 1:54 pm
Geometria przy tych zmianach to podstawa.
Pozdrawiam.
Gitara 1,6 long
-
tomasz sobkowiak
-

- Posty: 235
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 6:08 pm
- Lokalizacja: koszalin
Post
autor: tomasz sobkowiak » śr lis 01, 2006 3:26 pm
Zanim zrobisz geometrie sprawdź czy nie masz luzu na cybantach

2,8 Pajero MASTODONT MACHINE 4X4
-
sebek000

- Posty: 417
- Rejestracja: czw maja 04, 2006 5:28 am
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebek000 » śr lis 01, 2006 6:34 pm
SPRAWDZ HAMULCE MOZE JEDEN TRZYMA
-
Daniel Stachurski
-

- Posty: 268
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Daniel Stachurski » śr lis 01, 2006 9:42 pm
mm25mys pisze:Po podniesieniu samochodu , praca zawieszenia wpływa na układ kierowniczy . Po dodaniu gazu samochód lekko skręca w lewo a po puszczeniu gazu w prawo . Odczuwalne jest to także przy jęździe w terenie , auto jedzie prawo lewo , nigdy prosto . Jak to pominąć ?
Ja tez stawiam na hamulce (konkretnie jeden)
-
protetyk
-

- Posty: 3646
- Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: protetyk » czw lis 02, 2006 6:25 am
mm25mys pisze:Po podniesieniu samochodu , praca zawieszenia wpływa na układ kierowniczy . Po dodaniu gazu samochód lekko skręca w lewo a po puszczeniu gazu w prawo . Odczuwalne jest to także przy jęździe w terenie , auto jedzie prawo lewo , nigdy prosto . Jak to pominąć ?
Po wjechaniu w dziure odbija kierownice?
Płasko panharda zrobiłeś?
-
mm25mys
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
- Lokalizacja: Mysłowice
Post
autor: mm25mys » czw lis 02, 2006 12:31 pm
Panhard jest lekko po skosie ale nie aż tak dużym , zrobiłem krzywy drążek kierowniczy nic się nie poprawiło , przy włożeniu twardych sprężn jest lepiej .
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198
-
dziczek
-

- Posty: 1136
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 8:15 pm
- Lokalizacja: Góry Izerskie od początku do końca
Post
autor: dziczek » czw lis 02, 2006 7:28 pm
NSS DAVX pisze:wsumei mam podobny problem TEŻ MAM SPOA ale na poczatku było dobrze teraz mi jedno prawe koło nie chamuje chyba bo jach chce zachamować to skreca mi w lewo ... ale to chyba inny problem
i u mnie podobnie....

Auto samobójcy... Przy hamowaniu ściąga na lewo...

Lewe koło szybciej łapie,odpowietrzałem i dalej to samo,myślę ,że to przez napicie się przez klocki oleju na gorąco,bo z goleni trochę chlapało i tarcza sie też kiedyś grzała...

Pajero Classic
VW BUS ('72)-odpoczywa
ZRX 1100
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » czw lis 02, 2006 9:39 pm
Zle zrobiony panhard.
Most chodzi nieznacznie prawo - lewo.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
mm25mys
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
- Lokalizacja: Mysłowice
Post
autor: mm25mys » czw lis 02, 2006 10:56 pm
Zle zrobiony panhard.
Most chodzi nieznacznie prawo - lewo.
I myślę że tutaj chyba błąd , zabrałem znajomego na "górki"
i wyszło przy jeździe most przedni ucieka na boki , jutro bedę dochodził dlaczego .
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pt lis 03, 2006 10:45 am
Biga pisze:Zle zrobiony panhard.
Most chodzi nieznacznie prawo - lewo.
oczywiście, ze panhard - ja głupi nie pomysałem,że to może być w vitarze - zakładałem, że jak suzuki to samurai

-
protetyk
-

- Posty: 3646
- Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: protetyk » pt lis 03, 2006 12:10 pm
Bo to jest samurai albo 413.
mm25mys zapodaj fotki jak masz to zrobione i Ci panowie powiedzą
czy dobrze czy żle.
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » pt lis 03, 2006 7:09 pm
protetyk pisze:Bo to jest samurai albo 413.
mm25mys zapodaj fotki jak masz to zrobione i Ci panowie powiedzą
czy dobrze czy żle.
pewno wzorowane było tak jak twoje poprzednio
niech się nie przejmuje samo odpadnie
a to kolejna sprężynówka ?
coś źle poprowadzili albo pancharda albo drążek kierowniczy i most lata na boki albo kierą mu szarpie.
w hanysowie to się w życiu tego nie nauczą robić poprawnie

-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » sob lis 04, 2006 1:15 am
Mroczny pisze:Biga pisze:Zle zrobiony panhard.
Most chodzi nieznacznie prawo - lewo.
oczywiście, ze panhard - ja głupi nie pomysałem,że to może być w vitarze - zakładałem, że jak suzuki to samurai

Vitara nie ma Panharda

Przod jest niezalezny na wahaczach poprzecznych, a tyl na "sierzacie"

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob lis 04, 2006 1:23 am
cholera, podwójna plama
a miałem kiedys vitarę

-
mm25mys
- jestem tu nowy...

- Posty: 83
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 11:01 am
- Lokalizacja: Mysłowice
Post
autor: mm25mys » sob lis 04, 2006 8:17 am
okazało się zę panhard jest zbyt miękko zawieszony cały most przesuwa na boki , na temat mojego zawieszenia to już chyba doktorat mogę napisać . dzisiaj zrobię fotki i zapodam .
I o co w tym wszystkim chodzi?
tel 518-554-198
-
ard10
- jestem tu nowy...

- Posty: 10
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 10:52 pm
- Lokalizacja: koszalin
Post
autor: ard10 » sob lis 04, 2006 8:45 am
sprawdz czy zaciski ci nie blokója
suza 1.3 gaziol
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » sob lis 04, 2006 7:25 pm
mm25mys pisze:okazało się zę panhard jest zbyt miękko zawieszony cały most przesuwa na boki ...
To bylo jasne od samego poczatku opisu

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości