co to moze byc?? co robic??

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
marek1313
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

co to moze byc?? co robic??

Post autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 9:52 pm

Na początku chce wszystkich powitac!!! jestem nowy na tym forum. :) od niedawna jestem posiadaczem SUZUKI SAMURAI 1.3. zrobiłem blacharke, pomalowałem, itd... gdy kupiłem cos nie grało z gaźniekem (orginał gaźnik) nie schodził ponizej 2,5 tys orotów/min :-? dałem do regulacji i niby wszystko ok ale... no własnie jak jade to albo zaczyna przerywac w czasie jazdy albo wogóle nie chce ruszyc bo gaśnie :x i jak zgaśnie to ciezko z odpaleniem. Co robic?? prosze o pomoc.
z góry dzieki!!! :wink:

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » czw lis 09, 2006 9:58 pm

wróć do speca i niech poprawia

a potem kup inny gaźnik

rajdy4x4 - forum - szukaj - samurai + gaźnik

Awatar użytkownika
marek1313
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:18 pm

no tak tylko ze co on ma tam poprawiac jak gaznik czysty... czy moze to byc związane z zapłonem, kablami???

Awatar użytkownika
Grzegorz K.
Posty: 387
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 5:40 pm
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Grzegorz K. » czw lis 09, 2006 10:22 pm

eeeeh... :roll:
Suzuki Samurai '88.
Obrazek

Awatar użytkownika
marek1313
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:26 pm

??? nie wiem co robic?? chce troche pocwiczyc tu i uwdzie ale jak przerywa to nie da rady... ;/

Awatar użytkownika
Piotr_kaszuby
Posty: 328
Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Piotr_kaszuby » czw lis 09, 2006 10:29 pm

gaźnik od poloneza powinien załatwić sprawe :)21
Mercedes G
Suzuki Samurai (sprzedany)
"Świder"

Awatar użytkownika
marek1313
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:30 pm

a jak nie???

Awatar użytkownika
Piotr_kaszuby
Posty: 328
Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Piotr_kaszuby » czw lis 09, 2006 10:33 pm

gaźnik poloneza jak wszystko bedzie dobrze zrobione to napewno bedzie robił :)2
Mercedes G
Suzuki Samurai (sprzedany)
"Świder"

Awatar użytkownika
Piotr_kaszuby
Posty: 328
Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: Piotr_kaszuby » czw lis 09, 2006 10:35 pm

zostaje kwestia zapłonu... sprawdzałeś zapłon ??
Mercedes G
Suzuki Samurai (sprzedany)
"Świder"

Awatar użytkownika
marek1313
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:37 pm

powoli zaczynam wątpic w to ze to moze byc gaźnik... :( bo czemu raz idzie dobrze raz nie?? a gaźnik czysty...

Awatar użytkownika
BREMBO
 
 
Posty: 214
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: śląskie

Post autor: BREMBO » czw lis 09, 2006 10:45 pm

Zostaw oryginał nie ma lepszego gaźnika, jeżeli jest już tak wyje..ny, to zapodaj pony 1,3 ze ssaniem ręcznym.

Awatar użytkownika
Franz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 2:01 pm
Lokalizacja: Gliwice/Strzebowiska

Post autor: Franz » czw lis 09, 2006 10:47 pm

marek1313 pisze:powoli zaczynam wątpic w to ze to moze byc gaźnik... :( bo czemu raz idzie dobrze raz nie?? a gaźnik czysty...
to ten mechanior skasowal cie za regulacje i regeneracje gaznika czy za umycie ????
a kabelki to sobie wymien wraz ze swieczkami i kopułką a potem ciś do gościa nie kopie w gazniku

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Post autor: Zibi » pt lis 10, 2006 7:16 am

Widocznie jak się rozgrzeje to gubi gdzieś iskrę. Sprawdz najpierw nie kable WN a przyłączeniowe do cewki. To moze być taki objaw.

Awatar użytkownika
marek1313
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: marek1313 » pt lis 10, 2006 7:51 am

ok wszystko posprawdzam. :) aaa i jeszcze jedno czy jak bym wymieniał cewke to musi byc orginał?? czy mozna np od poloneza czy tam od czegos innego??
DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC!!! pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Post autor: Zibi » pt lis 10, 2006 8:37 am

Cewka moze być z innego pojazdu ale zostaw ją na razie w spokoju. Szukaj po malych kablach najpierw ( w tym przypadku nie ma kosztów). Następny krok to kopułka i palec ( w sumie około 20 zł) wiec lepiej wymienic, starą najlepiej z palcem w woreczek i gdzieś w nadkole wrzucić - jeszcze moze się przydać i na końcu zmienić kable. NIe wierz w cuda typu polonez itd. ten gażnik naprawdę jest dobry, jak już to zmiana na pony 1,3 lub 1,5. Ale stawiam na małe kable zasilające cewkę.

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » pt lis 10, 2006 8:48 am

Podjedz do mechaniora zeby Ci sprawdzil polozenie plywaka w komorze plywakowej. Mialem kiedys podobny objaw i okazalo sie ze w komorze byl ustawiony za duzy stan paliwa.

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Post autor: hadek » pt lis 10, 2006 9:23 am

Moze sprawdzisz pompe paliwa, kolo miał podobnie, furmanka pali jedzie, nagle uuu, nie chce jechac, zapalic, po chwili gada i tak w kółko. Okazało sie że pompka paliwa padła :wink: . Syf, sj413
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
Cybm
 
 
Posty: 834
Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola

Re: co to moze byc?? co robic??

Post autor: Cybm » pt lis 10, 2006 10:51 am

marek1313 pisze:Na początku chce wszystkich powitac!!! jestem nowy na tym forum. :) od niedawna jestem posiadaczem SUZUKI SAMURAI 1.3. zrobiłem blacharke, pomalowałem, itd... gdy kupiłem cos nie grało z gaźniekem (orginał gaźnik) nie schodził ponizej 2,5 tys orotów/min :-? dałem do regulacji i niby wszystko ok ale... no własnie jak jade to albo zaczyna przerywac w czasie jazdy albo wogóle nie chce ruszyc bo gaśnie :x i jak zgaśnie to ciezko z odpaleniem. Co robic?? prosze o pomoc.
z góry dzieki!!! :wink:
Mialem podobnie i meczylem gaznik a sprawca okazala sie cewka i przewod WN do cewki. Wymienilem i od kilku miesiecy smiga jak zloto :D
SJ 413(gaźnik + LPG) -> Vitara JLX 1.6 8v -> lr Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: co to moze byc?? co robic??

Post autor: Twardy » pt lis 10, 2006 11:28 am

marek1313 pisze:Na początku chce wszystkich powitac!!! jestem nowy na tym forum. :) od niedawna jestem posiadaczem SUZUKI SAMURAI 1.3. zrobiłem blacharke, pomalowałem, itd... gdy kupiłem cos nie grało z gaźniekem (orginał gaźnik) nie schodził ponizej 2,5 tys orotów/min :-? dałem do regulacji i niby wszystko ok ale... no własnie jak jade to albo zaczyna przerywac w czasie jazdy albo wogóle nie chce ruszyc bo gaśnie :x i jak zgaśnie to ciezko z odpaleniem. Co robic?? prosze o pomoc.
z góry dzieki!!! :wink:
Ja bym satwiał jednak na gaźnik...
Do tej pory nie schodził poniżej 2,5 tys ale jeżdził, po regulacji nie jedzie jak zrozumiałem
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
marek1313
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
Lokalizacja: Kościerzyna

Post autor: marek1313 » sob lis 11, 2006 8:34 am

sory ze dopiero pisze... ale sprawdzałem wszystkie mozliwe opcje. zaczołem od przewodów icewki :) i prosze DZIAŁA!!! okazało sie ze po nagzraniu gubi iskre to wymieniłem cewke i kable i jest good!! mam juz przesmigane prawie 200 km i jest wszytsko ok :D

DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC!!! :)2

Awatar użytkownika
Cybm
 
 
Posty: 834
Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola

Post autor: Cybm » sob lis 11, 2006 12:47 pm

marek1313 pisze:sory ze dopiero pisze... ale sprawdzałem wszystkie mozliwe opcje. zaczołem od przewodów icewki :) i prosze DZIAŁA!!! okazało sie ze po nagzraniu gubi iskre to wymieniłem cewke i kable i jest good!! mam juz przesmigane prawie 200 km i jest wszytsko ok :D

DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC!!! :)2
A nie mowilem :D mialem tak samo !! Milego smigania !!
SJ 413(gaźnik + LPG) -> Vitara JLX 1.6 8v -> lr Discovery 300TDi

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » pn lis 13, 2006 11:19 am

marek1313 pisze:sory ze dopiero pisze... ale sprawdzałem wszystkie mozliwe opcje. zaczołem od przewodów icewki :) i prosze DZIAŁA!!! okazało sie ze po nagzraniu gubi iskre to wymieniłem cewke i kable i jest good!! mam juz przesmigane prawie 200 km i jest wszytsko ok :D

DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC!!! :)2
Ostatnio mój samuraj też zdychał... Wymiana kabli i już wszystko gra... Przy starych autach to powinno się chyba uwzględniać przy pakiecie startowym :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość