Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
marek1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 9:52 pm
Na początku chce wszystkich powitac!!! jestem nowy na tym forum.

od niedawna jestem posiadaczem SUZUKI SAMURAI 1.3. zrobiłem blacharke, pomalowałem, itd... gdy kupiłem cos nie grało z gaźniekem (orginał gaźnik) nie schodził ponizej 2,5 tys orotów/min

dałem do regulacji i niby wszystko ok ale... no własnie jak jade to albo zaczyna przerywac w czasie jazdy albo wogóle nie chce ruszyc bo gaśnie

i jak zgaśnie to ciezko z odpaleniem. Co robic?? prosze o pomoc.
z góry dzieki!!!

-
Mroczny
-

- Posty: 40591
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » czw lis 09, 2006 9:58 pm
wróć do speca i niech poprawia
a potem kup inny gaźnik
rajdy4x4 - forum - szukaj - samurai + gaźnik
-
marek1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:18 pm
no tak tylko ze co on ma tam poprawiac jak gaznik czysty... czy moze to byc związane z zapłonem, kablami???
-
Grzegorz K.

- Posty: 387
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 5:40 pm
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: Grzegorz K. » czw lis 09, 2006 10:22 pm
eeeeh...

Suzuki Samurai '88.

-
marek1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:26 pm

? nie wiem co robic?? chce troche pocwiczyc tu i uwdzie ale jak przerywa to nie da rady... ;/
-
Piotr_kaszuby

- Posty: 328
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: Piotr_kaszuby » czw lis 09, 2006 10:29 pm
gaźnik od poloneza powinien załatwić sprawe

Mercedes G
Suzuki Samurai (sprzedany)
"Świder"
-
marek1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:30 pm
a jak nie???
-
Piotr_kaszuby

- Posty: 328
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: Piotr_kaszuby » czw lis 09, 2006 10:33 pm
gaźnik poloneza jak wszystko bedzie dobrze zrobione to napewno bedzie robił

Mercedes G
Suzuki Samurai (sprzedany)
"Świder"
-
Piotr_kaszuby

- Posty: 328
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: Piotr_kaszuby » czw lis 09, 2006 10:35 pm
zostaje kwestia zapłonu... sprawdzałeś zapłon

Mercedes G
Suzuki Samurai (sprzedany)
"Świder"
-
marek1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: marek1313 » czw lis 09, 2006 10:37 pm
powoli zaczynam wątpic w to ze to moze byc gaźnik...

bo czemu raz idzie dobrze raz nie?? a gaźnik czysty...
-
BREMBO
-

- Posty: 214
- Rejestracja: ndz lis 27, 2005 12:06 pm
- Lokalizacja: śląskie
Post
autor: BREMBO » czw lis 09, 2006 10:45 pm
Zostaw oryginał nie ma lepszego gaźnika, jeżeli jest już tak wyje..ny, to zapodaj pony 1,3 ze ssaniem ręcznym.
-
Franz
- jestem tu nowy...

- Posty: 74
- Rejestracja: czw wrz 07, 2006 2:01 pm
- Lokalizacja: Gliwice/Strzebowiska
Post
autor: Franz » czw lis 09, 2006 10:47 pm
marek1313 pisze:powoli zaczynam wątpic w to ze to moze byc gaźnik...

bo czemu raz idzie dobrze raz nie??
a gaźnik czysty...
to ten mechanior skasowal cie za regulacje i regeneracje gaznika czy za umycie

??
a kabelki to sobie wymien wraz ze swieczkami i kopułką a potem ciś do gościa nie kopie w gazniku
-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » pt lis 10, 2006 7:16 am
Widocznie jak się rozgrzeje to gubi gdzieś iskrę. Sprawdz najpierw nie kable WN a przyłączeniowe do cewki. To moze być taki objaw.
-
marek1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: marek1313 » pt lis 10, 2006 7:51 am
ok wszystko posprawdzam.

aaa i jeszcze jedno czy jak bym wymieniał cewke to musi byc orginał?? czy mozna np od poloneza czy tam od czegos innego??
DZIEKI WSZYSTKIM ZA POMOC!!! pozdrawiam

-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » pt lis 10, 2006 8:37 am
Cewka moze być z innego pojazdu ale zostaw ją na razie w spokoju. Szukaj po malych kablach najpierw ( w tym przypadku nie ma kosztów). Następny krok to kopułka i palec ( w sumie około 20 zł) wiec lepiej wymienic, starą najlepiej z palcem w woreczek i gdzieś w nadkole wrzucić - jeszcze moze się przydać i na końcu zmienić kable. NIe wierz w cuda typu polonez itd. ten gażnik naprawdę jest dobry, jak już to zmiana na pony 1,3 lub 1,5. Ale stawiam na małe kable zasilające cewkę.
-
Muchozol

- Posty: 694
- Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am
Post
autor: Muchozol » pt lis 10, 2006 8:48 am
Podjedz do mechaniora zeby Ci sprawdzil polozenie plywaka w komorze plywakowej. Mialem kiedys podobny objaw i okazalo sie ze w komorze byl ustawiony za duzy stan paliwa.
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » pt lis 10, 2006 9:23 am
Moze sprawdzisz pompe paliwa, kolo miał podobnie, furmanka pali jedzie, nagle uuu, nie chce jechac, zapalic, po chwili gada i tak w kółko. Okazało sie że pompka paliwa padła

. Syf, sj413
Lepiej pózno niz wcale
-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » pt lis 10, 2006 10:51 am
marek1313 pisze:Na początku chce wszystkich powitac!!! jestem nowy na tym forum.

od niedawna jestem posiadaczem SUZUKI SAMURAI 1.3. zrobiłem blacharke, pomalowałem, itd... gdy kupiłem cos nie grało z gaźniekem (orginał gaźnik) nie schodził ponizej 2,5 tys orotów/min

dałem do regulacji i niby wszystko ok ale... no własnie jak jade to albo zaczyna przerywac w czasie jazdy albo wogóle nie chce ruszyc bo gaśnie

i jak zgaśnie to ciezko z odpaleniem. Co robic?? prosze o pomoc.
z góry dzieki!!!

Mialem podobnie i meczylem gaznik a sprawca okazala sie cewka i przewod WN do cewki. Wymienilem i od kilku miesiecy smiga jak zloto

SJ 413(gaźnik + LPG) -> Vitara JLX 1.6 8v -> lr Discovery 300TDi
-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » pt lis 10, 2006 11:28 am
marek1313 pisze:Na początku chce wszystkich powitac!!! jestem nowy na tym forum.

od niedawna jestem posiadaczem SUZUKI SAMURAI 1.3. zrobiłem blacharke, pomalowałem, itd...
gdy kupiłem cos nie grało z gaźniekem (orginał gaźnik) nie schodził ponizej 2,5 tys orotów/min
dałem do regulacji i niby wszystko ok ale... no własnie jak jade to albo zaczyna przerywac w czasie jazdy albo wogóle nie chce ruszyc bo gaśnie
i jak zgaśnie to ciezko z odpaleniem. Co robic?? prosze o pomoc.
z góry dzieki!!!

Ja bym satwiał jednak na gaźnik...
Do tej pory nie schodził poniżej 2,5 tys ale jeżdził, po regulacji nie jedzie jak zrozumiałem
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
marek1313
- jestem tu nowy...

- Posty: 24
- Rejestracja: czw lis 09, 2006 9:38 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
Post
autor: marek1313 » sob lis 11, 2006 8:34 am
sory ze dopiero pisze... ale sprawdzałem wszystkie mozliwe opcje. zaczołem od przewodów icewki

i prosze DZIAŁA!!! okazało sie ze po nagzraniu gubi iskre to wymieniłem cewke i kable i jest good!! mam juz przesmigane prawie 200 km i jest wszytsko ok
DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC!!!

-
Cybm
-

- Posty: 834
- Rejestracja: sob cze 03, 2006 10:12 am
- Lokalizacja: Poznań-Szamotuły-Tuchola
Post
autor: Cybm » sob lis 11, 2006 12:47 pm
marek1313 pisze:sory ze dopiero pisze... ale sprawdzałem wszystkie mozliwe opcje. zaczołem od przewodów icewki

i prosze DZIAŁA!!! okazało sie ze po nagzraniu gubi iskre to wymieniłem cewke i kable i jest good!! mam juz przesmigane prawie 200 km i jest wszytsko ok
DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC!!!

A nie mowilem

mialem tak samo

Milego smigania

SJ 413(gaźnik + LPG) -> Vitara JLX 1.6 8v -> lr Discovery 300TDi
-
Wojtek-P
-

- Posty: 1177
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: Wojtek-P » pn lis 13, 2006 11:19 am
marek1313 pisze:sory ze dopiero pisze... ale sprawdzałem wszystkie mozliwe opcje. zaczołem od przewodów icewki

i prosze DZIAŁA!!! okazało sie ze po nagzraniu gubi iskre to wymieniłem cewke i kable i jest good!! mam juz przesmigane prawie 200 km i jest wszytsko ok
DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC!!!

Ostatnio mój samuraj też zdychał... Wymiana kabli i już wszystko gra... Przy starych autach to powinno się chyba uwzględniać przy pakiecie startowym

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość