100% blokada - nie automat!
Moderator: Albert_N
100% blokada - nie automat!
Witam
W związku z tym iż dużo śmigam po czarnym szukam blokady 100% nie automatycznej. Czytałem, że oryginalne się nie spisują, podobno DANIELSIU coś kombinował, ale nie wiem czy Mu się udało.
A więc ma ktoś namiary gdzie coś takiego można kupić, stronka www. albo cuś. Bardzo popularny jest ABR chyba ciśnieniowy, a czy zna ktoś blokadę mechanicznie załączaną? tak jak w oryginale?
Ps. Jakie są przypuszczalne koszty takiej blokady?
Pozdro
W związku z tym iż dużo śmigam po czarnym szukam blokady 100% nie automatycznej. Czytałem, że oryginalne się nie spisują, podobno DANIELSIU coś kombinował, ale nie wiem czy Mu się udało.
A więc ma ktoś namiary gdzie coś takiego można kupić, stronka www. albo cuś. Bardzo popularny jest ABR chyba ciśnieniowy, a czy zna ktoś blokadę mechanicznie załączaną? tak jak w oryginale?
Ps. Jakie są przypuszczalne koszty takiej blokady?
Pozdro
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś
do terenu, mogą być kalosze.
clio 04 1,5dCi
Kupię coś

- Misiek Bielsko
-
- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Kontaktowanie:
Re: 100% blokada - nie automat!
Do driftu?PATMA pisze:W związku z tym iż dużo śmigam po czarnym szukam blokady 100% nie automatycznej.

Niestety w renatce napęd na przód i nie da się driftować 
Poważnie stwierdziłem, że wracam do korzenia czyli suzi, po drodze był jeep na dłużej i na chwilkę nissan, ale doszedłem do wniosku, że jedyne właściwe autko do upalania w terenie to suzia.
Mam ładnego trupa "czytaj suzanne do remontu" na oku, warsztat, pełno zapału i troszkę czasu, będe motać.
Doszedłem do wniosku, że w tej suzi koniecznie będe miał blokadę, a docelowo dwie, alę chcę móc decydować kiedy mam zblokowaną oś dlatego szukam czegoś nie automatycznego. ABR fajny ale drogi, więc napisałem, na forum, może ktoś zna jakieś inne rozwiązania.

Poważnie stwierdziłem, że wracam do korzenia czyli suzi, po drodze był jeep na dłużej i na chwilkę nissan, ale doszedłem do wniosku, że jedyne właściwe autko do upalania w terenie to suzia.
Mam ładnego trupa "czytaj suzanne do remontu" na oku, warsztat, pełno zapału i troszkę czasu, będe motać.
Doszedłem do wniosku, że w tej suzi koniecznie będe miał blokadę, a docelowo dwie, alę chcę móc decydować kiedy mam zblokowaną oś dlatego szukam czegoś nie automatycznego. ABR fajny ale drogi, więc napisałem, na forum, może ktoś zna jakieś inne rozwiązania.
Vitara Long 97r. 2.0 V6-sprzedana
clio 04 1,5dCi
Kupię coś
do terenu, mogą być kalosze.
clio 04 1,5dCi
Kupię coś

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Bester Locked .... w terenie robi dobrze... no i proste... bez obslugowe... zadnych rurek, silownikow, membram, zaworkow, ciegiel, linek, kompresorow itd... jedyny minus to ograniczenie sterownosci... jak bester jest z przodu...
czeslaw ? ocenzurowali ci podpis ? szkoda fajny byl...
czeslaw ? ocenzurowali ci podpis ? szkoda fajny byl...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Niestety nie masz dużego wyboru albo ARB albo KAM ale to tylko tył i kosztuje 661 funtów + przesyłka....jak dla mnie to za dużoPATMA pisze:Doszedłem do wniosku, że w tej suzi koniecznie będe miał blokadę, a docelowo dwie, alę chcę móc decydować kiedy mam zblokowaną oś dlatego szukam czegoś nie automatycznego. ABR fajny ale drogi, więc napisałem, na forum, może ktoś zna jakieś inne rozwiązania.

taniej wychodzi ARB

Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


KAM robi już też na przód i to sterowane elektrycznie.Michał_1989 pisze:Niestety nie masz dużego wyboru albo ARB albo KAM ale to tylko tył i kosztuje 661 funtów + przesyłka....jak dla mnie to za dużoPATMA pisze:Doszedłem do wniosku, że w tej suzi koniecznie będe miał blokadę, a docelowo dwie, alę chcę móc decydować kiedy mam zblokowaną oś dlatego szukam czegoś nie automatycznego. ABR fajny ale drogi, więc napisałem, na forum, może ktoś zna jakieś inne rozwiązania.![]()
taniej wychodzi ARB
http://www.kamdiffs.com/suzuki_diff_locker.htm
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Zanim kupiłem Arb-y to pisałem do nich mail-a czy maja też na przód i w odpowiedzi dostałem że nie ,a pozatym na tej stronie niema nic o tym że robią też na przód
P.S Ja nie przeczę że tylnej się nieda na przód załorzyć bo zapewne się da...w końcu po zmianie półosi to będzie to sama grubość co tylnich....

P.S Ja nie przeczę że tylnej się nieda na przód załorzyć bo zapewne się da...w końcu po zmianie półosi to będzie to sama grubość co tylnich....

Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


Ten nowy model blokady jest chyba lepszy niz poprzednia chociaz te kabelki wewnatrz dyfra trzeba dobrze zamocowac zeby ich nie zmielilo. zajmuje mniej miejsca ale montaz chyba jest trudniejszy. Moim zdaniem ta blokada nie jest drozsza od arba bo z anglii latwiej przywiezc, poza tym w komplecie sa wzmocnione polosie ktore do arba zdaloby sie dokupic. I tu jest problem z przodem: nie chodzi tylko o inny dyfer z 26 zebami ale o to ze poloski sporo sie roznia. ten wielowypust do blokady to nie przedluzenie tego co wchodzi w satelite ale drugi grubszy wiec musi byc specjalna polos do tego. Tu arb jest lepszy bo do niego standardowe poloski moga byc. Tak wiec moze kam na tyl a arb na przod? ale wtedy kompresor i tak musi byc. Wiec albo 2 arby+ lepsze polosie albo czekac az zrobia kama na przod.
No dobra trza coś temat ruszyć. Zapodaje pierwsze zdjęcia
GALERIA
Samej blokady jeszcze niestety nie ma ale w tym tygodniu powinna już być. W miarę postępów będę dodawał zdjęcia do galerii.
GALERIA
Samej blokady jeszcze niestety nie ma ale w tym tygodniu powinna już być. W miarę postępów będę dodawał zdjęcia do galerii.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Nowe zdjęcia w galerii już są:
GALERIA
Dekiel kosza jest jeszcze prototypem i kształt oraz ilość zębów nie są jeszcze ostateczne(docelowo ma być mniej zębów, ale grubsze)
GALERIA
Dekiel kosza jest jeszcze prototypem i kształt oraz ilość zębów nie są jeszcze ostateczne(docelowo ma być mniej zębów, ale grubsze)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości