
do klatkowiczów
Moderator: Albert_N
- CittO
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: sob maja 31, 2003 6:39 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
do klatkowiczów
witam, szukam wlasnie koncepcji zbudowania klatki (spawacza obytego w temacie niestety w calym 3miescie znalesc nie moge
) ale slyszalem ze przy klasycznej klatce buda z racji tego ze pracuje obija o klatke przy racjonalnej odleglosci klatki od budy, czy ktos moze potwierdzic to zjawisko?

4x4 4eveR: GV 1.6 '04 & Samurai 1.6 '89 www.citto.niedaje.pl
Przy zewnetrznej klatce to raczej klatka pracuje, a nie buda
Jak auto na przeprawe, bo tylko wtedy zewnetrzna klatka ma sens to i tak musi byc na tyle daleko od budy, zeby dalo sie pasy asekuracyjne przekladac gdzie tylko mozna.

Jak auto na przeprawe, bo tylko wtedy zewnetrzna klatka ma sens to i tak musi byc na tyle daleko od budy, zeby dalo sie pasy asekuracyjne przekladac gdzie tylko mozna.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
- samurai_hel
-
- Posty: 145
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 1:20 pm
- Lokalizacja: HELL, pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: do klatkowiczów
uśmiechnij się do Marcina TalśkiCittO pisze:witam, szukam wlasnie koncepcji zbudowania klatki (spawacza obytego w temacie niestety w calym 3miescie znalesc nie moge) ale slyszalem ze przy klasycznej klatce buda z racji tego ze pracuje obija o klatke przy racjonalnej odleglosci klatki od budy, czy ktos moze potwierdzic to zjawisko?

Aga i Zbyszek Samurai 1,3i MT lift 6cm, DW 9,5lbs, reduktor od 410; Merc V220
- CittO
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: sob maja 31, 2003 6:39 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
dzieki za pomoc w temacie, rozwazam jeszcze opcje przymocowania jakies klatki do budy.
Aha jeszcze jedno: ile srednio wazy klata z progami (wiadomo od rur i budowy zalezy ale chodzi mi o rzad wielkosci bo w samcu to nie bez znaczenia)?
Aha jeszcze jedno: ile srednio wazy klata z progami (wiadomo od rur i budowy zalezy ale chodzi mi o rzad wielkosci bo w samcu to nie bez znaczenia)?
4x4 4eveR: GV 1.6 '04 & Samurai 1.6 '89 www.citto.niedaje.pl
- CittO
- jestem tu nowy...
- Posty: 71
- Rejestracja: sob maja 31, 2003 6:39 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: do klatkowiczów
a pewien jestes ze on robi klatki?samurai_hel pisze: uśmiechnij się do Marcina Talśki
@Biga: 50kg to az tak nie boli, wystarczy zainwestowac w lzejszego pilota i bilans na zero

4x4 4eveR: GV 1.6 '04 & Samurai 1.6 '89 www.citto.niedaje.pl
Klatkę przykręcić do progów, progi przykręcić do ramy.CittO pisze:dzieki za pomoc w temacie, rozwazam jeszcze opcje przymocowania jakies klatki do budy.
Aha jeszcze jedno: ile srednio wazy klata z progami (wiadomo od rur i budowy zalezy ale chodzi mi o rzad wielkosci bo w samcu to nie bez znaczenia)?
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
- samurai_hel
-
- Posty: 145
- Rejestracja: pn gru 04, 2006 1:20 pm
- Lokalizacja: HELL, pomorskie
- Kontaktowanie:
Re: do klatkowiczów
jestem pewnyCittO pisze:a pewien jestes ze on robi klatki?samurai_hel pisze: uśmiechnij się do Marcina Talśki
@Biga: 50kg to az tak nie boli, wystarczy zainwestowac w lzejszego pilota i bilans na zero


Aga i Zbyszek Samurai 1,3i MT lift 6cm, DW 9,5lbs, reduktor od 410; Merc V220
- Daniel Stachurski
-
- Posty: 268
- Rejestracja: pn mar 08, 2004 11:35 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Zalezy jak bardzo rozbudowana ma byc taka klatka... Metr rury np. fi 50mm ze scianka 3,2mm to 3,7kg, ale ze scianka 2,0mm to 1,9kg. Do tego jeszcze moze jakies ciensze na zastrzaly, np. fi 40 ze scianka 2,0mm o wadze 1,9kg.CittO pisze:ile srednio wazy klata z progami (wiadomo od rur i budowy zalezy ale chodzi mi o rzad wielkosci bo w samcu to nie bez znaczenia)?
Samurai 1.6/16V Baleno, 33x10.50, przod sprezyny, tyl SPOA, 4.56, 4.16, HS9500
http://suzuki.run4x4fun.com
http://suzuki.run4x4fun.com
mi klatka ale z konkretnych rur + zderzak + progi + płyta pod winde wyszło materiał 120 kg. coprawda tr. oche zostało ale nie wiele. do tego winda z 30 kg. wiem ze przegiełem ale miała być masywna i jest.
http://rhx.nazwa.pl/tanie.auto/bojownik/index.php
http://rhx.nazwa.pl/tanie.auto/bojownik/index.php
jak Ci troche zostalo to prawie sie zgadza. Mi klatka wyszla jakies 52kg, przedni zderzak mial chyba 27kg, tylny z 10kg, progi cos ok 12kg i juz jest razem 100kg. Na przeprawe tak wychodzi niestety.maristez pisze:mi klatka ale z konkretnych rur + zderzak + progi + płyta pod winde wyszło materiał 120 kg. coprawda troche zostało ale nie wiele. do tego winda z 30 kg. wiem ze przegiełem ale miała być masywna i jest...
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Można zejść wywalając przedni zderzak.Biga pisze:jak Ci troche zostalo to prawie sie zgadza. Mi klatka wyszla jakies 52kg, przedni zderzak mial chyba 27kg, tylny z 10kg, progi cos ok 12kg i juz jest razem 100kg. Na przeprawe tak wychodzi niestety.maristez pisze:mi klatka ale z konkretnych rur + zderzak + progi + płyta pod winde wyszło materiał 120 kg. coprawda troche zostało ale nie wiele. do tego winda z 30 kg. wiem ze przegiełem ale miała być masywna i jest...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Przedni to moze nie ale tylni...Adam.Ż pisze:Można zejść wywalając przedni zderzak.Biga pisze:jak Ci troche zostalo to prawie sie zgadza. Mi klatka wyszla jakies 52kg, przedni zderzak mial chyba 27kg, tylny z 10kg, progi cos ok 12kg i juz jest razem 100kg. Na przeprawe tak wychodzi niestety.maristez pisze:mi klatka ale z konkretnych rur + zderzak + progi + płyta pod winde wyszło materiał 120 kg. coprawda troche zostało ale nie wiele. do tego winda z 30 kg. wiem ze przegiełem ale miała być masywna i jest...

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
To zalezy od tego do czego masz autko. Masywny przedni zderzak jest niezbedny do zapierania sie o drzewa przy wyciaganiu kogos lekka Suza (oraz w ruchu miejskimAdam.Ż pisze:Można zejść wywalając przedni zderzak.Biga pisze:jak Ci troche zostalo to prawie sie zgadza. Mi klatka wyszla jakies 52kg, przedni zderzak mial chyba 27kg, tylny z 10kg, progi cos ok 12kg i juz jest razem 100kg. Na przeprawe tak wychodzi niestety.maristez pisze:mi klatka ale z konkretnych rur + zderzak + progi + płyta pod winde wyszło materiał 120 kg. coprawda troche zostało ale nie wiele. do tego winda z 30 kg. wiem ze przegiełem ale miała być masywna i jest...



To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Ja nie mam z przodu zderzaka a wyciągałem już patrole i gelendy zapierając się o drzewo. A mój samochód służy tylko do jazdy w terenie.Biga pisze:To zalezy od tego do czego masz autko. Masywny przedni zderzak jest niezbedny do zapierania sie o drzewa przy wyciaganiu kogos lekka Suza (oraz w ruchu miejskimAdam.Ż pisze:Można zejść wywalając przedni zderzak.Biga pisze: jak Ci troche zostalo to prawie sie zgadza. Mi klatka wyszla jakies 52kg, przedni zderzak mial chyba 27kg, tylny z 10kg, progi cos ok 12kg i juz jest razem 100kg. Na przeprawe tak wychodzi niestety.) Mocno przydaje sie tez podczas jazdy w nieznane. Generalnie to nie jest potrzebny jak nie napierasz na jakies przeszkody, ale praktyka mowi ze zawsze jakies sie znajda
Wszystko zalezy od uzytkowania pojazdu
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Wyslij zdjecia swojego przoduAdam.Ż pisze:Ja nie mam z przodu zderzaka a wyciągałem już patrole i gelendy zapierając się o drzewo. A mój samochód służy tylko do jazdy w terenie.Biga pisze:To zalezy od tego do czego masz autko. Masywny przedni zderzak jest niezbedny do zapierania sie o drzewa przy wyciaganiu kogos lekka Suza (oraz w ruchu miejskimAdam.Ż pisze: Można zejść wywalając przedni zderzak.) Mocno przydaje sie tez podczas jazdy w nieznane. Generalnie to nie jest potrzebny jak nie napierasz na jakies przeszkody, ale praktyka mowi ze zawsze jakies sie znajda
Wszystko zalezy od uzytkowania pojazdu

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Patrol się na zboczę wciągał. Pierwsze użycie tydzień wcześniej zamontowanego T-maxa - w połowie góry się skończył. Normalnie się ludzie pozchodzili żeby zobaczyć jak suzuka będzie wciągać patrola
A przód widać tutaj:
ZDJĘCIE
Zapieram się albo rolkami, albo hakiem albo grillem przy mocowaniu do ramy. Jak się dobrze przyjrzysz to pod lewym reflektorem(tym od pasażera) widać wgniecenie grilla - pozostałość po wyciąganiu gelendy na Kaszubji.
A w większości wyciągania ciężkich samochodów to się tyłem pasem zapinam żeby drzewa nie niszczyć


A przód widać tutaj:
ZDJĘCIE
Zapieram się albo rolkami, albo hakiem albo grillem przy mocowaniu do ramy. Jak się dobrze przyjrzysz to pod lewym reflektorem(tym od pasażera) widać wgniecenie grilla - pozostałość po wyciąganiu gelendy na Kaszubji.
A w większości wyciągania ciężkich samochodów to się tyłem pasem zapinam żeby drzewa nie niszczyć


Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości