Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Robal30
-

- Posty: 290
- Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:45 am
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
Post
autor: Robal30 » ndz kwie 22, 2007 4:18 pm
Witam,
Mam okazje kupic Vitare z 92r z takim wlasnie motorem pod maska. Co koledzy o tym sadza?? Bedzie to hulac? Zdaje sie, ze ten motór wsadzili tam jeszcze niemcy, a auto zarejestrowane w Polsce. Pali na dotyk

Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
-
piorek
-

- Posty: 156
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 10:58 pm
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: piorek » ndz kwie 22, 2007 6:49 pm
a jaki tam jest TDI ?
-
Robal30
-

- Posty: 290
- Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:45 am
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
Post
autor: Robal30 » ndz kwie 22, 2007 7:17 pm
Musi z passata

Ale zryw toto ma!!! 4 kółkami 4 dołeczki wykopie w żużlu ruszając

Intercooler wielkosci normalnej chłodnicy ktos zafasował....hehe...
Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
-
pbyra
-

- Posty: 992
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
- Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne
Post
autor: pbyra » ndz kwie 22, 2007 7:20 pm
Robal30 pisze:Musi z passata

Ale zryw toto ma!!! 4 kółkami 4 dołeczki wykopie w żużlu ruszając

Intercooler wielkosci normalnej chłodnicy ktos zafasował....hehe...
masz foto

??
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ
skype: pawelbyra
gg: 4793104
-
Don Corleone

- Posty: 491
- Rejestracja: wt lut 27, 2007 8:41 pm
- Lokalizacja: Gdzieś w górach
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Don Corleone » ndz kwie 22, 2007 8:18 pm
Robal30 pisze:Witam,
Mam okazje kupic Vitare z 92r z takim wlasnie motorem pod maska. Co koledzy o tym sadza?? Bedzie to hulac? Zdaje sie, ze ten motór wsadzili tam jeszcze niemcy, a auto zarejestrowane w Polsce. Pali na dotyk

Z jakiego roku jest ten silnik??
Defender 110 
-
kozioU
-

- Posty: 2785
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: kozioU » ndz kwie 22, 2007 8:20 pm
Ja bym brał
Sam o czymś takim myślałem, ale lubię swojego dupowoza
Może kiedyś

-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » pn kwie 23, 2007 10:46 am
Jesteś pewny że to TDI VW-gena?
TDI ma bardzo duży moment obrotowy który może skutecznie zniszczyć sprzęgło, skrzynię przeniesienie napędu.
Z drugiej strony TDI jest badzo podatny na tuning. Można wyciągać spore moce. Zakłądając że to TDI pompa (VP) to po modyfikacjach mechanicznych >150 KM i powyżej 330 Nm. Ale wątpię czy Vitara wytrzyma taki moment.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » pn kwie 23, 2007 1:00 pm
Ja zastanawiałem sie nad 1,6 z Golfa II do Samuraia. Ale 1.9TDI może całkiem dobrze robić, ja bym brał.
Galloper LWB - turysta
-
piorek
-

- Posty: 156
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 10:58 pm
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Post
autor: piorek » pn kwie 23, 2007 7:15 pm
Silnik kozak odrazu mu chipa zapodaj
-
Robal30
-

- Posty: 290
- Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:45 am
- Lokalizacja: Lubelszczyzna
Post
autor: Robal30 » pn kwie 23, 2007 8:35 pm
Nie wiem z którego roku motor. Nikt nie wie. Auto stoi w komisie, a chłopaki nie chca dac namiaru na własciciela

Ładnie cyka motór i zapalił na zimno z półobrotu. Zadnych dymów z wydechu, no moze czarny przy przegazówce. Sam nie wiem co sadzic, zawsze myslalem, ze co wsadzila fabryka jest dobre, a wszelkie wynalazki moga na dłuzsza mete zawodzic, wiec bardziej bym wierzyl w Vitare z silnikiem Peugeot. Przeraza mnie tez mnogosc pozrywanych kabelkow pod maska... Rozumiem, ze poprzedni motór wymagal moze wielu kabelkow, a ten nie, ale jak cos sie stanie z elektryka, to trzeba bedzie naprawde mądrego, zeby doszedl co sie z czym tam jje

Daihatsu Feroza 1,6 93' --> Ford Maverick 2,0 02'
-
kozioU
-

- Posty: 2785
- Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: kozioU » pn kwie 23, 2007 9:47 pm
Skoro tak to lepiej uważać - można się wj*bać na niezłą minę. Najlepiej, żeby to jakiś fachowiec obejrzał i ocenił czy warto.
-
Bogdan 4x4
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: ndz paź 10, 2004 7:49 pm
- Lokalizacja: z podkarpackiej wioski
Post
autor: Bogdan 4x4 » pn kwie 23, 2007 10:42 pm
Żółty ma serce helmuta, 1,9 tdi 110 KM, rok 2000, turbina ze zmienną geometrią łopatek. Na serii wymiatał nieźle, teraz ma wgrany program sportowy ( 145 KM, 380Nm)
http://www.godula.pl/chip/vw/strony/golf_19tdi110.htm
Na szutrze z samym tyłem trzeba uważać bo zad wyprzedzać lubi
A w terenie

, ogólnie nie polecam... mającym ciężką nogę i... jeżdżącym w amoku

.
Chyba że o inny motór chodzi

-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » śr kwie 25, 2007 8:58 am
Robal30 pisze:..... wszelkie wynalazki moga na dłuzsza mete zawodzic, wiec bardziej bym wierzyl w Vitare z silnikiem Peugeot. Przeraza mnie tez mnogosc pozrywanych kabelkow pod maska...
Jak masz dużo czasu i zawziętości to możesz próbować, ale ja bym się nie pakował. Jeśli motasz sam z głową to wiesz "co go boli", ale jak kupisz namotane to możesz mieć tylko kłopoty.
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
kolek
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:03 pm
- Lokalizacja: Karpacz
Post
autor: kolek » czw kwie 26, 2007 6:31 pm
Może ktoś ma dokładniejsze dane co do takiej zmoty, co , dlaczego i po co.Może ktoś coś takiego robił, bo właśnie myślę o zrobieniu takiej treningówki z silnikiem od passata 1,9 TDI, 110 lub 130PS .
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » czw kwie 26, 2007 8:26 pm
Powiem tak, najlepszy do vitary jest silnik z vitary.
Co Wy chcecie od tego pieca, że przychodza wam do głów takie dziwne pomysły

Lepiej pózno niz wcale
-
kolek
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:03 pm
- Lokalizacja: Karpacz
Post
autor: kolek » czw kwie 26, 2007 9:00 pm
hadek pisze:Powiem tak, najlepszy do vitary jest silnik z vitary.

to nie może być takie zwykłe seryjne , przecież cała przyjemność i zabawa w tym żeby coś pomotać. A czasami udaje się zrobić naprawdę coś ciekawego . Poza tym dieselek mniej czuły na wilgoć i moc nieporównywalnie większa nie mówiąc o spalaniu.

-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » czw kwie 26, 2007 9:21 pm
kolek pisze:... przecież cała przyjemność i zabawa w tym żeby coś pomotać. A czasami udaje się zrobić naprawdę coś ciekawego...
Dla jednych to jest cała przyjemność, dla innych przyjemnością jest jazda...Czasami się udaje a czasami wychodzi pomnik.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
kolek
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: wt gru 27, 2005 11:03 pm
- Lokalizacja: Karpacz
Post
autor: kolek » czw kwie 26, 2007 9:51 pm
TomaszRT pisze: dla innych przyjemnością jest jazda.
Ale jaką przyjemnością musi być jazda autem które w powiewach waży tone i ma właśnie taki silnik.
-
Bogdan 4x4
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: ndz paź 10, 2004 7:49 pm
- Lokalizacja: z podkarpackiej wioski
Post
autor: Bogdan 4x4 » pt kwie 27, 2007 5:12 am
kolek pisze:TomaszRT pisze: dla innych przyjemnością jest jazda.
Ale jaką przyjemnością musi być jazda autem które w powiewach waży tone i ma właśnie taki silnik.

-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » pt kwie 27, 2007 7:58 am
kolek pisze:TomaszRT pisze: dla innych przyjemnością jest jazda.
Ale jaką przyjemnością musi być jazda autem które w powiewach waży tone i ma właśnie taki silnik.
No przyjemnosc zapewne wielka, tylko cos mi sie zdaje że układ napedowu vitary moze miec problemy z przeniesieniem tych Nm na koła, a zwłaszcza przedni naped.
Lepiej pózno niz wcale
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt kwie 27, 2007 8:44 am
Kolega szuka auta terenowego taniego w eksploatacji. Miał ochotę na Mitsubishi ale spalanie nie mniejsze niż 10 litrów a realne 12 do 15 stu zimową porą z włączonym napędem 4x4 było dla niego zaporą.
Szukał też odpowiedzi na pytanie czy Isuzu Trooper może spalić 7-8 litrów ON / 100 km
Jak tak dalej będzie szukał to znajdzie ale jak to mówi brzydko mój kolega siusiaka do pupy i w jebie sie minę
Jak chce się jeździć autem terenowym to trzeba mieć na to pieniądze a szukanie zmot tylko dla tego że mogą spalić 2 litry mniej to głupi pomysł że hej.
Co z tego 1.9 TDI w Golfie pali 6 litrów ale ku….ma miłośc boska VW nie waży 1.700 kg motor nie musi napędzać 4 kół, motor w WV nie musi kręcić wałem pędnym, WV nie ma wielkiego mostu z tyłu. Tak wiec na co kolega liczy że auto o 4x4 o masie 1700 kg spali 6 L / 100 KM – ni hu hu DYCHE i tak spali
ech ludzie -

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » pt kwie 27, 2007 9:01 am
Dodajmy do tego jakies 32" z agresywnym bierznikiem, ksztalt pudelka od zapalek, reduktor i pol tony blota pod podwoziem i na felgach

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
Stachu-80

- Posty: 1779
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Sławno
Post
autor: Stachu-80 » pt kwie 27, 2007 9:06 am
Co z tego 1.9 TDI w Golfie pali 6 litrów ale ku….ma miłośc boska VW nie waży 1.700 kg motor nie musi napędzać 4 kół, motor w WV nie musi kręcić wałem pędnym, WV nie ma wielkiego mostu z tyłu. Tak wiec na co kolega liczy że auto o 4x4 o masie 1700 kg spali 6 L / 100 KM – ni hu hu DYCHE i tak spali
ech ludzie -

[/quote]
A kolega slyszal o wersji golfa 4 MOTION albo o quattro w audi tez sa takie wersje i ciagnie na 4 koła
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pt kwie 27, 2007 9:18 am
@ Stachu-80 jak chcesz mnie cytowac to nie pitol podspdem głupot bo co mam piernik do wiatraka

Rozmowa nie jest o napedach 4x4 tylko o spalaniu
Co ty chcesz porównać Passta 4Miton z haldexem do Vitary gdzie gdzie Vitara wazy wiecej, gdzie system przenisienia napędu jest XXL razy inny. Ewentualnie Audi Quatro z torsenem - no własnie i czy Audi z prawdziwym napedem na 4 koła koła paili 6 l / 100 km

hee chyba nie . Obawiam sie ze to ten napęd było tylko z motorem 2,5 TDI i benzynami
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości