Strona 1 z 4

1,9 TDi VW w Vitarce???

: ndz kwie 22, 2007 4:18 pm
autor: Robal30
Witam,

Mam okazje kupic Vitare z 92r z takim wlasnie motorem pod maska. Co koledzy o tym sadza?? Bedzie to hulac? Zdaje sie, ze ten motór wsadzili tam jeszcze niemcy, a auto zarejestrowane w Polsce. Pali na dotyk :lol:

: ndz kwie 22, 2007 6:49 pm
autor: piorek
a jaki tam jest TDI ?

: ndz kwie 22, 2007 7:17 pm
autor: Robal30
Musi z passata :o Ale zryw toto ma!!! 4 kółkami 4 dołeczki wykopie w żużlu ruszając :lol: Intercooler wielkosci normalnej chłodnicy ktos zafasował....hehe...

: ndz kwie 22, 2007 7:20 pm
autor: pbyra
Robal30 pisze:Musi z passata :o Ale zryw toto ma!!! 4 kółkami 4 dołeczki wykopie w żużlu ruszając :lol: Intercooler wielkosci normalnej chłodnicy ktos zafasował....hehe...
masz foto ????

Re: 1,9 TDi VW w Vitarce???

: ndz kwie 22, 2007 8:18 pm
autor: Don Corleone
Robal30 pisze:Witam,

Mam okazje kupic Vitare z 92r z takim wlasnie motorem pod maska. Co koledzy o tym sadza?? Bedzie to hulac? Zdaje sie, ze ten motór wsadzili tam jeszcze niemcy, a auto zarejestrowane w Polsce. Pali na dotyk :lol:
Z jakiego roku jest ten silnik??

: ndz kwie 22, 2007 8:20 pm
autor: kozioU
Ja bym brał :)2

Sam o czymś takim myślałem, ale lubię swojego dupowoza :)21

Może kiedyś :roll:

: pn kwie 23, 2007 6:13 am
autor: Don Corleone
kozioU pisze:Ja bym brał :)2

Sam o czymś takim myślałem, ale lubię swojego dupowoza :)21

Może kiedyś :roll:

Ja tak mysle bo kupilem sobie nowszego passata a z 95 roku TDI stoi w pokrzywach :D :)2 Moze by tak silnik wyciagnac.... :)2 :)2

: pn kwie 23, 2007 10:46 am
autor: Masmo
Jesteś pewny że to TDI VW-gena?
TDI ma bardzo duży moment obrotowy który może skutecznie zniszczyć sprzęgło, skrzynię przeniesienie napędu.
Z drugiej strony TDI jest badzo podatny na tuning. Można wyciągać spore moce. Zakłądając że to TDI pompa (VP) to po modyfikacjach mechanicznych >150 KM i powyżej 330 Nm. Ale wątpię czy Vitara wytrzyma taki moment.

: pn kwie 23, 2007 1:00 pm
autor: Jogi4x4
Ja zastanawiałem sie nad 1,6 z Golfa II do Samuraia. Ale 1.9TDI może całkiem dobrze robić, ja bym brał.

: pn kwie 23, 2007 7:15 pm
autor: piorek
Silnik kozak odrazu mu chipa zapodaj

: pn kwie 23, 2007 8:35 pm
autor: Robal30
Nie wiem z którego roku motor. Nikt nie wie. Auto stoi w komisie, a chłopaki nie chca dac namiaru na własciciela :lol: Ładnie cyka motór i zapalił na zimno z półobrotu. Zadnych dymów z wydechu, no moze czarny przy przegazówce. Sam nie wiem co sadzic, zawsze myslalem, ze co wsadzila fabryka jest dobre, a wszelkie wynalazki moga na dłuzsza mete zawodzic, wiec bardziej bym wierzyl w Vitare z silnikiem Peugeot. Przeraza mnie tez mnogosc pozrywanych kabelkow pod maska... Rozumiem, ze poprzedni motór wymagal moze wielu kabelkow, a ten nie, ale jak cos sie stanie z elektryka, to trzeba bedzie naprawde mądrego, zeby doszedl co sie z czym tam jje :-?

: pn kwie 23, 2007 9:47 pm
autor: kozioU
Skoro tak to lepiej uważać - można się wj*bać na niezłą minę. Najlepiej, żeby to jakiś fachowiec obejrzał i ocenił czy warto.

: pn kwie 23, 2007 10:42 pm
autor: Bogdan 4x4
Żółty ma serce helmuta, 1,9 tdi 110 KM, rok 2000, turbina ze zmienną geometrią łopatek. Na serii wymiatał nieźle, teraz ma wgrany program sportowy ( 145 KM, 380Nm)
http://www.godula.pl/chip/vw/strony/golf_19tdi110.htm
Na szutrze z samym tyłem trzeba uważać bo zad wyprzedzać lubi :o
A w terenie :)23 , ogólnie nie polecam... mającym ciężką nogę i... jeżdżącym w amoku 8) .
Chyba że o inny motór chodzi :)13

: śr kwie 25, 2007 8:58 am
autor: Masmo
Robal30 pisze:..... wszelkie wynalazki moga na dłuzsza mete zawodzic, wiec bardziej bym wierzyl w Vitare z silnikiem Peugeot. Przeraza mnie tez mnogosc pozrywanych kabelkow pod maska...
Jak masz dużo czasu i zawziętości to możesz próbować, ale ja bym się nie pakował. Jeśli motasz sam z głową to wiesz "co go boli", ale jak kupisz namotane to możesz mieć tylko kłopoty.

: czw kwie 26, 2007 6:31 pm
autor: kolek
Może ktoś ma dokładniejsze dane co do takiej zmoty, co , dlaczego i po co.Może ktoś coś takiego robił, bo właśnie myślę o zrobieniu takiej treningówki z silnikiem od passata 1,9 TDI, 110 lub 130PS .

: czw kwie 26, 2007 8:26 pm
autor: hadek
Powiem tak, najlepszy do vitary jest silnik z vitary.
Co Wy chcecie od tego pieca, że przychodza wam do głów takie dziwne pomysły :o

: czw kwie 26, 2007 9:00 pm
autor: kolek
hadek pisze:Powiem tak, najlepszy do vitary jest silnik z vitary.:o
to nie może być takie zwykłe seryjne , przecież cała przyjemność i zabawa w tym żeby coś pomotać. A czasami udaje się zrobić naprawdę coś ciekawego . Poza tym dieselek mniej czuły na wilgoć i moc nieporównywalnie większa nie mówiąc o spalaniu. :D

: czw kwie 26, 2007 9:21 pm
autor: TomaszRT
kolek pisze:... przecież cała przyjemność i zabawa w tym żeby coś pomotać. A czasami udaje się zrobić naprawdę coś ciekawego...
Dla jednych to jest cała przyjemność, dla innych przyjemnością jest jazda...Czasami się udaje a czasami wychodzi pomnik.

: czw kwie 26, 2007 9:51 pm
autor: kolek
TomaszRT pisze: dla innych przyjemnością jest jazda.
Ale jaką przyjemnością musi być jazda autem które w powiewach waży tone i ma właśnie taki silnik.

: pt kwie 27, 2007 5:12 am
autor: Bogdan 4x4
kolek pisze:
TomaszRT pisze: dla innych przyjemnością jest jazda.
Ale jaką przyjemnością musi być jazda autem które w powiewach waży tone i ma właśnie taki silnik.
:)2 :D

: pt kwie 27, 2007 7:58 am
autor: hadek
kolek pisze:
TomaszRT pisze: dla innych przyjemnością jest jazda.
Ale jaką przyjemnością musi być jazda autem które w powiewach waży tone i ma właśnie taki silnik.
No przyjemnosc zapewne wielka, tylko cos mi sie zdaje że układ napedowu vitary moze miec problemy z przeniesieniem tych Nm na koła, a zwłaszcza przedni naped.

: pt kwie 27, 2007 8:44 am
autor: Eskapada
Kolega szuka auta terenowego taniego w eksploatacji. Miał ochotę na Mitsubishi ale spalanie nie mniejsze niż 10 litrów a realne 12 do 15 stu zimową porą z włączonym napędem 4x4 było dla niego zaporą.

Szukał też odpowiedzi na pytanie czy Isuzu Trooper może spalić 7-8 litrów ON / 100 km

Jak tak dalej będzie szukał to znajdzie ale jak to mówi brzydko mój kolega siusiaka do pupy i w jebie sie minę :)3

Jak chce się jeździć autem terenowym to trzeba mieć na to pieniądze a szukanie zmot tylko dla tego że mogą spalić 2 litry mniej to głupi pomysł że hej.

Co z tego 1.9 TDI w Golfie pali 6 litrów ale ku….ma miłośc boska VW nie waży 1.700 kg motor nie musi napędzać 4 kół, motor w WV nie musi kręcić wałem pędnym, WV nie ma wielkiego mostu z tyłu. Tak wiec na co kolega liczy że auto o 4x4 o masie 1700 kg spali 6 L / 100 KM – ni hu hu DYCHE i tak spali

ech ludzie - :roll:

:)21

: pt kwie 27, 2007 9:01 am
autor: sciba
Dodajmy do tego jakies 32" z agresywnym bierznikiem, ksztalt pudelka od zapalek, reduktor i pol tony blota pod podwoziem i na felgach :)2

: pt kwie 27, 2007 9:06 am
autor: Stachu-80
Co z tego 1.9 TDI w Golfie pali 6 litrów ale ku….ma miłośc boska VW nie waży 1.700 kg motor nie musi napędzać 4 kół, motor w WV nie musi kręcić wałem pędnym, WV nie ma wielkiego mostu z tyłu. Tak wiec na co kolega liczy że auto o 4x4 o masie 1700 kg spali 6 L / 100 KM – ni hu hu DYCHE i tak spali

ech ludzie - :roll:

:)21[/quote]

A kolega slyszal o wersji golfa 4 MOTION albo o quattro w audi tez sa takie wersje i ciagnie na 4 koła

: pt kwie 27, 2007 9:18 am
autor: Eskapada
@ Stachu-80 jak chcesz mnie cytowac to nie pitol podspdem głupot bo co mam piernik do wiatraka ?? ?? Rozmowa nie jest o napedach 4x4 tylko o spalaniu

Co ty chcesz porównać Passta 4Miton z haldexem do Vitary gdzie gdzie Vitara wazy wiecej, gdzie system przenisienia napędu jest XXL razy inny. Ewentualnie Audi Quatro z torsenem - no własnie i czy Audi z prawdziwym napedem na 4 koła koła paili 6 l / 100 km ?? hee chyba nie . Obawiam sie ze to ten napęd było tylko z motorem 2,5 TDI i benzynami