Gazownia w Jimny-m
Moderator: Albert_N
Gazownia w Jimny-m
Czy ktoś z szanownych kolegów ma gazownie w Jimnym?
Dzwoniłem do majstra z gazowni a on mi na to ze w Suzuki wtryski są w głowicy i lipa z instalacji bo popali wtrtyski- prawda to????
1999 rok 1298 cm3 16V wielopunkt.
Dzwoniłem do majstra z gazowni a on mi na to ze w Suzuki wtryski są w głowicy i lipa z instalacji bo popali wtrtyski- prawda to????
1999 rok 1298 cm3 16V wielopunkt.
SUZUKI SAMURAI - EWOLUCJA - DISCOVERY 300 TDI 1997
chcesz sie cieszyc bezawaryjnoscią :?? nie rob tegomendelmax pisze:Taaaaa, wtrysk bezpośredni![]()
Odpowiedz sobie tylko na pytanie, czy naprawdę warto ten gaz. Auto pali niewiele, więc i czas amortyzacji będzie długi. Butla to chyba na dach... Taki sobie pomysł ogólnie...
jimny pali w granicach 10l chyba wiec tragedii nie ma
a butla zzabiera tyulko miiejsce z tylu i robi sie cos ala seicento

ludzie demontują a ty chcesz zakladac :??

to co zaoszczedzisz na LPG wydasz pozniej na mechanikow hehee


era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Jak dobrze Ci instalacje założą to bedzie to miało rece i nogi.ramzes pisze:mendelmax pisze:Taaaaa, wtrysk bezpośredni![]()
Odpowiedz sobie tylko na pytanie, czy naprawdę warto ten gaz. Auto pali niewiele, więc i czas amortyzacji będzie długi. Butla to chyba na dach... Taki sobie pomysł ogólnie...
To jest mit że gaz sieje spustoszenie w silniku, problem tylko z tą butlą.
Instalacje przyzwoitą można już za 2500 tysia wsadzić mowa tu o IV generacji (sekwencyjny wtrysk gazu)
2500 tysia cofnie ci sie za 20.000 tysiecy kilometrów ( plus minus)
Zgadzam się, że gaz nie niszczy silników tak jak to niektórzy mówią, ale w tym aucie to po prostu nie ma sensu. W Jeepie, który ma spory apetyt to rozumiem, ale w suzi? Mnie pali suza w zakresie 7-8 litrów jazdy dość dynamicznej i sporo po mieście. No to ile można na tym gazie zaoszczędzić przy takich spalaniach? Grubo ponad rok jazdy będzie na zwrot instalki, potem owszem, zacznie zarabiać, ale niewiele. A problemy gazowe pozostaną. Olałbym temat 

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
ramzes pisze:chcesz sie cieszyc bezawaryjnoscią :?? nie rob tegomendelmax pisze:Taaaaa, wtrysk bezpośredni![]()
Odpowiedz sobie tylko na pytanie, czy naprawdę warto ten gaz. Auto pali niewiele, więc i czas amortyzacji będzie długi. Butla to chyba na dach... Taki sobie pomysł ogólnie...
jimny pali w granicach 10l chyba wiec tragedii nie ma
a butla zzabiera tyulko miiejsce z tylu i robi sie cos ala seicento
ludzie demontują a ty chcesz zakladac :??
to co zaoszczedzisz na LPG wydasz pozniej na mechanikow hehee![]()
ramzes i bezawaryjnosc

gg 6157522
swoje przeszedlem ... teraz juz moze byc tylko lepiej , NEver MOre LPGslaw211 pisze:ramzes pisze:chcesz sie cieszyc bezawaryjnoscią :?? nie rob tegomendelmax pisze:Taaaaa, wtrysk bezpośredni![]()
Odpowiedz sobie tylko na pytanie, czy naprawdę warto ten gaz. Auto pali niewiele, więc i czas amortyzacji będzie długi. Butla to chyba na dach... Taki sobie pomysł ogólnie...
jimny pali w granicach 10l chyba wiec tragedii nie ma
a butla zzabiera tyulko miiejsce z tylu i robi sie cos ala seicento
ludzie demontują a ty chcesz zakladac :??
to co zaoszczedzisz na LPG wydasz pozniej na mechanikow hehee![]()
ramzes i bezawaryjnosc

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Gazik jest oki, nie licząc trzech polonezów zjeżdżonych na gazie to jeszcze trzy auta w mojej rodzinie śmigają na LPG i działa, ja swoim autem zrobiłem 100 tysi i jeździ licznik zbliża sie do 200 tysiecy. Trzeba tylko znaleźć instalatora co zamontuje instalacje jak trzeba.
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
Bezposredni w jimny ... dobre dobre
@ramzes nie obrazias sie ale pitolisz faramazony
Prawda jest taka ze wiekszos ludzi przyjezdza do gazownikow z silnikami delikatnie mowiac wyruchanymi i chca zeby na gazie zaczal im smigac jak samolot
Druga sprawa ze trzeba tez miec dobrago gazownika bo wiekszosc to nie ma pojecia...tak jak ten tu wspomniany
Takze jezeli chodzi o mnie to szczrze polecam sekwencyjny gaz
sam mam taki w dosyc skomplikowanym japonskim silniku troszke wiekszym bo 2.4 ale sprawuje sie swietnie...60 tys i zadnych problemow spalanie identyczne jak na benzynie

@ramzes nie obrazias sie ale pitolisz faramazony
Prawda jest taka ze wiekszos ludzi przyjezdza do gazownikow z silnikami delikatnie mowiac wyruchanymi i chca zeby na gazie zaczal im smigac jak samolot
Druga sprawa ze trzeba tez miec dobrago gazownika bo wiekszosc to nie ma pojecia...tak jak ten tu wspomniany

Takze jezeli chodzi o mnie to szczrze polecam sekwencyjny gaz
sam mam taki w dosyc skomplikowanym japonskim silniku troszke wiekszym bo 2.4 ale sprawuje sie swietnie...60 tys i zadnych problemow spalanie identyczne jak na benzynie

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
nie obrażam siesciba pisze:Bezposredni w jimny ... dobre dobre![]()
@ramzes nie obrazias sie ale pitolisz faramazony
Prawda jest taka ze wiekszos ludzi przyjezdza do gazownikow z silnikami delikatnie mowiac wyruchanymi i chca zeby na gazie zaczal im smigac jak samolot
Druga sprawa ze trzeba tez miec dobrago gazownika bo wiekszosc to nie ma pojecia...tak jak ten tu wspomniany![]()
Takze jezeli chodzi o mnie to szczrze polecam sekwencyjny gaz
sam mam taki w dosyc skomplikowanym japonskim silniku troszke wiekszym bo 2.4 ale sprawuje sie swietnie...60 tys i zadnych problemow spalanie identyczne jak na benzynie

ad2 -> a są tacy :?? chyba specjalisty wyjechali do UK czy gdzies tam
walczylem z LPG i sie poddalem .. teraz na Pb jeździ az milo , juz 10 tys po remoncie i wywaleniu LPG i nic sie nie dzieje.

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość