Od 2 dni jestem szczęśliwym posiadaczem samurai 1,9 TD, wcześniej 1,3 gaźnik.
Mam kilka pytań do użytkowników tych autek:
1) Na przednim moście nie mam sprzęgiełek, czy bez problemu mogę wstawić sprzęgiełka ręczne ?
2) Na tym samym moście, tuż za uchwytami mocującymi resor, po każdej stronie jest dziwna, wystająca pionowa „grucha”. Co to za cudo dodano w nowszych wersjach ? Czy to coś ma zastąpić w jakiś sposób stare sprzęgiełka ?
3) Czy wszystkie uszczelniacze i łożyska w mostach są takie same jak w starszych modelach na szerokich mostach?
4) Gdzie można zdobyć instrukcję serwisową w pdf’ie do modeli od 1999 roku ?
5) W czasie jazdy testowej, gdy autko ledwo się toczyło, typek który sprzedawał auto przełączył reduktor na napęd tylko na tył. Trochę mnie to zaskoczyło! W starej Suzi taka próba kończyła się zgrzytaniem przekładni, na postoju spoko. Czy coś zmieniono w nowszych wersjach, czy przez cały czas byłem jeleniem i jeździłem na walniętym reduktorze ?
6) Podczas jazdy, przy próbie redukcji, często mam problem z zejściem z 3 na 2. Czasem gdy popuszczę lekko sprzęgło udaje się wrzucić 2, ktoś znajomy powiedział, że może pomóc regulacja sprzęgła…
Czy może mieć rację, czy też to tylko paplanina bez sensu, a w rzeczywistości pada skrzynia ?
7) Jak sprawdzić czy turbina działa poprawnie ? Jakoś jej nie słychać ...
Z góry dziękuję za pomoc!
