Kupno vitary 1.6 z gazem

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

billy04
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Kupno vitary 1.6 z gazem

Post autor: billy04 » czw lip 05, 2007 1:05 pm

Witam wszystkich. Jestem nowicjuszem i chciałbym kupić vitarę najchętniej z gazem, spotkałem się z czymś takim, że vitara z gazem ma przerobiony silnik w ten sposób, że układ wtryskowy zastąpiono gaźnikiem. Co o tym myśleć i jak w ogóle vitary radzą sobie z gazem, przepraszam jeśli ten temat się już przewinął ale mam ograniczony dostęp do internetu i nie mam kiedy przejrzeć dokładnie forum pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ZURIT
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: ZURIT » czw lip 05, 2007 1:27 pm

kolego miły, gaz to jest dobry do zapalniczek...
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marta&Marek

Kontaktowanie:

Post autor: Marta&Marek » czw lip 05, 2007 2:14 pm

ZURIT pisze:kolego miły, gaz to jest dobry do zapalniczek...
pozdrawiam
Eeee tam, zależy, do czego kolega będzie używać auta. Jeśli na wyprawy :wink: to na samym PB, to masakra. Jeśli auto i w teren (bez ekstremu) i na co dzień, to :)2

Ale o patencie z zamianą wtrysku na gaźnik, to słyszałem tylko raz i to nie z powodu gazu :wink: BTW vitek na gaźniku raczej mało widziałem.
Krowa - KDJ95 skundlona przekaźnikiem z GMa ;)

Awatar użytkownika
papas

Post autor: papas » czw lip 05, 2007 2:26 pm

Może kolega słyszał o gaźniku BLOS, ale to zamiast mixera się zakłada a nie zamiast wtrysku.
Przy montażu instalacji najważniejsza jest jakość wykonania przyłącza, jak również producent instalacji.
Zakładając że auto będzie jeździło ileśtam kilometrów rocznie można sobie obliczyć ile to będzie kosztowało i czy się opłaca.
Ja zakładając gaz liczyłem że będe robił 20 tyś. km rocznie, niewiem gdzie nabiłem te 42 tyś :D, ale dla mnie się opłaca.