Strona 1 z 1
Suzuki vitra 2.0 v6-zawieszenie
: sob paź 06, 2007 7:30 pm
autor: Robsik
Witam
Jestem tu nowy i mam różne pytanka.
Jedno z nich to:
co moze byc winą "myszkowania" w koleinach
Później inne pytania
z góry dziękuje

: sob paź 06, 2007 7:37 pm
autor: hadek
Jest specjalny topik do witania
A co do myszkowania, to jakie Masz opony w swoim smietniku??
Suzuki vitra 2.0 v6-zawieszenie
: sob paź 06, 2007 7:48 pm
autor: Robsik
Opny mam a raczej miałem 215/65/16 teraz 255/55/16-wiem ze moze to byc ta wina ale po zalozeniu oryginalnych i tak myszkuje mniej ale jednak
W tym miesiącu bede zakładał z powrotem ryginałki.
: sob paź 06, 2007 8:10 pm
autor: piotr-stihl
u mnie podobnie - trzeba sie przyzwyczaic , luzow brak
: ndz paź 07, 2007 3:31 pm
autor: Robsik
Jak zrobie mały lift na podkładkach gumowych od mb to zmienia sie właściwości jezdne?? jeśli tak to jakie odczucia a jesli nie to ktos moze jeszcze podac jakiś pomysł.
Pozdrawiam
: ndz paź 07, 2007 5:42 pm
autor: Gruzin
Na podkładkach gumowych? Wybiją się szybko. Ertalon albo coś takiego zastosuj.
Dłuższe sprężyny na tył i podkładki na przód. Zmiana amortyzatorów.
Własciwości jezdne się poprawiają w terenie

: ndz paź 07, 2007 6:01 pm
autor: mdeja
Gruzin pisze:Na podkładkach gumowych? Wybiją się szybko. Ertalon albo coś takiego zastosuj.
Dłuższe sprężyny na tył i podkładki na przód. Zmiana amortyzatorów.
Własciwości jezdne się poprawiają w terenie

swieta prawda. Mi sie juz nie chce tego powtarzac ktorys tam raz......
: ndz paź 07, 2007 6:32 pm
autor: Robsik
W terenie to to wiem

ale na asfalcie w zakrętach itp.

: ndz paź 07, 2007 7:41 pm
autor: Gruzin
Zależy jaki lift zrobisz. W zasadzie jeśli zrobisz jakieś 2" to na czarnym spokój, bez zmian
A przede wszystkim kto lift zrobi

: pt paź 12, 2007 10:17 pm
autor: Robsik
Co do myszkowania to dzisiaj z tatą sprawdzaliśmy tylne zawieszenie i wyczułem mały luz na lewym amorku i przy bocznym bujaniu właśnie on mocniej ze tak powiem reagował na te ruchy, a jak go złapałem i leciutko szarpałem to było takie małe puk puk
I teraz pierwsze pytanie czy miało by to wpływ na myszkowanie,
a drugie czy amorek(tylny) od zwykłej vitary będzie pasował do v6
Czekam na odpowiedzi

: pt paź 12, 2007 10:27 pm
autor: simca
jeżeli chcesz sprawdzić amortyzatory, to najlepiej podjedz na stację diagnostyczną, bo takie sprawdzanie na oko raczej nic nie daje, co do "myszkowania" to tak już jest z tym samochodem, taki jego urok.
Amortyzatory z krótkiej vitary podchodzą do V6.
: pt paź 12, 2007 10:32 pm
autor: Robsik
A jak Ci sie sprawuje vitarka wogóle

No i widze w opisie ze masz ja zagazowaną a ja mam dylemat czy do swojej zakładac bo słyszałem opinie ze szkoda silnika (gaz wykańcza motor) i sie chciałem zapytac jak długa masz gazik jaki rodzaj gazu i czy nic nie szwankuje??
: pt paź 12, 2007 10:32 pm
autor: simca
Jeżeli chcesz robić lift, to nie warto się pchać w amorki z vitary. Najlepiej od razu założyć z czegoś innego, + dłuższe sprężyny, a z przodu obrócenie górnego gniazda mocowania amortyzatora + dłuższe sprężyny.
: pt paź 12, 2007 10:38 pm
autor: simca
odpukać!! narazie nie miałem z suczką żadnych problemów, instalacje mam założoną sekwencyjną, zrobiłem na niej prawie 20 tysięcy, i nie narzekam. Moc taka sama jak na benzynie, brak różnicy. a na stacji w porównaniu z etylinką jest

: pt paź 12, 2007 10:57 pm
autor: Robsik
O no to elegancko juz jest jakiś plus z gazem warto myśleć

Instalka wyniesie gdzieś tak 4 tysia
A co do lifta to u siebie robiłeś

Jak tak to jak ci sie sprawuje w zakrętach i w koleinach

Ja sie cykam nie chcem zeby jeszcze mocniej prowadzało

Już tak sobie mysle zeby wyciągarke załozyć bez cięcia zderzaka i osłony zrobić

: pt paź 12, 2007 11:01 pm
autor: simca
mam do ciebie Robsik prośbę, ponieważ masz nie motane auto, zmierz odległość od ramy do ziemi (na prostym równym podłożu) w miejscu gdzie sie rama kończy i zaczyna (przód i tył), będę bardzo wdzięczny, pozdrawiam
: pt paź 12, 2007 11:10 pm
autor: simca
Robsik pisze:O no to elegancko juz jest jakiś plus z gazem warto myśleć

Instalka wyniesie gdzieś tak 4 tysia
mnie kosztowała, 3500 i najlepsze jest ze się już zwróciła
Robsik pisze:
A co do lifta to u siebie robiłeś

Jak tak to jak ci sie sprawuje w zakrętach i w koleinach
Tak robiłem, zaczynałem od gumowych podkładek, teraz mam sprężyny tył skoda felicja, + obniżone mocowanie amortyzatora, Przód narazie na podkładkach + obrócone górne mocowanie, ale niedługo będą sprężyny z merca 124. Różnica w prowadzeniu po lifcie nieduża, da sie przeżyć,
: pt paź 12, 2007 11:11 pm
autor: Robsik
Oki ale mam oponki 255/55/16 i moze byc troszke mniejszy

A oponki to szit załozyłem bo kupiłem powypadkową drugą automacik (środkiem w drzewo) jak jakieś częsci czy cos by ktos chciał to sie pytać (jakoś sie dogadamy)

: pt paź 12, 2007 11:16 pm
autor: simca
Robsik pisze:Oki ale mam oponki 255/55/16
Do takich opon to tylko tuba i lans na mieście

: pt paź 12, 2007 11:22 pm
autor: Robsik
No masz racje! Jakiś niemraszek miał je na swojej na gładkim asfalcie super ale koleiny czy teren to masakra! Postaram jutro wieczorem podać pomiary

: pt paź 19, 2007 3:36 pm
autor: ender2006
Zastanów się może na kupnem wyższych opon a nie szerszych. Mam Goodrich 215/70/16 i dobrze się spisują. I szkoda że ta druga uderzyła przodem bo moglibyśmy się dogadać

potrzebuje kilka części z przodu.
: pt paź 19, 2007 7:06 pm
autor: Robsik
O tych oponkach myślałem ale zastanawiam sie czy nie obcieraja za mocno gdzieś (czytałem juz ze w jednym przypadku leciutko obcierały) a u mnie to i oryginałki lekko obciaraja przu duzym skrecie
A co do części to moze cos tam sie uratowało

: czw gru 06, 2007 5:42 pm
autor: Robsik
Co do myszkowania to bardzo duzy wpływ maja opony

Zbyt szerokie ja miałem 255/55/16(dobre na niemiecki asfalt) i to jest duza przesada jak dla mnie z takimi oponami na nasze drogi
I tez bardzo wazna zeczą jest cisnienie w oponach
1,6 jest idealnie, mniej prowadza i samochod bardziej taki "mietkki

"
Ja teraz mam oryginalne kapcie i jest bardzo dobrze
Teraz duzo mniej myszkuje ale przyczyna jeszcze jest ponoc układ kierowniczy(mało precyzyjny-GV słyszałem ze tez tak jest) ale do tego idzie sie juz przyzwyczaić
Pozdrawiam Robsik
: pt gru 07, 2007 8:43 am
autor: Masmo
Robsik pisze:.....Teraz duzo mniej myszkuje ale przyczyna jeszcze jest ponoc układ kierowniczy(mało precyzyjny-GV słyszałem ze tez tak jest) ale do tego idzie sie juz przyzwyczaić

....
Vitara a tym bardziej Samuraj to auta terenowe

I nie są projektowane żeby prowadziły się jak bolid F1. Jak chcecie żeby auto jeździło jako po szynach kupicie sobie Focusa...
: sob gru 08, 2007 5:37 pm
autor: Ma-Rysia
a gdybyś coś potrzebował do swej V6 to mam na części
