trzepie samurajem
Moderator: Albert_N
trzepie samurajem
witam . mam problem . trzęsie nie miołosiernie autem jak jade ok. 60km/h. dodam koła ok. wywazone.luzów na wale nie ma, mechanik mowi "ze jest luz na łożysku wejsciowym do reduktora" czy to może być to? i gdzie takie coś moge dostac-cena.dodam ze jakis czas temu zagiołem obudowe hamulca recznego czy może to być powiązane z tymi drganiami?doradzcie
Mam nadzieję, że coś będę mógł pomóc. Miałem taki problem, że przy ok. 60km/h zaczynało najpierw trząść niemiłosiernie kierownicą a następnie całym autem. To było przy oponach 255/60/15 czyli na Samuraja dość szerokich. Wyważanie kół nie pomagało. Okazało się, że łożyska w kolach przednich i na zwrotnicach padły. Skończyło się tak, że cały czas na nich jeżdżę, a na razie zmieniłem tylko opony dając na przód 205/70/15. Trzęsawki ustały choć wiem, że nadal wymienione łożyska są do wymiany no i nie mogę wrzucić do czasu aż wymienię te łożyska większych opon. Na stronie Danielsa jest podany typ (pierwsze z góry
, piszę bo jakoże był przed oczami to nie zauważyłem właśnie dlatego
). Mam nadzieję, że coś tym pomogłem. Pozdrawiam.


jak mowisz, oczywisice powodem drgawek moga byc:
l1)uz na lozyskuwejsciowym(skrzynia reduktor)
2)jesli owa zagieta czesc przy recznym siekreci to tez moze to miec wplyw-spojrz z jaka predkoscia kreca sie waly.
3)luzow na wale mozesz nie miec, ale waly moga byc niewywazone-tez bedzie telepac a co gorsza rozpipczy same krzyzaki oraz lozyska np w glowce mostu.
4)mozesz miec wyruchane poduszki(np na reduktorze albo na skrzyni)
5)mozesz miec blotko na rantach felg:)21
6)mozesz miec cos pokombinowane z zawiasem(chyba ze to seria)
itp itd
jak zapinasz naped na 4 kola to wystepuje?
a tak pozatym to dzien dobry panu
l1)uz na lozyskuwejsciowym(skrzynia reduktor)
2)jesli owa zagieta czesc przy recznym siekreci to tez moze to miec wplyw-spojrz z jaka predkoscia kreca sie waly.
3)luzow na wale mozesz nie miec, ale waly moga byc niewywazone-tez bedzie telepac a co gorsza rozpipczy same krzyzaki oraz lozyska np w glowce mostu.
4)mozesz miec wyruchane poduszki(np na reduktorze albo na skrzyni)
5)mozesz miec blotko na rantach felg:)21
6)mozesz miec cos pokombinowane z zawiasem(chyba ze to seria)
itp itd
jak zapinasz naped na 4 kola to wystepuje?
a tak pozatym to dzien dobry panu

trzęsie samurajem
dzieki za odpowiedz. a co do pytania cz jak zaqłączan 4x4 to tez trzesie i do tego słychać metaliczny dzwięk z okolicy reduktora.blota na kolach nie mam . a mechanik mowił ze padło łożysko wejsciowe do reduktora . to może byc ta przyczyna? gdzie takie łożysko dostane? i jaki koszt trego cudeńka może być? dziekuje za wszelkie wskazówki?
pozdrawiam
pozdrawiam
trzęsie samurajem
dzień dobry:)
Cze
Qrde mam to samo! Zadnych problemów z łożyskami nie wykryłem. A wydaje mi się, że łożyska w reduktorze mogą powodować może wibracje, a nie takie napierd...kierowenicą, że kciuki może połamać! Ciekawe co to moze być. Założyłem nowy temat, żeby odświerzyć to na forum. Moze moderator to sklei. Koła BF - 30 cali. Mam je już drugio rok..Wcześniej było OK.
Pozdr
Qrde mam to samo! Zadnych problemów z łożyskami nie wykryłem. A wydaje mi się, że łożyska w reduktorze mogą powodować może wibracje, a nie takie napierd...kierowenicą, że kciuki może połamać! Ciekawe co to moze być. Założyłem nowy temat, żeby odświerzyć to na forum. Moze moderator to sklei. Koła BF - 30 cali. Mam je już drugio rok..Wcześniej było OK.
Pozdr
Suzi GV II 2,4 AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość