check engine a sonda lambda przy katalizatorze
: wt lis 20, 2007 3:57 pm
Witam drogich kolegow,
Staram sie nie zadawac nie potrzebnych pytan ale znalezec nie moge (lub nie umiem lub nie ma)
Mam taki problem w suzuki samurai 1999,
Urwana sonde przy katalizatorze, (nie moge znalezc informacji gdzie ja kupic i czy ona wogole nie jest na stale wspawana w tlumik)
Ale problem jest taki jak byla jakos tam podlaczona to to check engine palil sie non stop, jak sie ja odpielo w cholere to terez sie pali tylko na wolnych obrotach a jak sie doda gazu to gasnie...
kod wywala oczywiscie 13 (tylko nie wiem czy to dotyczy sondy regulacyjnej czy tej diagnostycznej odpietej) czy ta diagnostyczna w jakims stopniu wplywa na prace silinika moc i spalanie?
z gory dzieki za pomoc.
Staram sie nie zadawac nie potrzebnych pytan ale znalezec nie moge (lub nie umiem lub nie ma)
Mam taki problem w suzuki samurai 1999,
Urwana sonde przy katalizatorze, (nie moge znalezc informacji gdzie ja kupic i czy ona wogole nie jest na stale wspawana w tlumik)
Ale problem jest taki jak byla jakos tam podlaczona to to check engine palil sie non stop, jak sie ja odpielo w cholere to terez sie pali tylko na wolnych obrotach a jak sie doda gazu to gasnie...
kod wywala oczywiscie 13 (tylko nie wiem czy to dotyczy sondy regulacyjnej czy tej diagnostycznej odpietej) czy ta diagnostyczna w jakims stopniu wplywa na prace silinika moc i spalanie?
z gory dzieki za pomoc.