Oczywiście mam kilka pytań:
1. Jakie mogę założyć najmniejsze a jakie największe opony do Grant Vitary chodzi mi o standardowe jak również AT ?
2. Jakby się okazało że vitarka ma za mały prześwit to mogę w jakiś sposób zwiększyć prześwit o 3-4 cm ?
3. Wyczytałam że GV z napędem nie mogę jeździć na asfalcie, czy zjeżdżając na każdą drogę nie asfaltową mogę włanczać 4x4 ?
4. Czy istnieje możliwość założenie do Grant vitary Centralnego mechanizmu różnicowego ? – jeśli tak to jaki mógłby być to koszt ? Jeśli dobrze rozumiem zakładając ten mechanizm mógłbym GV jeździć z napędem 4x4 na asfalcie ?
5. Czy kosztowną przeróbką jest osłona silnika ? – czy jest niezbędna i w czym może mi pomóc ?
6. Wyczytałem gdzieś:
„Do GV produkują blokadę tylnego typu Lockright (samoczynna mechaniczna) LSD (samoczynna cierna) i pełna mechaniczna blokada ARB. Najtańszym rozwiązaniem jest Lockright - przy obecnej cenie $ wyjdzie z 900zł na miejscu.”
– co to znaczy

Które z rzeczy powinienem wymienić po zakupie samochodu oprócz podanych poniżej:
- klocki i tarcze hamulcowe
- olej silnikowy, olej skrzyni, olej w mostach
- płyn hamulcowy i chłodzenia
Jakie są różnice między silnikami 2,0 a 2,5 V6 benzyna mam na myśli II generacje produkowaną w latach 1998- 2004 :
- w spalaniu ?
- w jakości silnika ?
- w kosztach założenia gazu ?
- w przyspieszeniu ?
- itd. ?
Do zakupionej GV chce założyć gaz ( podobno sekwencyjny jest dużo lepszy – choć nie wiem co to znaczy ).
Czy są jeszcze jakieś inne dostępne silniki w 5 drzwiowej wersji

Czy ktoś zna jakiegoś dobrego gazownika z Krakowa lub okolic który zajmuje się zakładaniem gazu w GV ?
Czy ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika który zajmuje się Suzuki ? - oczywiście interesuje mnie lokalizacja w Krakowie lub okolicach i nie chodzi mi o serwis Suzuki Polska .
KONRAD – dzięki za spotkanko i wytłumaczenie mi kilku spraw związanych z samochodami 4x4
