Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 12:28 pm
Witam. Zastanawiam sie nad tylnia blokada do mojego samuraia. I interesuje mnie LR 1530 jest to automatyczna blokada ktora sie wlancze kiedy jedno kolo zaczyna buksowac...Z tego co mi sprzedajacy mowil. Moze ma ktos taka blokada, czy zdaje to egzamin?? Pozdrawiam
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » wt gru 11, 2007 12:32 pm
Źle Ci sprzedawca mówił...
LR to taki diwajs, który jest normalnie zblokowany, a rozblokowuje się tylko na zakrętach na przyczepnej nawierzchni (to takie najprostsze tłumaczenie).
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
Dafit
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 4:41 pm
- Lokalizacja: Jędrzejów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dafit » wt gru 11, 2007 1:42 pm
A jak sie to ma w stosunko do 1510? Chce razem z innymi gratami sciagnac dla siebie blokade i zatsanawiam sie wlasnie nad modelem 1530 albo 1510. Ktos wie jakie maja znaczace roznice i ktora bedzie lepsza?
Samurai 1.6 16v... in progress....
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » wt gru 11, 2007 1:49 pm
Różnice opisane są na stronie daniels'a, na tym forum z rzesztą też.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » wt gru 11, 2007 2:32 pm
lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
pawel----b

- Posty: 323
- Rejestracja: czw gru 28, 2006 5:21 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: pawel----b » wt gru 11, 2007 5:09 pm
maristez pisze:lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.
czyli jak zaspawac

??
DO WYNAJĘCIA AUTO LAWETY NA KAT B
ZIELONKA 500-682-935
-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » wt gru 11, 2007 5:13 pm
mam 1530 dziala
-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » wt gru 11, 2007 5:17 pm
ta spawanko i temat z głowy. własnie kminie czy jak by zespawać w parchu 160 tylny most czy by to robiło czy sie zmieli?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
pepekk
-

- Posty: 168
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 9:34 pm
- Lokalizacja: Kielce/Rzeszów
Post
autor: pepekk » wt gru 11, 2007 5:27 pm
zmieniałeś może półosie albo wzmacniałeś coś czy tylko zaspawane i robi robote?
Ja sie tez zastanawiam na zaspawaniem ale straszą z wszystkich storn że półosie poukręcam.
Był samurai 86` , będzie jimny
-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » wt gru 11, 2007 5:27 pm
ja mam pytanie czym sie rozni jazda po czarnym z zaspawanym tylem od jazdy ze stale wlaczonym 4x4 bez centralnej roznicowki
-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 5:27 pm
A niebedzie problemu z urywanymi poloskami??

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt gru 11, 2007 5:44 pm
sj41017 pisze:A niebedzie problemu z urywanymi poloskami??

Nie. Jedyne co to może się skręcić na frezie ale to pod bardzo dużymi obciążeniami. I jeszcze jedno - most musi być prosty a łożyska nie mieć zbyt dużego luzu bo inaczej blokada będzie lecieć...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
rtrwoga
-

- Posty: 1098
- Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
- Lokalizacja: ze skarpy
Post
autor: rtrwoga » wt gru 11, 2007 5:57 pm
maristez pisze:lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.
chyba BESTER LOCKER
w suzie do upalania kolega zaspawał przód , na dojazdówkach rozpinał jedno koło , robiło az milo

bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...
-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 5:59 pm
Zastanawiam sie jeszcze, bo wolalbym ja sam zalaczac...

-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » wt gru 11, 2007 6:01 pm
sj41017 pisze:Zastanawiam sie jeszcze, bo wolalbym ja sam zalaczac...

Takie to już niestety inna półka cenowa

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 6:05 pm
No z przodem to juz wg. umnie powoli zaczynaja grac przeguby wiec moglbym je dobic...

-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » wt gru 11, 2007 6:11 pm
mam rok zespawany tył. raz mi spawy pusciły ale na tyle szczesliwie ze nic sie nie pomieliło i mech róż zaczął działać normalnie i mozna było zjechac. mam nalewki simexa/fedimy 185/15. w terenie same plusy. zadnych problemów ze skręcaniem czy czymś innym. asfalltem malo jeźdze bo sie misiów obawiam bo auto troche słabo wyglada technicznie. ale na tankowania jeźdze i też nie ma problemów tylko wiekszym łukiem trzeba robić zakrety i ronda bo piszczą koła. na rajdy na lawecie smigam.
co do spawanego przodu to czytałem ze nie mozna bo bedzie problem z rozpinaniem sprzegiełek ze wzgledu na "naprężenia". jak ktoś to zdementuje z doświadczenia spawam niebawem. kiedyś długo myslałem nad przodem i chyba cenowo najlepiej wychodzi KAM.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 6:33 pm
No wlasnie ale ja mam 30 calowe Special Track. Wiekszy opur beda stawiac...

-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 6:49 pm
Mi do przodu wyliczyl 3300zl z kompresorem oczywiscie caly zestaw ARB. Malo czy Duzo??

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt gru 11, 2007 7:54 pm
rtrwoga pisze:maristez pisze:lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.
chyba BESTER LOCKER
w suzie do upalania kolega zaspawał przód , na dojazdówkach rozpinał jedno koło , robiło az milo

Hehe i mieli przeguby też miło

ja na załanczanej blokadzie pomieliłem kilka sztuk na jednym rajdzie(Rafał Ty wiesz na którym

) i nie polecałbym zaspawywania.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt gru 11, 2007 8:19 pm
sj41017 pisze:Mi do przodu wyliczyl 3300zl z kompresorem oczywiscie caly zestaw ARB. Malo czy Duzo??

a gdzie za tyle?
-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 9:04 pm
No w sklepie sama blokada kosztuje 3500zl plus kompresor. No ale niewiem bo nie robilem takiego rozeznania. A mozna dostac taniej??
-
Grzanek

- Posty: 332
- Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 8:02 pm
- Lokalizacja: Darłowo/Poznań
Post
autor: Grzanek » wt gru 11, 2007 9:14 pm
mam pytanie o blokadę, ale oryginalną od 410.
Znalazłem przesuwkę, Talerz (chyba) w który wchodzi przesuwka i ten mechanizm przesuwający. Za to wszystko 150zł - to dużo, jak na te oryginalne części? Jest to dosyć rzadki okaz, więc zastanawiam się nad wzięciem. Jedni mówią, że warto a inni, to to totalna kupa. Jak radzicie? A może ktoś ma oryginała i może parę słów o nim powiedzieć?
Ktoś kiedyś pisał, że po odwróceniu załączania blokada robiła lepiej - działa jeszcze?
Sj410, trochę liftu itd.
-
Salata123
-

- Posty: 4423
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Salata123 » wt gru 11, 2007 9:19 pm
sj41017 pisze:No w sklepie sama blokada kosztuje 3500zl plus kompresor. No ale niewiem bo nie robilem takiego rozeznania. A mozna dostac taniej??
napisałes wczesniej ze masz za 3300 cały zestaw z kompresorem
ale teraz juz nic nie rozumiem

-
sj41017
- jestem tu nowy...

- Posty: 60
- Rejestracja: wt paź 16, 2007 7:25 pm
- Lokalizacja: ŻYWIEC
Post
autor: sj41017 » wt gru 11, 2007 9:23 pm
Kolego nie poradzam ja to mialem w swoim sj i przy wiekszych obciazeniach przeskakiwala bo zabki juz byly wyrobione. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości