Strona 1 z 4

Blokada mostu...

: wt gru 11, 2007 12:28 pm
autor: sj41017
Witam. Zastanawiam sie nad tylnia blokada do mojego samuraia. I interesuje mnie LR 1530 jest to automatyczna blokada ktora sie wlancze kiedy jedno kolo zaczyna buksowac...Z tego co mi sprzedajacy mowil. Moze ma ktos taka blokada, czy zdaje to egzamin?? Pozdrawiam

: wt gru 11, 2007 12:32 pm
autor: TomaszRT
Źle Ci sprzedawca mówił...

LR to taki diwajs, który jest normalnie zblokowany, a rozblokowuje się tylko na zakrętach na przyczepnej nawierzchni (to takie najprostsze tłumaczenie).

: wt gru 11, 2007 1:42 pm
autor: Dafit
A jak sie to ma w stosunko do 1510? Chce razem z innymi gratami sciagnac dla siebie blokade i zatsanawiam sie wlasnie nad modelem 1530 albo 1510. Ktos wie jakie maja znaczace roznice i ktora bedzie lepsza?

: wt gru 11, 2007 1:49 pm
autor: TomaszRT
Różnice opisane są na stronie daniels'a, na tym forum z rzesztą też.

: wt gru 11, 2007 2:32 pm
autor: maristez
lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.

: wt gru 11, 2007 5:09 pm
autor: pawel----b
maristez pisze:lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.
czyli jak zaspawac ????

: wt gru 11, 2007 5:13 pm
autor: pavvel
mam 1530 dziala

: wt gru 11, 2007 5:17 pm
autor: maristez
ta spawanko i temat z głowy. własnie kminie czy jak by zespawać w parchu 160 tylny most czy by to robiło czy sie zmieli?

: wt gru 11, 2007 5:27 pm
autor: pepekk
zmieniałeś może półosie albo wzmacniałeś coś czy tylko zaspawane i robi robote?
Ja sie tez zastanawiam na zaspawaniem ale straszą z wszystkich storn że półosie poukręcam.

: wt gru 11, 2007 5:27 pm
autor: pavvel
ja mam pytanie czym sie rozni jazda po czarnym z zaspawanym tylem od jazdy ze stale wlaczonym 4x4 bez centralnej roznicowki

: wt gru 11, 2007 5:27 pm
autor: sj41017
A niebedzie problemu z urywanymi poloskami?? :-?

: wt gru 11, 2007 5:44 pm
autor: Adam.Ż
sj41017 pisze:A niebedzie problemu z urywanymi poloskami?? :-?
Nie. Jedyne co to może się skręcić na frezie ale to pod bardzo dużymi obciążeniami. I jeszcze jedno - most musi być prosty a łożyska nie mieć zbyt dużego luzu bo inaczej blokada będzie lecieć...

: wt gru 11, 2007 5:57 pm
autor: rtrwoga
maristez pisze:lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.
chyba BESTER LOCKER :wink:

w suzie do upalania kolega zaspawał przód , na dojazdówkach rozpinał jedno koło , robiło az milo :)21

: wt gru 11, 2007 5:59 pm
autor: sj41017
Zastanawiam sie jeszcze, bo wolalbym ja sam zalaczac... :-?

: wt gru 11, 2007 6:01 pm
autor: TomaszRT
sj41017 pisze:Zastanawiam sie jeszcze, bo wolalbym ja sam zalaczac... :-?
Takie to już niestety inna półka cenowa :-?

: wt gru 11, 2007 6:05 pm
autor: sj41017
No z przodem to juz wg. umnie powoli zaczynaja grac przeguby wiec moglbym je dobic... :D

: wt gru 11, 2007 6:11 pm
autor: maristez
mam rok zespawany tył. raz mi spawy pusciły ale na tyle szczesliwie ze nic sie nie pomieliło i mech róż zaczął działać normalnie i mozna było zjechac. mam nalewki simexa/fedimy 185/15. w terenie same plusy. zadnych problemów ze skręcaniem czy czymś innym. asfalltem malo jeźdze bo sie misiów obawiam bo auto troche słabo wyglada technicznie. ale na tankowania jeźdze i też nie ma problemów tylko wiekszym łukiem trzeba robić zakrety i ronda bo piszczą koła. na rajdy na lawecie smigam.

co do spawanego przodu to czytałem ze nie mozna bo bedzie problem z rozpinaniem sprzegiełek ze wzgledu na "naprężenia". jak ktoś to zdementuje z doświadczenia spawam niebawem. kiedyś długo myslałem nad przodem i chyba cenowo najlepiej wychodzi KAM.

: wt gru 11, 2007 6:33 pm
autor: sj41017
No wlasnie ale ja mam 30 calowe Special Track. Wiekszy opur beda stawiac... :-?

: wt gru 11, 2007 6:49 pm
autor: sj41017
Mi do przodu wyliczyl 3300zl z kompresorem oczywiscie caly zestaw ARB. Malo czy Duzo?? :-?

: wt gru 11, 2007 7:54 pm
autor: Adam.Ż
rtrwoga pisze:
maristez pisze:lepiej beser locker zapodać. mam już rok i jest de best i tani.
chyba BESTER LOCKER :wink:

w suzie do upalania kolega zaspawał przód , na dojazdówkach rozpinał jedno koło , robiło az milo :)21

Hehe i mieli przeguby też miło :wink: ja na załanczanej blokadzie pomieliłem kilka sztuk na jednym rajdzie(Rafał Ty wiesz na którym 8) ) i nie polecałbym zaspawywania.

: wt gru 11, 2007 8:19 pm
autor: Salata123
sj41017 pisze:Mi do przodu wyliczyl 3300zl z kompresorem oczywiscie caly zestaw ARB. Malo czy Duzo?? :-?
a gdzie za tyle?

: wt gru 11, 2007 9:04 pm
autor: sj41017
No w sklepie sama blokada kosztuje 3500zl plus kompresor. No ale niewiem bo nie robilem takiego rozeznania. A mozna dostac taniej??

: wt gru 11, 2007 9:14 pm
autor: Grzanek
mam pytanie o blokadę, ale oryginalną od 410.
Znalazłem przesuwkę, Talerz (chyba) w który wchodzi przesuwka i ten mechanizm przesuwający. Za to wszystko 150zł - to dużo, jak na te oryginalne części? Jest to dosyć rzadki okaz, więc zastanawiam się nad wzięciem. Jedni mówią, że warto a inni, to to totalna kupa. Jak radzicie? A może ktoś ma oryginała i może parę słów o nim powiedzieć?

Ktoś kiedyś pisał, że po odwróceniu załączania blokada robiła lepiej - działa jeszcze?

: wt gru 11, 2007 9:19 pm
autor: Salata123
sj41017 pisze:No w sklepie sama blokada kosztuje 3500zl plus kompresor. No ale niewiem bo nie robilem takiego rozeznania. A mozna dostac taniej??
:o

napisałes wczesniej ze masz za 3300 cały zestaw z kompresorem :)2

ale teraz juz nic nie rozumiem :o :)21

: wt gru 11, 2007 9:23 pm
autor: sj41017
Kolego nie poradzam ja to mialem w swoim sj i przy wiekszych obciazeniach przeskakiwala bo zabki juz byly wyrobione. Pozdrawiam