Progi vitara (krótka)
Moderator: Albert_N
Progi vitara (krótka)
Można gdzieś dostać progi ?, czy trzeba motać z kształtowników i blachy ?
Jakiej grubości blachę stosowaliście (lub wasi blacharze) do remontu podłogi vitary?
Jakiej grubości blachę stosowaliście (lub wasi blacharze) do remontu podłogi vitary?
Uaz -zdobywanie nowych doświadczeń, ale przymierzam się już do Vitary.
Już Vitara
Już Vitara
Re: Progi vitara (krótka)
Nikt nie wymieniał ?, no cóż może przez weeekend ktoś poodpowie cośSmuga pisze:Można gdzieś dostać progi ?, czy trzeba motać z kształtowników i blachy ?
Jakiej grubości blachę stosowaliście (lub wasi blacharze) do remontu podłogi vitary?
Uaz -zdobywanie nowych doświadczeń, ale przymierzam się już do Vitary.
Już Vitara
Już Vitara
Jeśli chodzi o progi fabryczne, które po prostu zgniły - to wymieniałem w swojej jeden.
Koszt progu - ok. 150 zł, koszt robocizny - sam wymieniałem
Grubość standardowa, jak to w blacharce - ok. 0.8 do 1 mm, spawa się oczywiście półautomatem.
http://miszewski.fotosik.pl/albumy/253562.html#e nie dodałem fot wspawywania progu ale daje to lekki pogląd jak wygląda mały remont Vitary
Koszt progu - ok. 150 zł, koszt robocizny - sam wymieniałem

Grubość standardowa, jak to w blacharce - ok. 0.8 do 1 mm, spawa się oczywiście półautomatem.
http://miszewski.fotosik.pl/albumy/253562.html#e nie dodałem fot wspawywania progu ale daje to lekki pogląd jak wygląda mały remont Vitary
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"
- Zwinny_Marian
- jestem tu nowy...
- Posty: 55
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 4:41 pm
Chmm, ciekawe skąd ? Jak żeśmy wujowi w jamniku spawali to nikaj nie było... A co do progów do krótkiej to chyba sław wie kaj sie to kupujeRobsik pisze:Ja mam dwa ale do Longa...

No chyba że bedziesz w terenie brykał to profil chyba 100X40(50) i można hi-liftem podnosić doraźnie.

Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...
a pomyślałeś co będzie w razie wypadku? jak inny samochód wejdzie w Twój jak w masło to nawet kuny, skórka od kiełbasy i słynny turecki ortalion nie pomoże niestety... pozdro z tymi gazetami, i lepiej nie woź rodziny tym samochodemZwinny_Marian pisze:jak mi wypadly dziury w progach to wpakowalem do srodka gazety a otwor zalepilem szpachla
i elegancko wyglada

Re: Progi vitara (krótka)
są progi( reparaturki) dostępne, ale trzeba poszukać dobrze, pewnie wiesz gdzieSmuga pisze:Można gdzieś dostać progi ?, czy trzeba motać z kształtowników i blachy ?
Jakiej grubości blachę stosowaliście (lub wasi blacharze) do remontu podłogi vitary?

Re: Progi vitara (krótka)
na szrocie zwie się kątownikJekke pisze:...są progi( reparaturki) dostępne...
pzdr
Proszę Cię bardzo progi z profila krok po kroku myśle ze są duzo lepsze niz takie seryjne...
http://suzuki.a-ng.eu/?t=7;31;8&a=87
http://suzuki.a-ng.eu/?t=7;31;8&a=87
-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
- kolejarz102
- jestem tu nowy...
- Posty: 27
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:07 pm
- Lokalizacja: Ełk
http://www.cabodo.pl/index.php?d=katalog&k_id=57&pg=5 - tu można kupić
progi i nie tylko, ale wiadomo, że to raczej do jazdy terenowej się nie nadaje.
progi i nie tylko, ale wiadomo, że to raczej do jazdy terenowej się nie nadaje.
- Chalski
-
- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Witam i przepraszam że się wtrącam.
Ale to chyba do wersji 3d (do której w wieli sklepach ogłaszających się w internecie można niby kupić reperaturki progów (zewnętrzne)
Nabyłem wersje 5d 1,6 16v 4x4 rok 1992 z co tu mówić - zgnitymi progami i tylnymi nadkolami. Myslałem że dostepność części blacharskich będzie lepsza, a tu lipa - można dokupić do 5d właściwie tylko przednie błotniki, lub boczny panel w ASo za ok 2kpln
I tu moje pytanie.
Mam zamiar zrobić w swojej Vitarce progi z kształtownika lub najlepiej z rury. Czy będzie to mocno skomplikowane dla jakiegoś niezłego blacharza? Co będzie lepsze - kształtownik o profilu prostokątnym czy może rura o średnicy ok 50 - 60 mm (autem raczej nie zamierzam jeździć w ciężkim terenie a konstrukcja progów jest na mnie wymuszona przez niedostępność zamienników).
Podłoga w nabytej witarze chyba wogóle nie jest za dobra w okolicy progów no i w bagażniku, ale za auto dałem nie całe 4kpln więc mam pewien "zapas". I najpierw chciałbym doprowadzić samochód do porządku jeśli chodzi o blachy. Jakiej grubości blache dawać na podłoge i czy zamocowanie takich progów z kształtownika/rury wymaga jakichś wzmocnień itd?
Doradźcie coś
Ale to chyba do wersji 3d (do której w wieli sklepach ogłaszających się w internecie można niby kupić reperaturki progów (zewnętrzne)
Nabyłem wersje 5d 1,6 16v 4x4 rok 1992 z co tu mówić - zgnitymi progami i tylnymi nadkolami. Myslałem że dostepność części blacharskich będzie lepsza, a tu lipa - można dokupić do 5d właściwie tylko przednie błotniki, lub boczny panel w ASo za ok 2kpln

I tu moje pytanie.
Mam zamiar zrobić w swojej Vitarce progi z kształtownika lub najlepiej z rury. Czy będzie to mocno skomplikowane dla jakiegoś niezłego blacharza? Co będzie lepsze - kształtownik o profilu prostokątnym czy może rura o średnicy ok 50 - 60 mm (autem raczej nie zamierzam jeździć w ciężkim terenie a konstrukcja progów jest na mnie wymuszona przez niedostępność zamienników).
Podłoga w nabytej witarze chyba wogóle nie jest za dobra w okolicy progów no i w bagażniku, ale za auto dałem nie całe 4kpln więc mam pewien "zapas". I najpierw chciałbym doprowadzić samochód do porządku jeśli chodzi o blachy. Jakiej grubości blache dawać na podłoge i czy zamocowanie takich progów z kształtownika/rury wymaga jakichś wzmocnień itd?
Doradźcie coś
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości