drgania reduktora-poduszki wymienione
Moderator: Albert_N
drgania reduktora-poduszki wymienione
witam i prosze o pomoc...
dlugo walczylem z poduszkami przerabialem tez temat poduszek od skody
1 najpierw je (te od skody) wycialem w ksztalty oryginalnych-byly drgania.ktos mi powiedzial ze jak drgania to za twarde
2 no to je wymontowalem i wyszlifowalem gumy na wymiar oryginalnych-teraz dopiero byly drgania-wiec wniosek ze bylu jednak za miekkie...
3 pojechalem do JC kupilem od nich poduszki zamontowalem i zauwazam ze na pierwszum biegu nic ale podczas wrzucenia "dwojki" przez pierwsze dwie,trzy sekundy pracy na "dwojce" wajcha reduktora ma drgania...
...napiszcie czy to normalne i mozliwe ze wczesniej nie zwracalem na to uwagi a teraz sie doszukuje?...
czy moze jednak wajcha nie powinna drgac?
p.s.
moje auto kiedys w niemczech bylo odsniezarka i mam cos pozmieniane (chyba w reduktorze) i bardzo sie o niego boje...bo fajny jest
dlugo walczylem z poduszkami przerabialem tez temat poduszek od skody
1 najpierw je (te od skody) wycialem w ksztalty oryginalnych-byly drgania.ktos mi powiedzial ze jak drgania to za twarde
2 no to je wymontowalem i wyszlifowalem gumy na wymiar oryginalnych-teraz dopiero byly drgania-wiec wniosek ze bylu jednak za miekkie...
3 pojechalem do JC kupilem od nich poduszki zamontowalem i zauwazam ze na pierwszum biegu nic ale podczas wrzucenia "dwojki" przez pierwsze dwie,trzy sekundy pracy na "dwojce" wajcha reduktora ma drgania...
...napiszcie czy to normalne i mozliwe ze wczesniej nie zwracalem na to uwagi a teraz sie doszukuje?...
czy moze jednak wajcha nie powinna drgac?
p.s.
moje auto kiedys w niemczech bylo odsniezarka i mam cos pozmieniane (chyba w reduktorze) i bardzo sie o niego boje...bo fajny jest
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 9:10 am przez czorny, łącznie zmieniany 1 raz.
marcin gadalismy o tym przez telefon...
a w poscie pytam czy drgania tylko na "dwojce" tylko przez moment to objaw dopuszczalny na ktory moze wczesniej nie zwrocilem uwagi...
i o odpowiedz w tym temacie prosze
p.s.
nie bardzo wiem o jaki walek chodzi
p.s.2
sorry ale jesli fabryka i pracujacy tam konstruktorzy zastosowali poduszki
to mysle ze na podstawie jakis wyliczen...nie bardzo przemawia do mnie przykrecanie reduktora na przestrzal
a w poscie pytam czy drgania tylko na "dwojce" tylko przez moment to objaw dopuszczalny na ktory moze wczesniej nie zwrocilem uwagi...
i o odpowiedz w tym temacie prosze
p.s.
nie bardzo wiem o jaki walek chodzi
p.s.2
sorry ale jesli fabryka i pracujacy tam konstruktorzy zastosowali poduszki
to mysle ze na podstawie jakis wyliczen...nie bardzo przemawia do mnie przykrecanie reduktora na przestrzal
1) na poduszkach ze skody tez mialem taki objaw-miedzy chyba 1800obr/min-2500obr/min. W sumie sprawa dziwna bo wiracje wziely sie doslownie z nikad-bo auto wiekszosc czasu stalo... System na przestrzal pomogl. NIczemu nie zaszkodzisz.
2)jest Ci wałek w reduktorze, chyba srodkowy (widzisz go na zewnatrz reduktora-srubka + zawleczka) , gdy jego powierzchnia sie zuzyje(ubytki w powloce) to moga pojawiac sie drgania.
2)jest Ci wałek w reduktorze, chyba srodkowy (widzisz go na zewnatrz reduktora-srubka + zawleczka) , gdy jego powierzchnia sie zuzyje(ubytki w powloce) to moga pojawiac sie drgania.
czyli przewiercic podyszki i sruba na przestrzal?
...a jakie drgania miales? i kiedy sie zaczely?
p.s.
dodam jeszcze do watku ze kupiona w JC poduszka reduktora (ta ktora jest prostokatna-tylna od reduktora) miala sryby nie w osi tylko przesuniete wzgledem siebie (patrzac z boku),najpierw myslalem ze to jakis "wybrak" ale wszystkie takie mieli...i o dziwo pasowala
...te kwadratowe sa w osi
...a jakie drgania miales? i kiedy sie zaczely?
p.s.
dodam jeszcze do watku ze kupiona w JC poduszka reduktora (ta ktora jest prostokatna-tylna od reduktora) miala sryby nie w osi tylko przesuniete wzgledem siebie (patrzac z boku),najpierw myslalem ze to jakis "wybrak" ale wszystkie takie mieli...i o dziwo pasowala
...te kwadratowe sa w osi
Ja zrobiłem tak ze przewierciłem na wylot poduchę po usunieciu śrub kąntówką blaszki zostawiłem zrobiłem w nich otwory, uciołem pret gwintowany na odp. dłudośc. Przełożyłem przez blaszkę i poduszkę zostawiajac wymagana dłgosc gwintu i lekko przysmarkałem pręt do blaszki z jednej strony. Z drugiej strony zostawiłem blaszke luźną skreciłem nakretkami samokątrujacymi.
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2008 10:41 am przez Stachu-80, łącznie zmieniany 1 raz.
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
To może osłona ci lataczorny pisze:no tak...a jeszcze spytam czy te wibracje ktore opisalem u siebie moga cos zniszczyc?
...ja tez zawislem na reduktorze ale nie wiedzac o tym ciaglem sie na wyciagarce...
teraz mam oslone pod reduktorem i problem....z wibracjami

Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
wiec tak: jako ze pisalem ze poduszka z JC ta tylna (prostokatna) ma sruby nie w osi i wczoraj sie okazalo ze dodatkowo wylatuje 2L zdemontowalem w/w poduche obrocilem o 180' i drgania jakby ustapily a napewno nie wylatuje 2L
podkreslam ze drgania maja miejsce tylko podczes poczatkowej pracy drugiego biegu (dwie trzy sekundy) albo jadac z wlaczonym 2L na "trojce" przy obrotach 1000/m dodajac i odejmujac gaz...
...wiec sam nie wiem czy nie szukam dziury w calym...a dalej nie wiem czy ta wajcha ma prawo przy w/w warunkach zadrgac
p.s.
a ty marcin moglbys sie juz w koncu pokazac w terenie
zapraszam na sobote...dzwon do mnie po szczegoly zeby nas tu nie obcwierkali za prywate
p.s.2
dzieki wszystkim ktorzy odpisali i mam nadzieje ze jeszcze ktos cos napisze
i dzieki koledze za info o przelozeniach w plugach jak ktos wie dokladnie jakie bylo w reduktorze z wybitym SJ40 to prosze napisac bo ja nie kumam tych delux i nie delux
podkreslam ze drgania maja miejsce tylko podczes poczatkowej pracy drugiego biegu (dwie trzy sekundy) albo jadac z wlaczonym 2L na "trojce" przy obrotach 1000/m dodajac i odejmujac gaz...
...wiec sam nie wiem czy nie szukam dziury w calym...a dalej nie wiem czy ta wajcha ma prawo przy w/w warunkach zadrgac
p.s.
a ty marcin moglbys sie juz w koncu pokazac w terenie

p.s.2
dzieki wszystkim ktorzy odpisali i mam nadzieje ze jeszcze ktos cos napisze
i dzieki koledze za info o przelozeniach w plugach jak ktos wie dokladnie jakie bylo w reduktorze z wybitym SJ40 to prosze napisac bo ja nie kumam tych delux i nie delux

Zauważ, że to nie lata sama wajcha, tylko cały reduktor.
Daj sobie szansę i zrób na przestrzał tak jak inni.
Ja użyłem do tego starych polibuszy z resorów - jedyne narzędzie potrzebne do tej modyfikacji to nożyk do tapet i dwa klucze do skręcenia tego do kupy.
Daj sobie szansę i zrób na przestrzał tak jak inni.
Ja użyłem do tego starych polibuszy z resorów - jedyne narzędzie potrzebne do tej modyfikacji to nożyk do tapet i dwa klucze do skręcenia tego do kupy.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość