
pytam o jakas domowa metode bo na geometrie to mi szkodza czasu i pieniedzy bo po lifcie to i tak z tym bedzie ciezko a auto mam tylko do terenu
Moderator: Albert_N
Kod: Zaznacz cały
|
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| ||()|
| ||||
| ||()|
a po rozpilowniu tak :
|
|
|
|
| |
| |
| |
| |
| |( )|
| ||||
| ||()|
nie rozwiercic tylko wziasc pilnik i rozpilowac bedzie dokladniej i bez spawaniahadek pisze:Fabrycznie nie jest przewidziana taka operacja.
Mozesz:
Rozwiercic górna śruba kolumny, w miejscu mocowania zwrotnicy, pod śrube podłozyć gruba podkładke, ustawic kat w warsztacie a po wszystkim przyspawac podkładki do kolumny.
Spróbowac przerobic mocowanie amora u góry.
Zanabyc specjalny szpej który umozliwia regulacje.
Do zanabycia gdzies na e-bayu.
Miałem tak i robiło - ale nie ustawiłem aż tak blisko cylinderka.kosciej pisze:Kto co sądzi o takim pomyśle??
Bezpieczne to?
W sobote bede poprawial przod i moglbym rowniez to zrobic...Co o tym sadzicie?
Przecie niektórzy rzeźbią w drewnie piłami łańcuchowymi. Np ekipa od Mietka -majstrowie, jak mi dom budowali. Aż przyjemnie było patrzećhadek pisze:A to juz ja stryjenka uważanie rozwiercic tylko wziasc pilnik i rozpilowac bedzie dokladniej![]()
Ja robię tyo przy pomocy freza i szlifierki pneumatycznej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości