Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Reduktory SJ410/SJ413 - przeczytaj zanim zapytasz!

Post autor: Kostuch » śr lut 27, 2008 1:16 pm

http://moose.ca/~slowzuki/slowzuki/tech ... /index.htm

Dawcy dziękczynnych flaszek proszeni są na PW :wink: :)21
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 9:58 am przez Kostuch, łącznie zmieniany 1 raz.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Stachu-80
Posty: 1779
Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Sławno

Post autor: Stachu-80 » śr lut 27, 2008 1:22 pm

No normalnie Ziombel jestes :)21 Proponuje aby zamiescic linka w dziale czesci Samurai /Vitara /manual. Rzeczywiscie sie butelka należy :)2
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 1:28 pm

Jaką pijesz? :)21

Link :)2
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » śr lut 27, 2008 2:39 pm

TomaszRT pisze:Jaką pijesz? :)21
Zimną 8) :)21
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
marmoo
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marmoo » śr lut 27, 2008 3:17 pm

Starogardzka mu kupcie :)21
Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150

Awatar użytkownika
artur krzysztof wnorowski
 
 
Posty: 901
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
Lokalizacja: SASKERS LAND

Post autor: artur krzysztof wnorowski » śr lut 27, 2008 4:34 pm

Rude na myszach

Awatar użytkownika
NSS DAVX
Posty: 395
Rejestracja: pt mar 31, 2006 2:37 pm
Lokalizacja: NOWA SÓL

Post autor: NSS DAVX » śr lut 27, 2008 5:06 pm

takie pytanie mam :) czy oryginalnie była montowana czy wogóle firma jakas robila przystawke odbioru mocy do reda obojetnie jakiego modelu od SJ do SAMURAIA??
SAMURAI MANIA / JEEP WILLYS / Grizzly 700

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 5:29 pm

wg katalogów części na detali.ru -> PTO występowała jako fabryczna w niektórych wersjach.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
NSS DAVX
Posty: 395
Rejestracja: pt mar 31, 2006 2:37 pm
Lokalizacja: NOWA SÓL

Post autor: NSS DAVX » śr lut 27, 2008 5:48 pm

to chyba jakaś rzadkość bo nigdzie tego kupic sie nei da:( tylko samo zmotki są
SAMURAI MANIA / JEEP WILLYS / Grizzly 700

vetrieska
Posty: 306
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Stąporków
Kontaktowanie:

Post autor: vetrieska » śr lut 27, 2008 7:04 pm

Tabelka ma niescislosci.
Bo sj na waskich mostach byly na pewno w 87 (jak moj) i mialy beben na reduktorze. Ale to wszyscy wiemy :)
SJ 413 '87 mota sie co nieco :D

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 7:07 pm

Ale to jest hamerykańska strona hamerykańskiego autora a tam mogło troszkę inaczej być :wink:
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » czw lut 28, 2008 9:09 am

(...) :)2

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » wt mar 18, 2008 9:50 am

Posiada ktoś może rysunek reduktora?
Chodzi mi o dokładne rozrysowanie poszczególnych elementów
Jak co i gdzie wchodzi
Wiem że gdzieś coś takiego widziałem
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » wt mar 18, 2008 9:57 am

detali.ru i instrukcje serwisowe u danielsa na stronie.. i to powinno wszystko wyjaśnić.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: st.Medard » ndz cze 15, 2008 2:21 pm

Dokładam ten link jakby ktoś chciał się zabrać za rozkładanie swojej skrzyni redukcyjnej i wymianę przełożeń. Jest to obrazkowa i bardzo dokładna instrukcja.
http://www.trail-gear.com/tech/zuk65gears/index.html
Miłej zabawy :)21
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » pn cze 16, 2008 9:21 am

Przełożenia do reduktora 4,16:1 CALMINI - SJ/Samurai - 2200zl
Przełożenia do reduktora 4,16:1 Trail Tough USA - SJ/Samurai – 2200zl
Przełożenia do reduktora 4,9:1 Trail Tough USA - SJ/Samurai - 2450zl

jaka jest roznica pomiedzy zwykla 4,16:1 a ta "trail tough USA"?
i czy ktos z was uzywa 4,9? bo nie wiem czy jest sens dokladac 250 zeta?
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
kruhy
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn mar 15, 2004 6:23 pm
Lokalizacja: War-Saw

Post autor: kruhy » pn cze 16, 2008 9:33 am

poreb pisze:jaka jest roznica pomiedzy zwykla 4,16:1 a ta "trail tough USA"?
różnica jest taka, że jedną zrobili w Calmini, a drugą w Trail Tough USA :)21 i nie sądzę, żeby w użytkowaniu czy montażu się czymś różniły

Awatar użytkownika
NumeR
 
 
Posty: 235
Rejestracja: pt cze 09, 2006 11:54 pm
Lokalizacja: L-ctwo Jakubowo\Chojnice

Post autor: NumeR » pn cze 16, 2008 7:10 pm

poreb pisze:...czy ktos z was uzywa 4,9? bo nie wiem czy jest sens dokladac 250 zeta?
Chyba Suzuś takiego używa :roll: ??
nie ważne jak! ważne że w teren

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pn cze 16, 2008 8:38 pm

ja używam 4.9 od jakiś 3 tyg.
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
adamsmaster
 
 
Posty: 117
Rejestracja: czw lut 22, 2007 10:46 am
Lokalizacja: (Sanok) Kraków 50°03'57,9''N 19°56'02,7''E
Kontaktowanie:

Post autor: adamsmaster » pn cze 16, 2008 10:02 pm

Michał_1989 pisze:ja używam 4.9 od jakiś 3 tyg.
I jaka opinia? 4.9 to już nie przesada?
SAMURAI !!
www.terenowafura.pl
CB - 16ch w terenie

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pn cze 16, 2008 10:30 pm

adamsmaster pisze:4.9 to już nie przesada?
Zależy kto do czego syfa używa i na jakich kołach..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » pn cze 16, 2008 11:02 pm

Powiem tak na 33" kółkach z silnikiem 2.0 na jedynce można puścić sprzęgło i wysiąść z samochodu ,mam porównanie: przy wrzuceniu 3'ki obecnie jest tak jak na 1'nce z reduktorem 410 ,ja chciałem kupić 4.16 ale wtedy akurat nikt nie miał w polsce na sprzedaż wiec mam 4.9 ,generalnie teraz bede miał problem spalić sprzęgło... (z tego powodu właśnie zmieniłem przełożenie,od 410 nie dał rady w głębokiej glinie pociagnąć 33" boggerów na spiętych blokadach :)21 )
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » wt cze 17, 2008 7:45 am

Tabelka mi wiele wyjaśnia - zwłaszcza przyrost mocy na położeniu H. Bo na szczęście kupiłem reduktor z Sj410 z przed 84 roku - i mam wg tabelki 1,59 na H. Bo sie dziwiłem skąd poprawa jak zamieniłem reduktor który H miał 1,409 na reduktor z tysiączki (który miał mieć h takie same)
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

mykon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 24, 2007 9:38 pm
Lokalizacja: Bielsko0-Biała

olej

Post autor: mykon » śr cze 25, 2008 5:10 pm

jaki przychodzi olej do skrzyni do samuraia 410

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » śr cze 25, 2008 8:24 pm

75W-90
80W-90
generalnie GL-5
ja mam wlany ten pierwszy polsyntetyk
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość