Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr lut 27, 2008 1:16 pm
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 9:58 am przez
Kostuch, łącznie zmieniany 1 raz.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Stachu-80

- Posty: 1779
- Rejestracja: pn lut 19, 2007 8:12 am
- Lokalizacja: Sławno
Post
autor: Stachu-80 » śr lut 27, 2008 1:22 pm
No normalnie Ziombel jestes

Proponuje aby zamiescic linka w dziale czesci Samurai /Vitara /manual. Rzeczywiscie sie butelka należy

Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 1:28 pm
Jaką pijesz?
Link

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » śr lut 27, 2008 2:39 pm
TomaszRT pisze:Jaką pijesz?
Zimną

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
marmoo
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: śr cze 28, 2006 2:54 pm
- Lokalizacja: Podlasie
Post
autor: marmoo » śr lut 27, 2008 3:17 pm
Starogardzka mu kupcie

Ford- Family of fine cars.
2x V8 2xV6
Expedition, Explorer, Bronco II, F150
-
NSS DAVX

- Posty: 395
- Rejestracja: pt mar 31, 2006 2:37 pm
- Lokalizacja: NOWA SÓL
Post
autor: NSS DAVX » śr lut 27, 2008 5:06 pm
takie pytanie mam

czy oryginalnie była montowana czy wogóle firma jakas robila przystawke odbioru mocy do reda obojetnie jakiego modelu od SJ do SAMURAIA??
SAMURAI MANIA / JEEP WILLYS / Grizzly 700
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 5:29 pm
wg katalogów części na detali.ru -> PTO występowała jako fabryczna w niektórych wersjach.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
NSS DAVX

- Posty: 395
- Rejestracja: pt mar 31, 2006 2:37 pm
- Lokalizacja: NOWA SÓL
Post
autor: NSS DAVX » śr lut 27, 2008 5:48 pm
to chyba jakaś rzadkość bo nigdzie tego kupic sie nei da:( tylko samo zmotki są
SAMURAI MANIA / JEEP WILLYS / Grizzly 700
-
vetrieska

- Posty: 306
- Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
- Lokalizacja: Stąporków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: vetrieska » śr lut 27, 2008 7:04 pm
Tabelka ma niescislosci.
Bo sj na waskich mostach byly na pewno w 87 (jak moj) i mialy beben na reduktorze. Ale to wszyscy wiemy

SJ 413 '87 mota sie co nieco

-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » śr lut 27, 2008 7:07 pm
Ale to jest hamerykańska strona hamerykańskiego autora a tam mogło troszkę inaczej być

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » wt mar 18, 2008 9:50 am
Posiada ktoś może rysunek reduktora?
Chodzi mi o dokładne rozrysowanie poszczególnych elementów
Jak co i gdzie wchodzi
Wiem że gdzieś coś takiego widziałem
biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » wt mar 18, 2008 9:57 am
detali.ru i instrukcje serwisowe u danielsa na stronie.. i to powinno wszystko wyjaśnić.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » pn cze 16, 2008 9:21 am
Przełożenia do reduktora 4,16:1 CALMINI - SJ/Samurai - 2200zl
Przełożenia do reduktora 4,16:1 Trail Tough USA - SJ/Samurai – 2200zl
Przełożenia do reduktora 4,9:1 Trail Tough USA - SJ/Samurai - 2450zl
jaka jest roznica pomiedzy zwykla 4,16:1 a ta "trail tough USA"?
i czy ktos z was uzywa 4,9? bo nie wiem czy jest sens dokladac 250 zeta?
biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
kruhy
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn mar 15, 2004 6:23 pm
- Lokalizacja: War-Saw
Post
autor: kruhy » pn cze 16, 2008 9:33 am
poreb pisze:jaka jest roznica pomiedzy zwykla 4,16:1 a ta "trail tough USA"?
różnica jest taka, że jedną zrobili w Calmini, a drugą w Trail Tough USA

i nie sądzę, żeby w użytkowaniu czy montażu się czymś różniły
-
NumeR
-

- Posty: 235
- Rejestracja: pt cze 09, 2006 11:54 pm
- Lokalizacja: L-ctwo Jakubowo\Chojnice
Post
autor: NumeR » pn cze 16, 2008 7:10 pm
poreb pisze:...czy ktos z was uzywa 4,9? bo nie wiem czy jest sens dokladac 250 zeta?
Chyba Suzuś takiego używa

nie ważne jak! ważne że w teren
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » pn cze 16, 2008 8:38 pm
ja używam 4.9 od jakiś 3 tyg.
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
adamsmaster
-

- Posty: 117
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 10:46 am
- Lokalizacja: (Sanok) Kraków 50°03'57,9''N 19°56'02,7''E
-
Kontaktowanie:
Post
autor: adamsmaster » pn cze 16, 2008 10:02 pm
Michał_1989 pisze:ja używam 4.9 od jakiś 3 tyg.
I jaka opinia? 4.9 to już nie przesada?
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » pn cze 16, 2008 10:30 pm
adamsmaster pisze:4.9 to już nie przesada?
Zależy kto do czego syfa używa i na jakich kołach..
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » pn cze 16, 2008 11:02 pm
Powiem tak na 33" kółkach z silnikiem 2.0 na jedynce można puścić sprzęgło i wysiąść z samochodu ,mam porównanie: przy wrzuceniu 3'ki obecnie jest tak jak na 1'nce z reduktorem 410 ,ja chciałem kupić 4.16 ale wtedy akurat nikt nie miał w polsce na sprzedaż wiec mam 4.9 ,generalnie teraz bede miał problem spalić sprzęgło... (z tego powodu właśnie zmieniłem przełożenie,od 410 nie dał rady w głębokiej glinie pociagnąć 33" boggerów na spiętych blokadach

)
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
mdeja
-

- Posty: 2571
- Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
- Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)
Post
autor: mdeja » wt cze 17, 2008 7:45 am
Tabelka mi wiele wyjaśnia - zwłaszcza przyrost mocy na położeniu H. Bo na szczęście kupiłem reduktor z Sj410 z przed 84 roku - i mam wg tabelki 1,59 na H. Bo sie dziwiłem skąd poprawa jak zamieniłem reduktor który H miał 1,409 na reduktor z tysiączki (który miał mieć h takie same)
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT
-
mykon
- jestem tu nowy...

- Posty: 6
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 9:38 pm
- Lokalizacja: Bielsko0-Biała
Post
autor: mykon » śr cze 25, 2008 5:10 pm
jaki przychodzi olej do skrzyni do samuraia 410
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » śr cze 25, 2008 8:24 pm
75W-90
80W-90
generalnie GL-5
ja mam wlany ten pierwszy polsyntetyk
biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość