Stabilizator - wyrzucacie ?
Moderator: Albert_N
- garbatymarcin
Stabilizator - wyrzucacie ?
Czy stabilizator z przodu wymontowujecie czy nie ? Widzialem na forumowych fotkach Samuraie zarowno z jak i bez... Duzo daje ew. wymontowanie go ?
- Michał_1989
- garbatymarcin
Wyszukiwarka nie znalazla, poszukalem "recznie" i doszukalem sie:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=41473 Wiec temat nieaktualny zeby sie nie powtarzac

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=41473 Wiec temat nieaktualny zeby sie nie powtarzac

- Bruce
- jestem tu nowy...
Dobry temat w linku który podałeś.
Jeśli chodzi o stabilizator to urwała mi się łapa i siłą rzeczy go zdemontowałem za i przeciw można poczytać na forum ale nigdzie nie znalazłem wzmianki że stabilizator pomaga utrzymać prawidłowy kat ustawienia mostu względem ramy.
Nie jestem mechanikiem ale tak na logikę bez stabilizatora zakładając że przyłożę w jakiś więkrzy kamień to istnieje możliwość przesunięcia się resora na cybantach.
Spotkało to kogoś w praktyce czy tylko niepotrzebnie zaprzątam sobie głowę i spokojnie zostawić stabilizator dla złomiarzy ...
Jeśli chodzi o stabilizator to urwała mi się łapa i siłą rzeczy go zdemontowałem za i przeciw można poczytać na forum ale nigdzie nie znalazłem wzmianki że stabilizator pomaga utrzymać prawidłowy kat ustawienia mostu względem ramy.
Nie jestem mechanikiem ale tak na logikę bez stabilizatora zakładając że przyłożę w jakiś więkrzy kamień to istnieje możliwość przesunięcia się resora na cybantach.
Spotkało to kogoś w praktyce czy tylko niepotrzebnie zaprzątam sobie głowę i spokojnie zostawić stabilizator dla złomiarzy ...
Jak jest dobrze to musi sie coś spier...ić bo inaczej byłoby nudno.