gumowe poszerzenie błotnika?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

gumowe poszerzenie błotnika?

Post autor: st.Medard » pt kwie 18, 2008 10:12 pm

Koledzy z czego motacie jak w temacie? I Gdzie takie cuda można nabyć w 3mieście?
Oczywiście chodzi o [OIIIIIIO]
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » pt kwie 18, 2008 10:16 pm

pas transmisyjny

10000000razy bylo :wink:

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » pt kwie 18, 2008 10:24 pm

sa tez w sklepie 4x4 na dole tej strony po 250 zł za 4 szt
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartas 4x4 » pt kwie 18, 2008 11:57 pm

m.in masz 3 główne wyjścia:
-kupujesz ze sklepu 4x4 http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt.ph ... 5928&typ=2
-idziesz obciąć w nocy z taśmociągu... pewnie gdzieś takowego znajdziesz :)21
-idziesz do sklepu (niestety adresem nie pomogę) i prosisz zbrojoną gumę :)2

wystarczy wybrać opcję :)21 PzdR.
student

Awatar użytkownika
sj.413
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn maja 14, 2007 7:55 am
Lokalizacja: ZYWIEC

Post autor: sj.413 » sob kwie 19, 2008 7:22 am

te nawet spoko wygladaja no i cena jest ok :wink:
http://moto.allegro.pl/item341657496_po ... murai.html

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » sob kwie 19, 2008 7:28 am

I Gdzie takie cuda można nabyć w 3mieście?
Sklep rolniczy w Somoninie.
kilkanaście zł z metr :)2
Obrazek
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » sob kwie 19, 2008 9:50 am

sj.413 pisze:te nawet spoko wygladaja no i cena jest ok :wink:
http://moto.allegro.pl/item341657496_po ... murai.html
ja wiem czy cena taka dobra :wink:

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: st.Medard » sob kwie 19, 2008 10:53 am

Sciba nie irytuj się moim pytaniem. Wiem że pas transmisyjny ale gdzie to kupić i to na metry, szukałem w polmozbytach w Gdańsku i mieli tylko jakieś gumowe maty ale było to trochę miękkie i bez przekładki. Wole zapytać niż potem z jakimiś strzępami jeździć i się wk..wiać.

Patent z allegro za porządny do mojego samochodu.

Dzięki michał-z za namiary.
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » sob kwie 19, 2008 11:00 am

Mogę Ci nabyc 4 metry i jakoś dostarczyc jeśli chcesz.Często bywam w okolicy więc żaden problem.
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: st.Medard » sob kwie 19, 2008 11:16 am

Michał mam jaszcze takie pytanie jakiej szerokości są te pasy. Ja mam skorodowane błotniki i chciałem wyciąć wszytsko co zgniło. Wyciąć nadkole w środku do momentu kiedy robi się poziomo płaskie i od tego momentu już bez wspawywania blachy wmotać pas. Pomierzyłem i wyszło mi że potrzebuję szerokość ok 20 cm i długość 120 cm ma każdy błotnik.
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » sob kwie 19, 2008 11:35 am

wyluzuj :wink:
a w agromie byles...tez maja takie fanty

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » sob kwie 19, 2008 11:57 am

moje mają 10cm.
LT Sven Hedin prawie terenówka.

Awatar użytkownika
michał-z
 
 
Posty: 1252
Rejestracja: wt sty 24, 2006 3:13 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: michał-z » sob kwie 19, 2008 12:01 pm

Ale zastanów się czy nie wspawac jednak blachy,bo 20cm pasy będą automatycznie grubsze a co za tym idzie będą chyba cięższe od błotnika :D
LT Sven Hedin prawie terenówka.

sever
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 97
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 9:37 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie-KIelce

Post autor: sever » sob kwie 19, 2008 12:07 pm

ostatnio dość często widzę na giełdach ze starociami pasy transmisyjne do maszyn młockarskich tamte są dość szerokie i spokojnie zakryją rdze i sporo można je wysunąć,
a jak nie to najlepiej idź na jakąś wiochę pod sklep i zapytaj panów żuli czy nie mają takiego czegoś oni ci za wino wszystko wyniosą, ewentualnie odwiedź jakigoś starszego pana ze stodołą i też nabędzież takie coś. :lol: :lol:
Vitata 1,6 blaszak 8v 94 rok

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: st.Medard » sob kwie 19, 2008 3:45 pm

Wiem że powinienem to wszystko wyspawać ale ze spawaniem mało miałem do czynienia a jak blacharz zobaczył moj samochód to powiedział że taniej będzie jak sobie kupie nowy. Te 10 cm może jakby wystawały ranty za błotnik ale ja już się kilka razy o coś oparłem i przesunąłem po czymś i myślałem żeby nie wyjeżdżać z blaszanym rantem na zewnątrz. A do Mocowania tego pasa w błotniku to trzeba by z 3-4 cm się wpuścić. Mam do założenia odwrócone felgi trójkąty z dystansami 6 mm i nie wiem czy ich jeszcze przed założeniem nie przespawam. Więc 10cm to napewno powinno wystawać na zewnątrz błotnika.
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

z_power
Posty: 319
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 9:23 pm
Lokalizacja: EL..... (Łódź)

Post autor: z_power » sob kwie 19, 2008 5:15 pm

Osobiście uważam że pas transmisyjny jest nieco za sztywny i zbyt łatwo zrujnować błotnik; pas gumowy 8 mm gruby bez zbrojenia też robi dobrze do szerokości 12-14 cm i nie ma "efektu motyla" ;)
mały napis

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » sob kwie 19, 2008 11:07 pm

st.Medard pisze:Wiem że powinienem to wszystko wyspawać ale ze spawaniem mało miałem do czynienia a jak blacharz zobaczył moj samochód to powiedział że taniej będzie jak sobie kupie nowy. ....
zmien blacharza
:)21

Awatar użytkownika
tszewc
Posty: 495
Rejestracja: sob sie 06, 2005 3:04 pm
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tszewc » pn kwie 21, 2008 4:34 pm

Ja mam u siebie poszerzenia zrobione z błotników od przyczepki albo jakiegoś dostawczaka - kupione w sklepie z częściami do ciężarówek.
Jest toto z grubego udarnego plastyku, estetyczne i mocne. Kilka razy ryłem tym ziemię i nie widzę żadnych skutków ubocznych.
Koszt jednego błotnika - na dwa poszerzenia - ok. 45-60 zł
Samurai2 - on gada!

Awatar użytkownika
Żurek
Posty: 520
Rejestracja: czw lip 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: okolice Radzymina

Post autor: Żurek » wt cze 03, 2008 9:56 am

może zabrzmi głupio, ale jak zdemontowac oryginalne / fabryczne plastykowe poszerzenia w vitarze ?? bo po odkręceniu blachowkrętów ani drgną ....są jakoś przyklejone czy jak ??
Gaz do końca-mojego albo jego
Gaz 69 dolniak prawie oryginał
Gaz 69 Wołga zmota

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » wt cze 03, 2008 10:06 am

Ja do samuraja - po wcześniejszym wycięciu znacznej części dotychczasowego poszerzenia metalowego - bo tarło o opone - założyłem takie coś - kauczuko-elastomerowe z allegro.
Obrazek

Obrazek

Obrazek
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt cze 03, 2008 4:58 pm

no no, jak ladnie :)2
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » wt cze 03, 2008 5:38 pm

Dzięki - wychodzi taniej od ARBa - tyle że z powodu miękkości na słońcu nieco wiotczeją i dla idealnego kształtu pasowałoby wsunąć druta stalowego w otwór na rancie - jest taka możliwość.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Post autor: hadek » wt cze 03, 2008 8:00 pm

Żurek pisze:może zabrzmi głupio, ale jak zdemontowac oryginalne / fabryczne plastykowe poszerzenia w vitarze ?? bo po odkręceniu blachowkrętów ani drgną ....są jakoś przyklejone czy jak ??
Dokładnie.
Fabryczne sa przyklejone do błotników, tylnego zderzaka.
Żeby usunąc chwasty, Masz trzy opcje:
I-rwiesz na chama, możesz pogiąc błotniki lub połamac swe bulwarowe upiększacze.
II- Niezwykle ostrym nozem usiłujesz odciąc kuromestwo od błotnika.
III-Podgrzewasz opalarą, jednoczesnie podcinając i próbująć oderwać.
W kazdym z w/w pozostanie Ci klej na błotnikach, który niestety nie jest łatwo usuwalny.
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » wt cze 03, 2008 10:42 pm

hadek pisze:
Żurek pisze:może zabrzmi głupio, ale jak zdemontowac oryginalne / fabryczne plastykowe poszerzenia w vitarze ?? bo po odkręceniu blachowkrętów ani drgną ....są jakoś przyklejone czy jak ??
Dokładnie.
Fabryczne sa przyklejone do błotników, tylnego zderzaka.
Żeby usunąc chwasty, Masz trzy opcje:
I-rwiesz na chama, możesz pogiąc błotniki lub połamac swe bulwarowe upiększacze.
II- Niezwykle ostrym nozem usiłujesz odciąc kuromestwo od błotnika.
III-Podgrzewasz opalarą, jednoczesnie podcinając i próbująć oderwać.
W kazdym z w/w pozostanie Ci klej na błotnikach, który niestety nie jest łatwo usuwalny.
jakby te rozwiązania nie zdały egzaminu, to pozostaje ostatnie :wink:
szlifierka i heja :lol:
ale to w ostateczności :D

pozdr
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
Żurek
Posty: 520
Rejestracja: czw lip 29, 2004 2:40 pm
Lokalizacja: okolice Radzymina

Post autor: Żurek » śr cze 04, 2008 8:25 am

hadek pisze:Fabryczne sa przyklejone do błotników, tylnego zderzaka.
Żeby usunąc chwasty, Masz trzy opcje:
I-rwiesz na chama, możesz pogiąc błotniki lub połamac swe bulwarowe upiększacze.
II- Niezwykle ostrym nozem usiłujesz odciąc kuromestwo od błotnika.
III-Podgrzewasz opalarą, jednoczesnie podcinając i próbująć oderwać.
W kazdym z w/w pozostanie Ci klej na błotnikach, który niestety nie jest łatwo usuwalny.
ano dzięki, jak widze żadna z tych opcji nie jest kolorowa :)3
w zasadzie to potrzebuje zdjąć te poszerzenia bo chcę wyczyścić i zakonserwowac ranty błotników coby za rok/dwa nie szukac repaturek i dać zrobic blacharzowi :)21
jeszcze powalcze a jak nie bedzie szło to opędzluje barankiem bez zdejmowania poszerzeń :)2
Gaz do końca-mojego albo jego
Gaz 69 dolniak prawie oryginał
Gaz 69 Wołga zmota

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość