Strona 1 z 2

Wyciągraka do Samurai'a

: pt maja 09, 2008 9:53 pm
autor: Hałas
Na początku witam, jeszcze się w dziale suzuki nie odzywałem :wink:


Jaką wyciągarkę (jaki udźwig przede wszystkim) wpakować do Samuraia, "lekko" dłubniętego?

Tak coby się za mocno nie pociła, ale też w rozsądnej cenie (około 1500pln)

linki mile widziane :)2

: pt maja 09, 2008 10:40 pm
autor: ramzes
tirfor i dobrego pilota :)21
albo ze trzech to silną załoga przeniesiecie suzuke przez bagienko :wink:

: pt maja 09, 2008 11:21 pm
autor: Michał_1989
to jeszcze szczudła im do kompletu zakup ,na głębokie błota :)21

: sob maja 10, 2008 6:51 am
autor: Mroczny
12lbs
bo czasem będziesz targał innych

: sob maja 10, 2008 7:03 am
autor: maristez
pto alledrogo + brdm przerobić na 2 bebny i jest pieknie... tylko te 1500zl moze być problemem :D

: sob maja 10, 2008 8:21 am
autor: BENGI
ńa zmechanizowanie się 1500 PLM-ów to troszke mało :wink:

: sob maja 10, 2008 8:57 am
autor: Mroczny
taa
mechanik i klatka
nieważne po co, ale mechanik musi być
:)21

: sob maja 10, 2008 9:18 am
autor: Hałas
Tirfor odpada bo ja robię za pilota :)21
Poza tym przechodzimy na wyższą technikę- jeszcze większe koła i wyciągarka, coby się samemu wytargać gdzieś w środku lasu.

Zapomniałem dodać, że rozchodzi się o elektryka, bo do mechanicznej trza by nowy reduktor :-?

Dzięki za podpowiedzi i proszę o następne, bo temat nie do końca wyczerpany :wink:

: sob maja 10, 2008 10:52 am
autor: maristez
ja miałem t-max 8500 albo 9500 juz nawet nie pamietam. spokojnie wystarczało do samiego. byle prąd był. i jakieś zblocze. jakoś specjalnie sie nie grzała wiec jeśli ma to być wyciąganie okazyjne to polecam.

: sob maja 10, 2008 10:53 am
autor: maristez
Mroczny pisze:taa
mechanik i klatka
nieważne po co, ale mechanik musi być
:)21
no jak nie wiesz po co?
bo trendy jest
i jeszcze mosty z laplandera...
nie jesteś na topie :)21

: sob maja 10, 2008 4:25 pm
autor: Hałas

: sob maja 10, 2008 6:50 pm
autor: maristez
jak dla mnie ok ale nie miałem z taką konaktu. pewnie chinol jak każda wiec i przekazniki i inne pierdy podejdą.

: sob maja 10, 2008 7:49 pm
autor: harakiri
Ja mialem w SJu Mile Marker 9500 lbs. Robila dokad nie padla. Kolega ma Warna 8000 lbs i robila przy Pajero I. Ten Warn jest ciekawy bo zaklada sie na hak i moze byc na przod i na tyl a jak jestes pewien, ze nie jedziesz w teren to mozna zostawic w domu.

: sob maja 10, 2008 7:50 pm
autor: maristez
no limit był 1500zł wiec warna nie widze

: sob maja 10, 2008 8:04 pm
autor: Stachu-80
Ja bym polecił escape 1500zl starczy akurat na wersje 5,5t. Kumpel ma taka i cherokeem i zapitala az milo, jest niezwykle szybka ale nie aż tak jak warn terkotka.

: sob maja 10, 2008 8:50 pm
autor: viperecki
tak jest escape jest całkiem konkretna dzisiaj testowaliśmy 5,5 t na rajdzie w nieradzie i przez 30 m staw przetargała samuraika po dnie aż miło i to bez silnika i na zwykłym aku 8) polecam :)2

: ndz maja 11, 2008 9:36 am
autor: Kostuch
To taki trend teraz, żeby zakładać wyciągarkę klasy 12000 do suzuki?
Kiedyś takie polecali do patroli/gelend i innych czołgów.
No chyba że tylko naklejka jest 12000 a cała reszta z niższej półki... :roll:
Od kilku lat mam M8000 i przeciągam się tam gdzie inni na wyciągarkach z napisem 12000. Ale ja się po prostu nie zapisałem do wyścigu zbrojeń :)2

: ndz maja 11, 2008 12:32 pm
autor: Adam.Ż
ja mam z tyłu Superwincha X9000(ktory wcześniej robił z przodu) i bez problemu dawał radę

: ndz maja 11, 2008 12:46 pm
autor: Mroczny
Kostuch
masz troche racji, ale;
sam chyba gośc nie jeździ... a jak się jeździ z kumplami to czasem się cięższych ciąga

kolejna sprawa to faktyczny uciąg... którys z importerów pisał kiedys, że większość wind ma te same silniki... niemniej wolałbym tą niby mocniejszą, zwłaszcza w niskobudżetowej wersji

: ndz maja 11, 2008 1:20 pm
autor: maristez
Mroczny pisze: którys z importerów pisał kiedys, że większość wind ma te same silniki...
ale różne przełożenia.

: ndz maja 11, 2008 6:14 pm
autor: kpeugeot
szkoda kasy na tę wyciagarkę

za te pieniądze można kupić 12000 lbs z silnikem 6,6 hp i przełożeniem 187:1 - z systemem antyprzeciążeniowym

a faktycznie przy podobnej masie wyciągarki i zbliżonej cenie lepiej zalożyc 12000lbs

: ndz maja 11, 2008 6:56 pm
autor: Danio BB
Kostuch pisze:To taki trend teraz, żeby zakładać wyciągarkę klasy 12000 do suzuki?
Kiedyś takie polecali do patroli/gelend i innych czołgów.
No chyba że tylko naklejka jest 12000 a cała reszta z niższej półki... :roll:
Od kilku lat mam M8000 i przeciągam się tam gdzie inni na wyciągarkach z napisem 12000. Ale ja się po prostu nie zapisałem do wyścigu zbrojeń :)2
Mam wrażenie że chińczyk E12500 ma uciąg taki jak warn 9500,poza tym wsłuchując się w odgłosy pracy jednej i drugiej można usłyszeć róznicę w jakości i precyzji wykonania przekładni....dlatego warto trochę "przewymiarować" chińską wyciągarkę.

: ndz maja 11, 2008 9:15 pm
autor: Hałas
Stachu-80 pisze:Ja bym polecił escape 1500zl starczy akurat na wersje 5,5t. Kumpel ma taka i cherokeem i zapitala az milo, jest niezwykle szybka ale nie aż tak jak warn terkotka.
o tej mowa? http://www.allegro.pl/item356333862_wyc ... rancj.html

: pn maja 12, 2008 6:24 am
autor: Stachu-80
No prawie bo ta jest na 24V :)19

: pn maja 12, 2008 8:47 am
autor: Harley
Ja mam 12 000 w samim. Do tego lina syntetyk i chodzi aż miło. Lepiej weź mocniejszą, bo po pierwsze primo nie wiadomo co tam chinol wpisał, a co ma rzeczywiście w swoich możliwośćiach. Po drugie czasem zdarzy Ci się ciągać większe auta i po co się zastanawiać, czy winch da radę. Wielkościowo 12 000 nie wiele się różni od 9500, więc i tak musisz wycinać elementy atrapy jeśli masz przystosowany zderzak.
Osobiście kupowałem w Wadowicach Escape'a i jestem zadowolony.
Ponadto musisz brać pod uwagę ,że o ile wyciągarka wytrzyma do np. zmiany auta na większe , to wóczas nie musisz się martwić o nowy zakup;-)