Strona 1 z 1

Problem z nawiewem

: pn cze 02, 2008 9:59 pm
autor: peyterek
Witam
Mam problem z dmuchawa w vitarze 1.6 8V blaszak krotki.
Mianowicie jak wlacze nawiew powietrza do kabony to dziala mi tylko na 3 i 4 poziomie czyli analogicznie przedostatnim i ostatnim, natomiast na pierwszym i drugim nic sie nie dzieje, nie ma nawiewu.Wiec tylko moge sie grzac/chlodzic na maxymalnym, lub przed-maxymalnym nawiewie.
Czy ktos wie co moze byc przyczyna?

Z gory dzieki za pomoc

: pn cze 02, 2008 10:15 pm
autor: hanaa
oporniki się przepaliły.

: pn cze 02, 2008 10:16 pm
autor: peyterek
a gdzie ich szukac?

: pn cze 02, 2008 11:01 pm
autor: jose
oporniki na bank.
miałem podobny problem w xsarze- tam było za schowkiem- po wyjęciu. w suzi... nie mam pojęcia :wink:

pozdr

: wt cze 03, 2008 8:32 am
autor: hadek
peyterek pisze:a gdzie ich szukac?
Do 95 roku:
Odkręcasz schowek.
Patrzysz na obudowe went.
Widzisz zespół oporników do którego wpieta jest wtyczka.
Wypinasz wtyczke.
Odkręcasz wkret.
Wyjmujesz.
Próbujesz zreanimowac(mnie się nie udało)
Zapitalasz na najblizszy szrot.
Zanabywasz.
Montujesz.
Cieszysz się ze wszystkich biegów nawiewu.

: wt cze 03, 2008 8:36 am
autor: peyterek
Dzieki za konkretne odpowiedzi-teraz wiem gdzie grzebac

: wt cze 03, 2008 9:47 am
autor: papas
hadek pisze:.....
No cały @hadek - krótko-zwięźle-i na temat
:D
:wink:
Jeszcze gdzieś pisali że cza śjakiś drut z żelazka zalutować czy cuś :)

: wt cze 03, 2008 6:08 pm
autor: kuba500
papas pisze: Jeszcze gdzieś pisali że cza śjakiś drut z żelazka zalutować czy cuś :)
ta druciarstwo można zrobić ale wtedy lepiej wozić gaśnicę pod ręka :lol:

koszt zakupu używanych oporników nie powala z nóg :wink:

: wt cze 03, 2008 6:14 pm
autor: hadek
No, tak z litra dobrej gorzały cza dać 8)

: wt cze 03, 2008 6:21 pm
autor: jose
no można podobno zalutować, ale to rozwiązanie tymczasowe i niezbyt bezpieczne, bo spinasz wtedy jakby "na krótko". Lepiej kupić nowe. :)2

pozdr

: wt cze 03, 2008 7:15 pm
autor: klark
hadek pisze:No, tak z litra dobrej gorzały cza dać 8)
noo, gdzies tyle ode mnie wziales :)

: wt cze 03, 2008 7:32 pm
autor: hadek
klark pisze:
hadek pisze:No, tak z litra dobrej gorzały cza dać 8)
noo, gdzies tyle ode mnie wziales :)
Pilismy Twoje zdrowie :)2

: wt cze 03, 2008 8:10 pm
autor: klark
hadek pisze:
klark pisze:
hadek pisze:No, tak z litra dobrej gorzały cza dać 8)
noo, gdzies tyle ode mnie wziales :)
Pilismy Twoje zdrowie :)2
to dopsze, ze kasa na byle co nie poszla ;)

: wt cze 03, 2008 8:58 pm
autor: peyterek
klark pisze:
hadek pisze:
klark pisze: noo, gdzies tyle ode mnie wziales :)
Pilismy Twoje zdrowie :)2
to dopsze, ze kasa na byle co nie poszla ;)
To tak jakbys na wlasne lekarstwo wydal

: sob cze 28, 2008 1:49 pm
autor: Giez
Czy przepalone oporniki mogą być przyczyną takiego samego problemu w samuraiu 1,3i? I gdzie są te oporniki w samim?

: sob cze 28, 2008 2:27 pm
autor: Fazi
dokładnie, walnij na priv mam gdzieś wyjętą całą nagrzewnicę z 1,3 to Ci mogę zdjęcia zrobić

: sob sie 09, 2008 2:40 pm
autor: peyterek
witam
odświeżę zapytanie-dlugo mi sie nie chciało ale dziś zacząłem poszukiwania rezystora dmuchawy.Wyjalem wtyczke rozebralem obudowe....i caly silniczek wyskoczyl- ale rezystora ni ma(przynajmniej ja nie widze) ma ktos jakies pomysly gdzie go szukac?(jakies zdjecia mile widziane)

z gory dzieki za pomoc

: sob sie 09, 2008 10:38 pm
autor: slaw211
poszukaj wiązki kabli wchodzące w obudowe silnikia przykrecanej na wkret tam to bedzie

: pn sie 11, 2008 4:04 pm
autor: peyterek
albo ja co innego rozkrecam albo jestem slepy-albo mamy calkiem inne wyposazenie

Obrazek


od gory wchodzi wiazka(bialy wtyk) ale po rozebraniu(zdjeciu metalowej obudowy) tam sa tylklo dwie blaszki i zadnego opornika

Obrazek

przypominam ze to vitara anglik- czy ktos ma pojecie gdzie to moze byc?no chyba ze szukam gdzie nie trzeba?

Pozdrawiam

: pn sie 11, 2008 8:11 pm
autor: piotr_z
o ile dobrze pamietam, to one (rezystory) sa w srodku w obudowie od strony wylotu. ale jak sie myle to moga byc gdzies indziej :)21


ps. ale skoro to anglik to musisz uzyc lustra do poszukiwan :)23

: wt sie 12, 2008 8:17 am
autor: Chalski
U mnie (kanadyjczyk) oporniki są za schowkiem przed pasażerem - w obudowie silnika / wentylatora od góry - wchodzi do nich kostka na 4 piny. Same oporniki są przykręcone do obudowy na 2 wkręty i same oporniki (sprężynki) są już wewnątrz obudowy wentylatora - są w ten sposób chłodzone.

: sob sie 16, 2008 8:23 pm
autor: vetrieska
Tak samo oporniki sa w samuraju, wewnatrz kanalu powietrznego zeby je chlodzil obieg powietrza. U mnie padl pierwszy bieg dmuchawy, wyjalem, wylutowalem resztke a wlutowalem drut z popsutej grzalki od pralki mierzac przedtem tyle na dlugosc zeby mial 2 omy jak stary. I hula do dzis, nic sie nie spalilo. oryginalny opornik to gola spirala w powietrzu, ten mojej roboty tez i w sumie trudno byloby je odroznic. Wiec za niebezpieczne druciarstwo tego nie uwazam.