wymiary koszów satelit 413, a 410

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

wymiary koszów satelit 413, a 410

Post autor: misio » sob cze 07, 2008 1:43 pm

Czy kosze satelit w tylnym moście różnią się pomiędzy 413, a 410?
Mam sj 413 i rozebrałem ostatnio most w celu montażu lock righta 1530. Po rozłożenieu mostu okazało się, że kosz satelit ma za małą średnicę i blokady założyć się nie da. Policzyłem przełożenia i wyszło 4.11, więc wychodzi, że to most od 410. Teraz pytanie: czy jak kupię most od 413 z przełożeniem 3.909 (bo takie mam z przodu), to lockright wejdzie bez problemu?
Pozdrawiam
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » sob cze 07, 2008 3:58 pm

Czy kosze satelit w tylnym moście różnią się pomiędzy 413, a 410?
Tak
Teraz pytanie: czy jak kupię most od 413 z przełożeniem 3.909, to lockright wejdzie bez problemu?
Tak
bo takie mam z przodu
ale hardcor :o

ps. pamietaj ze musisz kupic most z dyfrem. Dyfer z 413 do pochwy od 410 nie wejdzie :)
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » sob cze 07, 2008 6:22 pm

wiem, że muszę kupić kompletny most :)21
chciałem przełożyć gruszke, bo mam dwa przednie mosty, ale właśnie tak jak mówisz nie pasiło...
wychodzi na to, że jakiś niemiaszek umielił most i włożył od 410, ja kupiłem ten samochód i dopiero teraz to zauważyłem :)3 :oops:
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
oblesnik
Posty: 676
Rejestracja: pt gru 30, 2005 7:18 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: oblesnik » ndz cze 08, 2008 3:43 pm

To jak jeździłeś na napędach jeśli miałeś różne przełożenia w mostach? :o
Chyba że ja coś nie rozumiem. :cry:
Samurai - seria :wink: - na serio :)25

Pacierza i piwa nie odmawiam!

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn cze 09, 2008 6:50 am

jeździłem normalnie, jakieś błoto, albo piach to zapinałem na 4, nie wiedziałem, że są różne przełożenia... nie było czuć, bo zawsze na nawierzchniach o małej przyczepności chodził napęd na 4... :roll:
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
oblesnik
Posty: 676
Rejestracja: pt gru 30, 2005 7:18 pm
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: oblesnik » pn cze 09, 2008 12:57 pm

A przy rozłaczaniu napędów nie było oporów? Bo ja jak miałem na jednej osi więcej zużyte opony to już miałem poważne problemy.
Samurai - seria :wink: - na serio :)25

Pacierza i piwa nie odmawiam!

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » pn cze 09, 2008 4:06 pm

właśnie nie było jakiś strasznych oporów, jak zakładałem 4,16 do reduktora to całe bebechy były w super stanie, teraz rozebrałem ten most i też super... jedynie na kołach koronowych widać małe ślady pracy...
już kupiłem nowy most, dziś wieczorem składam :wink:
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości