Strona 1 z 1
wymiary koszów satelit 413, a 410
: sob cze 07, 2008 1:43 pm
autor: misio
Czy kosze satelit w tylnym moście różnią się pomiędzy 413, a 410?
Mam sj 413 i rozebrałem ostatnio most w celu montażu lock righta 1530. Po rozłożenieu mostu okazało się, że kosz satelit ma za małą średnicę i blokady założyć się nie da. Policzyłem przełożenia i wyszło 4.11, więc wychodzi, że to most od 410. Teraz pytanie: czy jak kupię most od 413 z przełożeniem 3.909 (bo takie mam z przodu), to lockright wejdzie bez problemu?
Pozdrawiam
: sob cze 07, 2008 3:58 pm
autor: Salata123
Czy kosze satelit w tylnym moście różnią się pomiędzy 413, a 410?
Tak
Teraz pytanie: czy jak kupię most od 413 z przełożeniem 3.909, to lockright wejdzie bez problemu?
Tak
bo takie mam z przodu
ale hardcor
ps. pamietaj ze musisz kupic most z dyfrem. Dyfer z 413 do pochwy od 410 nie wejdzie

: sob cze 07, 2008 6:22 pm
autor: misio
wiem, że muszę kupić kompletny most

chciałem przełożyć gruszke, bo mam dwa przednie mosty, ale właśnie tak jak mówisz nie pasiło...
wychodzi na to, że jakiś niemiaszek umielił most i włożył od 410, ja kupiłem ten samochód i dopiero teraz to zauważyłem

: ndz cze 08, 2008 3:43 pm
autor: oblesnik
To jak jeździłeś na napędach jeśli miałeś różne przełożenia w mostach?
Chyba że ja coś nie rozumiem.

: pn cze 09, 2008 6:50 am
autor: misio
jeździłem normalnie, jakieś błoto, albo piach to zapinałem na 4, nie wiedziałem, że są różne przełożenia... nie było czuć, bo zawsze na nawierzchniach o małej przyczepności chodził napęd na 4...

: pn cze 09, 2008 12:57 pm
autor: oblesnik
A przy rozłaczaniu napędów nie było oporów? Bo ja jak miałem na jednej osi więcej zużyte opony to już miałem poważne problemy.
: pn cze 09, 2008 4:06 pm
autor: misio
właśnie nie było jakiś strasznych oporów, jak zakładałem 4,16 do reduktora to całe bebechy były w super stanie, teraz rozebrałem ten most i też super... jedynie na kołach koronowych widać małe ślady pracy...
już kupiłem nowy most, dziś wieczorem składam
