skakające obroty sj 88 rok
Moderator: Albert_N
skakające obroty sj 88 rok
Niezależnie od temperatury falują obroty tzn. wchodzi na około 2000, spada do 900 i znowu wchodzi na 2000, brak dodatkowych objawów, mocy nie traci.
Jak może być przyczyna i jak temu zaradzić?
Jak może być przyczyna i jak temu zaradzić?
- orzelowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm
podłączę sie pod temat aby nie zakładać nowego.
w moim sj413 z 87roku (na gaźniku, zagazowany) wystąpił problem tego typu:
samochód po odpaleniu na benzynie wkręca się na 7tyś. obrotów i nie myśli zejść niżej.
żeby było śmieszniej wcześniej nie trzymał wolnych obrotów
na gazie nie mogę go sprawdzić bo mam pustą butlę, a na takich obrotach zarżnę auto jadąc do stacji lpg. rozbierałem gaźnik chyba z 30razy czyściłem i nic nie pomogło
skąd taka nagła zmiana
miał ktoś z Was taki objaw
dodam ze gaźnik oryginalny
w moim sj413 z 87roku (na gaźniku, zagazowany) wystąpił problem tego typu:
samochód po odpaleniu na benzynie wkręca się na 7tyś. obrotów i nie myśli zejść niżej.
żeby było śmieszniej wcześniej nie trzymał wolnych obrotów




skąd taka nagła zmiana


- orzelowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm
- orzelowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm
gaźnik od 410 (a więc silnika litrowego) jest zupełnie inaczej zbudowany.
Rozebrałem go do czyszczenia i jak składałem to pomyliłem kolejność wkładania sprężynki i membranki i po odpaleniu silnik wszedł na b. wysoki obroty. Poprawiłem to i śmiga do dziś na tym gaźniku
.
Niestety nie wiem czy i gdzie jest taka pompka w gaźniku od silnika 1,3.
Rozebrałem go do czyszczenia i jak składałem to pomyliłem kolejność wkładania sprężynki i membranki i po odpaleniu silnik wszedł na b. wysoki obroty. Poprawiłem to i śmiga do dziś na tym gaźniku

Niestety nie wiem czy i gdzie jest taka pompka w gaźniku od silnika 1,3.
Sj410, trochę liftu itd.
- orzelowski
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm
rozbierałem ten gaźnik ok. 15 razy i teraz sam nie wiem czy wszystko dobrze jest złożone, czy coś pomyliłem, a w instrukcji nie ma na ten temat nic...Grzanek pisze:gaźnik od 410 (a więc silnika litrowego) jest zupełnie inaczej zbudowany.
Rozebrałem go do czyszczenia i jak składałem to pomyliłem kolejność wkładania sprężynki i membranki i po odpaleniu silnik wszedł na b. wysoki obroty. Poprawiłem to i śmiga do dziś na tym gaźniku.
Niestety nie wiem czy i gdzie jest taka pompka w gaźniku od silnika 1,3.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości