skakające obroty sj 88 rok

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

infus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 14, 2008 8:53 am

skakające obroty sj 88 rok

Post autor: infus » śr cze 11, 2008 7:13 am

Niezależnie od temperatury falują obroty tzn. wchodzi na około 2000, spada do 900 i znowu wchodzi na 2000, brak dodatkowych objawów, mocy nie traci.
Jak może być przyczyna i jak temu zaradzić?

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » śr cze 11, 2008 7:18 am

nie mam pojecia co moze byc przyczyna skakajacych obrotow :)21

najlepiej to chyba bedzie sprzedac auto :roll:
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » śr cze 11, 2008 7:25 am

Na skakajanie nie ma rady panie :)21

Awatar użytkownika
sj.413
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn maja 14, 2007 7:55 am
Lokalizacja: ZYWIEC

Post autor: sj.413 » śr cze 11, 2008 7:38 am

przewaznie przyczyna skakania obrotow jest uszkodzony silniczek krokowy ale z tego co widze to ty masz suzuke z 88 rok to jest jeszcze na gazniku a silniczki sa tylko w samochodach na wtrysku chyba ze masz silnik na wtrysku to napewno bedzie to tego przyczyna!!

Awatar użytkownika
MALO
 
 
Posty: 184
Rejestracja: pn gru 10, 2007 7:26 pm
Lokalizacja: LUBUSKIE

Post autor: MALO » śr cze 11, 2008 8:01 am

Sprawdź kolego wężyki gumowe na gaźniku. Najlepiej wymień na nowe. Pęknięty wężyk może powodować falowanie obrotów. :wink:
Suzuki Samurai 1,9 TD LONG

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr cze 11, 2008 8:14 am

protetyk pisze:Na skakajanie nie ma rady panie :)21
- co robią koty
-skakają


z jakiegoś teleturnieju..

:)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
jose
 
 
Posty: 289
Rejestracja: czw mar 25, 2004 10:26 pm
Lokalizacja: była 100lica

Post autor: jose » śr cze 11, 2008 8:25 pm

TomaszRT pisze:
protetyk pisze:Na skakajanie nie ma rady panie :)21
- co robią koty
-skakają


z jakiegoś teleturnieju..

:)21
pamiętam :wink:
familiada Panie chyba :lol:
UAZ.Sexy technology.
SAMURAI disco.Jeszcze bardziej sexy technology.

tel. 600 520 504

Awatar użytkownika
orzelowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm

Post autor: orzelowski » śr cze 11, 2008 8:40 pm

podłączę sie pod temat aby nie zakładać nowego.
w moim sj413 z 87roku (na gaźniku, zagazowany) wystąpił problem tego typu:
samochód po odpaleniu na benzynie wkręca się na 7tyś. obrotów i nie myśli zejść niżej.
żeby było śmieszniej wcześniej nie trzymał wolnych obrotów !! !! !! :o na gazie nie mogę go sprawdzić bo mam pustą butlę, a na takich obrotach zarżnę auto jadąc do stacji lpg. rozbierałem gaźnik chyba z 30razy czyściłem i nic nie pomogło
skąd taka nagła zmiana ?? miał ktoś z Was taki objaw ?? dodam ze gaźnik oryginalny

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr cze 11, 2008 10:55 pm

Linka gazu się zacięła ?
:)21
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Grzanek
Posty: 332
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 8:02 pm
Lokalizacja: Darłowo/Poznań

Post autor: Grzanek » śr cze 11, 2008 11:08 pm

ja miałem podobnie jak źle złożyłem pompkę przyspieszacza, tyle że to było w 410. Po otwarciu i prawidłowym ułożeniu było już ok :)2
Sj410, trochę liftu itd.

Awatar użytkownika
orzelowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm

Post autor: orzelowski » czw cze 12, 2008 5:51 pm

TomaszRT pisze:Linka gazu się zacięła ?
:)21
linka jest ok

Awatar użytkownika
orzelowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm

Post autor: orzelowski » czw cze 12, 2008 5:52 pm

Grzanek pisze:ja miałem podobnie jak źle złożyłem pompkę przyspieszacza, tyle że to było w 410. Po otwarciu i prawidłowym ułożeniu było już ok :)2
a gdzie jest ta pompka? co mogłem w niej źle złożyć?

Awatar użytkownika
Grzanek
Posty: 332
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 8:02 pm
Lokalizacja: Darłowo/Poznań

Post autor: Grzanek » czw cze 12, 2008 8:05 pm

gaźnik od 410 (a więc silnika litrowego) jest zupełnie inaczej zbudowany.
Rozebrałem go do czyszczenia i jak składałem to pomyliłem kolejność wkładania sprężynki i membranki i po odpaleniu silnik wszedł na b. wysoki obroty. Poprawiłem to i śmiga do dziś na tym gaźniku :)2 .
Niestety nie wiem czy i gdzie jest taka pompka w gaźniku od silnika 1,3.
Sj410, trochę liftu itd.

Awatar użytkownika
orzelowski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: śr mar 28, 2007 3:10 pm

Post autor: orzelowski » czw cze 12, 2008 8:12 pm

Grzanek pisze:gaźnik od 410 (a więc silnika litrowego) jest zupełnie inaczej zbudowany.
Rozebrałem go do czyszczenia i jak składałem to pomyliłem kolejność wkładania sprężynki i membranki i po odpaleniu silnik wszedł na b. wysoki obroty. Poprawiłem to i śmiga do dziś na tym gaźniku :)2 .
Niestety nie wiem czy i gdzie jest taka pompka w gaźniku od silnika 1,3.
rozbierałem ten gaźnik ok. 15 razy i teraz sam nie wiem czy wszystko dobrze jest złożone, czy coś pomyliłem, a w instrukcji nie ma na ten temat nic... :( chyba muszę wydać kilka złociszy i udać się na lawecie do mechanika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości