kierownice
Moderator: Albert_N
- kuba sj413
- jestem tu nowy...
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 10:36 am
- Lokalizacja: Kraków
kierownice
Witam!
mam sjotka ale on ma brzydką oryginalną kierownice... lepi sie choler.two i trzeb to myć i myć ale itak wiele nie pomaga. Wygląda na to że jest z jakiegoś kiepskiego plastyku czy coś. W związku z tym na myśl przychodzi tylko jedna rzecz - kupić nową... ale jaką???
czy wszyskie suzuki mają identyczny wieloklin i wszystkie podejdą np ze swiftów czy innych... A może koledzy znają jakiś sprawdzony sposób na kierownice z innego auta?
mam sjotka ale on ma brzydką oryginalną kierownice... lepi sie choler.two i trzeb to myć i myć ale itak wiele nie pomaga. Wygląda na to że jest z jakiegoś kiepskiego plastyku czy coś. W związku z tym na myśl przychodzi tylko jedna rzecz - kupić nową... ale jaką???
czy wszyskie suzuki mają identyczny wieloklin i wszystkie podejdą np ze swiftów czy innych... A może koledzy znają jakiś sprawdzony sposób na kierownice z innego auta?
Jezeli nie szkoda ci orginalnej kierownicy to jest prosty sposób. Odcinasz od orginału kątówka frez z blachą dajesz do obtoczenia aby powstała płaska powierzchnia (ta powierzchnia musi byc takiej srednicy jak naba do nowej kierownicy) do której następnie przykładasz zaupiona kierownicę wiercisz otworki gwintujesz je, ewentualnie dajesz srubki na przestrzał. To taki sposób zamocowania "sportowej" kierownicy bez stosowania naby która jak wiadomo troche kosztuje. Plusy to niezmieniona płaszczyzna przesuniecia w stosunku do deski rozdzielczej, jak wiemy w suzuce nadmiaru miejsca nie ma. Kierownica wysunieta za bardzo do kierowcy tylko przeszkadza w naszych bolidach. Oczywiscie jezeli ma się wiecej wzrostu niz 170 cm 

Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
Stachu-80 pisze:Jezeli nie szkoda ci orginalnej kierownicy to jest prosty sposób...


W samurai-owej 4 ramiennej oryginalnej kierownicy są 2 otwory gwintowane idealnie pasujące do otworów 126p
Pozostaje tylko wyczarować klakson

Bartek
a jakby bez kombinatorki zanabyć drogą kupna kierownicę z nabą , przecież momo robiło fajne kiry specjalnie do suzi są wygodne bezpieczne i nie motane , to jednak ważne żeby kiera nie została np. na podjeździe w rękach
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

najfajniejsze stery w suce to te trzyramienne i ladne i nie zaduże choć czasami sygnał sie włancza podczas walki niechcący ,a szczebelki czteroramienne za cienkie i za duże
Ostatnio zmieniony wt wrz 02, 2008 7:45 am przez pawely60, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko co jest rodzaju żeńskiego zawsze jest q-wa zagadką
Re: kierownice
Podepnę się pod pytanie, bo na to nie padła jeszcze odpowiedź.Też potrzebuję kierownicę, o mniejszej niż oryginalna średnicy, bo ta co ją teraz mam ze względu na moje gabaryty przeszkadza we wsiadaniu i wysiadaniu. Przerabiał ktoś podobny temat, np.kuba sj413 pisze: czy wszyskie suzuki mają identyczny wieloklin i wszystkie podejdą np ze swiftów czy innych... A może koledzy znają jakiś sprawdzony sposób na kierownice z innego auta?
http://moto.allegro.pl/item435572115_su ... wnica.html ?
Czy pozostaje tylko rzeźba albo dodatkowe szelesty na nabę?
Był Samuraj na MT
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion

Z tego co się orientuję, to kierunki nie powinny przeszkadzać o ile kierownica bedzie odpowiednio oddalona. Nawet jeżeli tak to może było by miejsce na jakiś pierścień dystansowy? Bez przymiarki sie nie obedzie. Ma ktoś w pobliży jakiś dobrze zaopatrzony szrot? W mojej okolicy niestety nie znalazłem jeszcze kierownicy na przymiarkę 

Był Samuraj na MT
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion
Była Navara na AT...
Jest Sharan 4Motion

klakson
jak podłączyć klakson przy wymianie kierownicy?
po zdjęciu starej kierownicy - od klaksonu odstaje przewód elektryczny...
(od jakiegoś czasu klakson rozłączony bo włączał się przy skrętach koła kierownicy)
mam nową kierę z klaksonem do którego należy coś podłączyć... tylko co? i skąd ? zaglądałem i nie znalazłem urwanego przewodu...
źle szukałem?
proszę o wsparcie...
po zdjęciu starej kierownicy - od klaksonu odstaje przewód elektryczny...
(od jakiegoś czasu klakson rozłączony bo włączał się przy skrętach koła kierownicy)
mam nową kierę z klaksonem do którego należy coś podłączyć... tylko co? i skąd ? zaglądałem i nie znalazłem urwanego przewodu...
źle szukałem?
proszę o wsparcie...
kierownica
zmieniłem kierownice i podłączyłem klakson - okazało się, że w poprzednim odlutował się przewód doprowadzający prąd...
kosztowało mnie to 120pln wraz z kosztami przesyłki
wygląda to tak
http://www.flickr.com/photos/30776549@N02/2882144645/
kosztowało mnie to 120pln wraz z kosztami przesyłki
wygląda to tak
http://www.flickr.com/photos/30776549@N02/2882144645/
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 1:42 pm przez olowis, łącznie zmieniany 2 razy.
k
naba była jaka była...
szczerze mówiąc poprzednia kierownica była made in italy - więc nie wiem, czy poprzedni właściciel jej nie zmienił...
w każdym razie polecam - zrobiło się sporo fajnego miejsca nad kolanami
kierę kupiłem na allegro : u "Aistronis" , aukcja 434117995
szczerze mówiąc poprzednia kierownica była made in italy - więc nie wiem, czy poprzedni właściciel jej nie zmienił...
w każdym razie polecam - zrobiło się sporo fajnego miejsca nad kolanami

kierę kupiłem na allegro : u "Aistronis" , aukcja 434117995
Re: k
witam,olowis pisze:naba była jaka była...
szczerze mówiąc poprzednia kierownica była made in italy - więc nie wiem, czy poprzedni właściciel jej nie zmienił...
w każdym razie polecam - zrobiło się sporo fajnego miejsca nad kolanami
kierę kupiłem na allegro : u "Aistronis" , aukcja 434117995
chciałem sie dowiedziec czy po zmianie na tą kierownicę trzeba owiele więcej siły użyć, dla mie ma problemu ale zona zodomowił sie w nim na dobre i plaskaczem nie chce jeżdzić:(
SAMURAI 89
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości