Czy jest rezerwa w GV 2001

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

leśnik 4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: śr sty 10, 2007 10:38 pm
Lokalizacja: Puławy

Czy jest rezerwa w GV 2001

Post autor: leśnik 4x4 » sob sie 16, 2008 10:20 pm

Witajcie suzukowicze !! Mam pytanie jak w temacie. Od ponad roku jeżdżę GV 2001r 1,6 16v 3D. Zaraz po sprowadzeniu z UE założyłem gaz i nigdy nie zauważyłem aby zaświeciła się kontrolka rezerwy. Pewnego pięknego dnia auto odpaliło a potem zdechło (gaz sekwencja) okazało się, że skończyło się paliwo :)3 Rezerwa nie zapaliła się :cry: Pytanie:
Czy mam spaloną żarówkę, a może w tym aucie nie ma rezerwy ?? :o
Czekam na odpowiedzi :lol:
leśnik4x4

Awatar użytkownika
welminski
 
 
Posty: 249
Rejestracja: pn sie 16, 2004 10:53 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: welminski » sob sie 16, 2008 10:22 pm

Stawiam na zarówkę, albo postęp techniczny japończyków bo w 2004 już mi się rezerwa zapalała.
Trooper. Isuzu Trooper.

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: piotr-stihl » ndz sie 17, 2008 7:42 am

w mojej żaróweczki niet - wskazówka na czerwone - szybciutko na stację :D
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
koonrad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: śr sie 08, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Krk
Kontaktowanie:

Re: Czy jest rezerwa w GV 2001

Post autor: koonrad » pn sie 18, 2008 7:16 am

leśnik 4x4 pisze:Zaraz po sprowadzeniu z UE założyłem gaz i nigdy nie zauważyłem aby zaświeciła się kontrolka rezerwy. Pewnego pięknego dnia auto odpaliło a potem zdechło (gaz sekwencja) okazało się, że skończyło się paliwo :)3 Rezerwa nie zapaliła się :cry:
tak przy okazji - jak nie masz odcięcia pompy, to radzę mieć trochę więcej paliwka w baku, bo można mieć problemy z pompką paliwa ;)
ja staram się pilnować tak ok 1/2 min 1/4 baku
Vitara seria 3d 1.6 16v GY ATR

Awatar użytkownika
Chalski
 
 
Posty: 276
Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.

Post autor: Chalski » pn sie 18, 2008 8:16 am

Odcięcie pompy nie jest potrzebne - pompa przy właczeniu zapłonu pompuje paliwo do pewnego ciśnienia i jeśli samochód chodzi już na lpg to ona tylko utrzymuje to ciśnienie - nie chodzi non stop.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.

Awatar użytkownika
koonrad
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 98
Rejestracja: śr sie 08, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Krk
Kontaktowanie:

Post autor: koonrad » pn sie 18, 2008 8:44 am

Chalski pisze:Odcięcie pompy nie jest potrzebne - pompa przy właczeniu zapłonu pompuje paliwo do pewnego ciśnienia i jeśli samochód chodzi już na lpg to ona tylko utrzymuje to ciśnienie - nie chodzi non stop.
w suzuce ? nie ma przelewu ciśnieniowego ?
w oplu śmiga na okrągło, a że jest chłodzona cieczą,
to warto żeby coś tam było ;)
Vitara seria 3d 1.6 16v GY ATR

Awatar użytkownika
Chalski
 
 
Posty: 276
Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.

Post autor: Chalski » pn sie 18, 2008 8:56 am

jest regulator ciśnienia ale nie wydaje mi się żeby pompka latała non stop przy pracującym silniku. U mnie słychac ją delikatnie po właczeniu zapłonu, zanim odpale milknie i później na noPb pracuje ale na lpg nie pracuje.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość