Post
autor: vaiker » wt sie 19, 2008 10:03 pm
bardzo mozliwe, caly uklad w suzuki jest naprawde bardzo prosty w porownaniu do innych aut, wszystko zaczyna sie od pstryczka na konsoli, 3 kabelki w wiazce 8, masa,sygnal dla komputerka klimy i dioda, leci to to do komputera klimy wiazka 7 ktory bada tez obroty silnika(albo steruje podniesieniem obrotow w przypadku jalowego i wlaczonej klimy, jeszcze tego nie wiem), komputerek ten bierze teperature z chlodniczki, jesli ma sygnal z przycisku i wlasciwa wartosc z czujnika podaje PLUS na wiazke kabli ktora idzie do komory silnika-wiazka 2 lub 1, tego nie wiemBO na tym schemacie jest to inczej przedstawione niz mi si ewydaje, moim zdaniem po tym z czym sie spotkalem leci na 2, peirwsze widze opcje z czujnikiem temperatury wody, ale moglem przeoczyc, zastanawia mnie bezpiecnzik bo tam jest pokazany jako osobnyy na wiazce a w praktyce to jest wpiedty jeden kabel do puszki z bezpieniczkiem glownym,absem i reszta, tam wpada na czujnik cisnienia, jesli cisnienie zle no to tu sie sygnal konczy, jesli cisnienei dobre to leci sygnal na przekaznik pompy klimatyzacji, osobna bajka jest wentylator klimatyzacji, wydaje mi sie ze tez jest sterowany sygnalem z komputerka przez przekaznik, ale pewnosci jeszcze nie mam, moglo zawiezc u Ciebie pare rzeczy, zepsuty pstryczek klimy , rozkrecasz 2 srobki pod popielniczka, 2 nad suwakami, sciagasz ramke, odpinasz kabelek, odkrecasz 2 srobki dekielka, beirzesz miernik i sprawdzasz stycznik, kolejny to rozpeita wiazka, jedna wlasnie przy suwakach, za schowkiem masz 2 kostki ktore ida od suwakow, jedna kostke od komputera klimy, jedna kostke od czujnika temperatury, potem komora silnika, ta wiazka 2 lub 1 , dalej juz tylko czujnik cisnienia ( mozna by go zewrzec na sile) albo wlasnie te przekazniki, proponuje tez zbadac czy sprzeglo sprezarki lapie, podac 12 na volt na kabel odpinajac go od przekaznika
Vitara cabrio 2.0 16V '98 235/70/16MT LPG
Vitara long 2.0 V6 '97 225/75/16AT LPG