Post
autor: NuVo » sob sie 30, 2008 3:23 pm
Od spodu:
1.Spuszczasz olej z reduktora,
2.Odkręcasz wały,wyjmujesz
3.Odkręcasz śruby mocujące skrzynię do poprzeczek(poduchy).
4.W środku zdejmujesz tunel,wywalasz lewarki (jest tam taki system żeby zdjać lewarek musisz wcisnąć i przekręcić w lewo jego mocowanie w skrzyni) Zostawiamy na luzie.
5.Odkrecasz linkę prędkościomierza,cięgno od sprzęgła.
6.Demontujesz rozrusznik.
7.Skrzynia trzyma się na 4 śruby do silnika.Trochę się naklniesz przy odkręcaniu bo dostęp dupiaty.
8.Odpowietrzeń i kostek elektrycznych nie odpinałem,musisz jeśli zrzucasz całą skrzynię.
9.na ramie połóż kawałek żelaza coby robiło za poprzeczkę pod obudowę sprzęgła w razie "W"
10.Łyzka,pręt i napieramy żeby rozdzielić skrzynie z silnikiem.Po trochu od góry,od dołu.
11.Odsuniesz skrzynię.Masz już dostęp do koła zamachowego i reszty badziewia.
Powodzenia!
Vitara Evo 1,6 8v "SMERFETA"
"Uaz ma opór powietrza jak kiosk Ruchu"