Vitara - V6 z automatem a spalanie LPG

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

GoldenPB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 6:15 am
Lokalizacja: Piaseczno

Vitara - V6 z automatem a spalanie LPG

Post autor: GoldenPB » wt wrz 23, 2008 7:37 am

Ile palą wasze V6 moja na gazie w lekkim terenie i po miescie srednio pali okolo 19 litrów gazu.

Jak oceniacie ten wynik??
Golden

Suzuki Vitara 2.0 V6 24V Long 1996

Awatar użytkownika
simca
Posty: 308
Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:50 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: simca » wt wrz 23, 2008 8:27 am

to ci strasznie duzo pali
vitara 2,0 V6
patrol y60 - autobus

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: piotr-stihl » ndz wrz 28, 2008 3:46 pm

moja mieści się w mieszanej jeździe i ciężkiej nodze 15l lpg /100 km


podpowiedzcie jak dobrać się do podświetlenia licznika [ wiem że 2 śrubki u góry ale na dole jeszcze coś trzyma ] ??
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
Burcys
 
 
Posty: 125
Rejestracja: sob wrz 01, 2007 10:44 pm
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Burcys » ndz wrz 28, 2008 8:40 pm

piotr-stihl pisze: podpowiedzcie jak dobrać się do podświetlenia licznika [ wiem że 2 śrubki u góry ale na dole jeszcze coś trzyma ] ??
Prawdopodobnie bo nie pamiętam dokładnie musisz odkręcić tą dolną osłonę deski odkręcić maskownicę licznika, dla lepszego dostępu można jeszcze odkręcić kiere i przełaczniki pod nią. Licznik będzie ci jeszcze trzymała linka prędkościomierza która ma takie dziwne zabezpieczenie które trzeba odchylić
Była Vitara Cabrio 1997 1.6 16v :-(
Jest Grand Vitara 2005 2.0 HDI 3d
I Samurai Cabrio 1.3 1989

Awatar użytkownika
vaiker
 
 
Posty: 147
Rejestracja: pn maja 29, 2006 6:06 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Post autor: vaiker » ndz wrz 28, 2008 11:42 pm

2 srobki na gorze, potem sciagasz oslone pod kierownica z 4 srob i 2 zapadek, odchylaja ci sie 4 sruby licznika, odkrecasz je i tu zaczyna sie MASAKRA, jak masz spore dlonie to masz jeszcze bardziej przewalone ; ] najpierw odkrecamy 4 srubki licnzika, odchylamy go do siebie, wypinamy 2 albo 3 wtyczki, nie pamietam . . chyba 2 , wtedy mozemy troszeczke bardziej przechylic licnzik i wypinamy linke predkosciomierza, ona jest wsadzona "na wcisk" mozna sobie malym srubokretem tam podwazyc, nie ma zadnego bagnetu ani gwintu, zwyczajnie na wcisk, po tym wszystkim chyba licznik trzeba wywinac w zupelnie 2 strone i tak probowac wyciagnac, ale wyjecie to tez nie lada gimnastyka, mi zeszlo troche i na koniec uszkodizlem plasticzek co trzyma szybke, a dalej pekniecie to juz postepuje mi z dnia na dzien i przez srodek licznika mam skaze ; / zarowki powinno ci sie udac wyjac bez wyjmowania licznika, jesli nie chcesz ryzykowac to bezpeicnzik poduszek out, poduszka, kiera, i licznik wyjmiesz, jak sie uda same zarowki bez wyjmowania to nawet nie ryzykuj, ja wyjmowalem z ciekawosci, teraz chetnie kupie szybke ; ]
Vitara cabrio 2.0 16V '98 235/70/16MT LPG
Vitara long 2.0 V6 '97 225/75/16AT LPG

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: piotr-stihl » pn wrz 29, 2008 5:22 am

z opisu widzę że z moimi łapami to nawet nie będę próbował - podjadę do elektryka [ ze 30 zł ] i będzie spokój

dzięki za poradę
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
ender2006
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 11:04 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ender2006 » ndz paź 26, 2008 1:26 pm

cały licznik spokojnie (po odkręceniu) wychodzi przez seryjną kierownice. potem jest tylko problem z zamontowanie linki szybkościomierza - ja to zrobiłem przez gniazdo przedniego głośnika...ale trzeba mieć małe dłonie.
A co do spalania V6 to przy oszczędnej jeździe po mieście pali 13-14l gazu/100km, jak depniesz to.............(wpisz wartość dowolną) :D

Awatar użytkownika
killer78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:43 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: killer78 » czw lis 13, 2008 10:34 pm

ender2006 pisze:cały licznik spokojnie (po odkręceniu) wychodzi przez seryjną kierownice. potem jest tylko problem z zamontowanie linki szybkościomierza - ja to zrobiłem przez gniazdo przedniego głośnika...ale trzeba mieć małe dłonie.
A co do spalania V6 to przy oszczędnej jeździe po mieście pali 13-14l gazu/100km, jak depniesz to.............(wpisz wartość dowolną) :D
jaką masz instalację?
Suzuki Vitara LONG `96, V6, 24V
+
Bolid `92 LPG (czyt. Maluch elektronik z gazem:)

GoldenPB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 6:15 am
Lokalizacja: Piaseczno

LPG i V6

Post autor: GoldenPB » pt lis 14, 2008 8:01 am

Była to instalacja pierwszej generacji. Ale byla bo już jej nie ma w syfie.
Spalanie wychodzilo do 20 litrów na ATkach przy jazdach polnymi drogami.

Na noPB przy tych samych drogach wychodzi mi około 14,5 litrów.

Ile tobie pali ??
Golden

Suzuki Vitara 2.0 V6 24V Long 1996

Awatar użytkownika
killer78
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:43 am
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: killer78 » pt lis 14, 2008 8:11 pm

Ja mam Zenita, ale się nie sprawdza, będę wymieniał na Staga 300. Pali w mieście 13-14 a na trasie tak pod 90-100 km/h do 12
Suzuki Vitara LONG `96, V6, 24V
+
Bolid `92 LPG (czyt. Maluch elektronik z gazem:)

Awatar użytkownika
ender2006
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 11:04 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ender2006 » ndz lis 16, 2008 9:05 pm

Wydaje mi się że trochę dużo ci pali. Mam instalacje I generacji zużycie w mieście nie przekracza 14l/100km. Na "polu" to zupełnie inna gadka zależy od terenu i stylu jazdy. Przy dużych skokach obrotów "gaz" potrafi strzelić ale nie chyba ten typ już tak ma.

Awatar użytkownika
simca
Posty: 308
Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:50 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: simca » ndz lis 16, 2008 10:28 pm

Do tego silnika jedynie sekwencja !! :wink:
vitara 2,0 V6
patrol y60 - autobus

Awatar użytkownika
ender2006
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: śr wrz 27, 2006 11:04 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ender2006 » pn lis 17, 2008 9:06 am

Niestety nabyłem już z takim gazem i byłem nie uświadomiony :) co do konsekwencji, ale jakoś sobie radze. Powiedz mi SIMCA czy jest jakiś problem ze zmianą zawieszenia z oryginała na skodosko-mercedesowskie? Czy różnica jest "zachodu"?

Awatar użytkownika
simca
Posty: 308
Rejestracja: czw mar 08, 2007 7:50 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: simca » pn lis 17, 2008 2:18 pm

ender2006 pisze: Powiedz mi SIMCA czy jest jakiś problem ze zmianą zawieszenia z oryginała na skodosko-mercedesowskie? Czy różnica jest "zachodu"?

Problemu praktycznie nie ma żadnego zmieniasz sprężynki amory tył z poloneza, przód obracasz mocowanie amora i można śmigać, Niektórzy dają jeszcze dystans na tylni wał, ale ja nie mam i nic się nie dzieje.

Czy warte zachodu, myślę ze jak najbardziej długa bez lifta i na standardowych 215/65 to praktycznie ma prześwit jak polonez :wink:
vitara 2,0 V6
patrol y60 - autobus

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości