Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » ndz paź 26, 2008 6:52 pm
vitara 1,6 8 v
naciskam na hamulec obroty leca w gore o 500 -800 w momencie puszczenia hamulca?
na co poatrzec
ogólnie mam tez czasem tak ze Nale trace hamulce wogóle, i musze podpompowac
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » ndz paź 26, 2008 7:09 pm
to zdecyduj czy leca w gore jak wciskasz hamulec czy jak puszczasz
ja bym zaczal od sprawdzenia poziomu plynu tak w ogole

-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » ndz paź 26, 2008 7:47 pm
naciskajac hamulec i trzymajac ida w góre troszke
a w momencie puszczenia hamulca ida wiecej
a jak szybko naciskam i puszcam to ida do 2 tys
płyn wymieniony tydzien temu razem z tłoczkami , gumamai i cylindrami z tylu
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
cornholio78

- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
Post
autor: cornholio78 » ndz paź 26, 2008 7:51 pm
stało sie to od razu po zmianie okładzin?
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » ndz paź 26, 2008 8:04 pm
po mojemu to cos z servem. jakas nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia, ale ja sie nie znam. A opony zalozyles tak samo jak byly?
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » ndz paź 26, 2008 9:07 pm
moze masz za duzo blota na podeszwie i naciskasz hamulec razem z gazem

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » ndz paź 26, 2008 9:08 pm
serwo i jego zasilanie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » ndz paź 26, 2008 9:12 pm
cornholio78 pisze:stało sie to od razu po zmianie okładzin?
tydzien po wymianie
Poreb
buty mam czyste
opony zamienilem ztylu bo wczesniej byly odwrotnie zalozone Jodełka do tylu wiec zmienilem zeby bylo do przodu
hamulce ogolnie du... dzialaja a czasem w najmniej odpowiednim momencie mam zupełnie plaski pedał
własnie tez obstawiam cos z serwem
wyjme pompe przyokazji pozmieniam w niej gumli i zobacze jak wygladaja przewody od serwa
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
cornholio78

- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
Post
autor: cornholio78 » ndz paź 26, 2008 9:57 pm
ja bym sprawdził jak wyglądają klocki.
Kiedys mi sie jeden ukruszył i auto az przygasało przy hamowaniu
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » pn paź 27, 2008 8:05 am
klocki tez nowe załozyłem . orginały japaonskie
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
pilmar

- Posty: 1917
- Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
- Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą
Post
autor: pilmar » pn paź 27, 2008 10:05 am
serwo nieszczelne
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » pn paź 27, 2008 10:17 am
pilmar pisze:serwo nieszczelne
własnie to chciałem napisać ja tak mam w UAZie nawet słychać jak lekko syczy wspomaganie.
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » pn paź 27, 2008 4:01 pm
hmmm a jak to sprawdzic i co z tym zrobic?
moze na polaczeniu pompy z servem uszcelka poszla
wymienie uszcelki w pompie i jak bedzie rozebrane to zobacze servo
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » pn paź 27, 2008 4:07 pm
milas pisze:hmmm a jak to sprawdzic i co z tym zrobic?
moze na polaczeniu pompy z servem uszcelka poszla
wymienie uszcelki w pompie i jak bedzie rozebrane to zobacze servo
odłącz przewód podciśnieniowy który idzie do serwa, zaślep go szczelnie i zobacz jak jest reakcja
jeżeli się nie zmieni to nie to...
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » pn paź 27, 2008 4:23 pm
tak tez zrobie i napisze co i jak
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » wt paź 28, 2008 2:53 pm
rozebrane
wymienie gumki
1 co rzucilo sie w oczy to pekniety przewód idacy od serwa do silnika
wiec wszystko jasne
on jakis metalowy wsrodku niemoge dostac ale wymienie na gumowy zbrojony powinno robic w przewodzie był jakis olej i byl przytkany
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
Samaeli
-

- Posty: 220
- Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Samaeli » śr paź 29, 2008 11:03 pm
cornholio78 pisze:ja bym sprawdził jak wyglądają klocki.
Kiedys mi sie jeden ukruszył i auto az przygasało przy hamowaniu
Magia:)
-
Samaeli
-

- Posty: 220
- Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Samaeli » śr paź 29, 2008 11:06 pm
milas pisze:
on jakis metalowy wsrodku niemoge dostac ale wymienie na gumowy zbrojony powinno robic w przewodzie był jakis olej i byl przytkany
Moze to byl plyn hamulcowy, na chlopski rozum tylko z serva mogl byc zassany....
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » śr paź 29, 2008 11:24 pm
ciekawe jak on sie tam dostał

sprawdż budowe układu
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Samaeli
-

- Posty: 220
- Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Samaeli » śr paź 29, 2008 11:27 pm
gri74 pisze:ciekawe jak on sie tam dostał

Nieszczelne gumki pompy hamulcowej. Kiedys spodkalem sie z przypadkiem ze cale serwo bylo zalane plynem hamulcowym.
-
barney
-

- Posty: 123
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:56 pm
- Lokalizacja: Słupsk/Trzebielino/Miastko
Post
autor: barney » czw paź 30, 2008 10:07 pm
hej
jest o hamulcach to nie bede zakładał nowego tematu. w sj410 nie ma oryginalnie serwa co przy większych kołach i masie auta staje sie problemem

wczoraj założyłem serwo z pompa od poloneza i mam taki problem że nie mam w ogóle pedału, po nacisnięciu wpada w podłogę. Układ był cały odpowietrzany już ze 4 razy poszły prawie 2 butelki płynu a pedału dalej nie ma niby coś hamuje ale słabo. dodam jeszcze że z tyłu mam tarczówki zaciski zamocowane pod takim samym katem jak fabryka wypuściła, na oryginalej pompie hamulce były ale za słabe nie szło zblokować kół nawet przy małej prędkości.
ale się naprodukowałem ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże

-
Samaeli
-

- Posty: 220
- Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Samaeli » pt paź 31, 2008 12:17 am
Pompa od poloneza moze po prostu nie dawac rady. Tzn jej wydajnosc czyli ilosc podawanego przez nia plynu w stosunku do potrzeb zaciskow hamulcowych.
Jestes pewien ze w pompie gumki nie maja dosc?? Wymiana malo roboty i tania reperaturka.
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » pt paź 31, 2008 9:35 am
a moze po prostu bolec (popychacz) pedalu hamulca jest za krotki i nie dochodzi do serva.
-
barney
-

- Posty: 123
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:56 pm
- Lokalizacja: Słupsk/Trzebielino/Miastko
Post
autor: barney » pt paź 31, 2008 4:25 pm
pompa jest dobra wyciągałem ja z poldka którym wcześniej jeździłem i hamulce miał super, wydajność też powinna mieć ok bo poldek ma 4tarczówki, przedłużanie bolca od serwa i zwiększanie skoku pedału też już ćwiczyłem i dalej to samo
-
bocianlf
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
- Lokalizacja: Łask
Post
autor: bocianlf » pn gru 08, 2008 9:32 pm
(vitara) podczepie sei pod temat 4 dzien odpowietrzania hamulcy doprowadzil jedynie do stanu upojenia alkoholowego bylo wmiare dobrze pedal nie wpadal zalozylem tloczki od poloneza ;P nowki sztuki teraz tak pedal sie pompuje odpowietrzaja sie wmiare jednak po odpaleniu silnika pedal wpada silnik przygasa przy przyblokowaniu przewodu podcisnienia pedal jest sztywny czy cale serwo kwalifikuje sie juz do wymiany czy jakies zestawy naprawcze
w wraku starego samuraia znalalzem jeszcze nie zdemontowane serwo czy dzialalo by (ten sam rocznik 91)

4X4
samurai->
samurai->
vitara->
samurai->
Terrano II
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości