naciskam hamulec ida obroty w góre

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

naciskam hamulec ida obroty w góre

Post autor: milas » ndz paź 26, 2008 6:52 pm

vitara 1,6 8 v
naciskam na hamulec obroty leca w gore o 500 -800 w momencie puszczenia hamulca?
na co poatrzec
ogólnie mam tez czasem tak ze Nale trace hamulce wogóle, i musze podpompowac
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » ndz paź 26, 2008 7:09 pm

to zdecyduj czy leca w gore jak wciskasz hamulec czy jak puszczasz

ja bym zaczal od sprawdzenia poziomu plynu tak w ogole ;)

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » ndz paź 26, 2008 7:47 pm

naciskajac hamulec i trzymajac ida w góre troszke
a w momencie puszczenia hamulca ida wiecej
a jak szybko naciskam i puszcam to ida do 2 tys

płyn wymieniony tydzien temu razem z tłoczkami , gumamai i cylindrami z tylu
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » ndz paź 26, 2008 7:51 pm

stało sie to od razu po zmianie okładzin?

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » ndz paź 26, 2008 8:04 pm

po mojemu to cos z servem. jakas nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia, ale ja sie nie znam. A opony zalozyles tak samo jak byly?
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » ndz paź 26, 2008 9:07 pm

moze masz za duzo blota na podeszwie i naciskasz hamulec razem z gazem :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » ndz paź 26, 2008 9:08 pm

serwo i jego zasilanie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » ndz paź 26, 2008 9:12 pm

cornholio78 pisze:stało sie to od razu po zmianie okładzin?
tydzien po wymianie

Poreb
buty mam czyste ;-)

opony zamienilem ztylu bo wczesniej byly odwrotnie zalozone Jodełka do tylu wiec zmienilem zeby bylo do przodu


hamulce ogolnie du... dzialaja a czasem w najmniej odpowiednim momencie mam zupełnie plaski pedał

własnie tez obstawiam cos z serwem
wyjme pompe przyokazji pozmieniam w niej gumli i zobacze jak wygladaja przewody od serwa
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » ndz paź 26, 2008 9:57 pm

ja bym sprawdził jak wyglądają klocki.
Kiedys mi sie jeden ukruszył i auto az przygasało przy hamowaniu

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » pn paź 27, 2008 8:05 am

klocki tez nowe załozyłem . orginały japaonskie
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn paź 27, 2008 10:05 am

serwo nieszczelne

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn paź 27, 2008 10:17 am

pilmar pisze:serwo nieszczelne
własnie to chciałem napisać ja tak mam w UAZie nawet słychać jak lekko syczy wspomaganie.

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » pn paź 27, 2008 4:01 pm

hmmm a jak to sprawdzic i co z tym zrobic?
moze na polaczeniu pompy z servem uszcelka poszla
wymienie uszcelki w pompie i jak bedzie rozebrane to zobacze servo
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
benes
Posty: 1665
Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: benes » pn paź 27, 2008 4:07 pm

milas pisze:hmmm a jak to sprawdzic i co z tym zrobic?
moze na polaczeniu pompy z servem uszcelka poszla
wymienie uszcelki w pompie i jak bedzie rozebrane to zobacze servo
odłącz przewód podciśnieniowy który idzie do serwa, zaślep go szczelnie i zobacz jak jest reakcja
jeżeli się nie zmieni to nie to...

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » pn paź 27, 2008 4:23 pm

tak tez zrobie i napisze co i jak
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » wt paź 28, 2008 2:53 pm

rozebrane
wymienie gumki
1 co rzucilo sie w oczy to pekniety przewód idacy od serwa do silnika
wiec wszystko jasne
on jakis metalowy wsrodku niemoge dostac ale wymienie na gumowy zbrojony powinno robic w przewodzie był jakis olej i byl przytkany
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
Samaeli
 
 
Posty: 220
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Samaeli » śr paź 29, 2008 11:03 pm

cornholio78 pisze:ja bym sprawdził jak wyglądają klocki.
Kiedys mi sie jeden ukruszył i auto az przygasało przy hamowaniu


Magia:)

Awatar użytkownika
Samaeli
 
 
Posty: 220
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Samaeli » śr paź 29, 2008 11:06 pm

milas pisze: on jakis metalowy wsrodku niemoge dostac ale wymienie na gumowy zbrojony powinno robic w przewodzie był jakis olej i byl przytkany
Moze to byl plyn hamulcowy, na chlopski rozum tylko z serva mogl byc zassany....

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » śr paź 29, 2008 11:24 pm

ciekawe jak on sie tam dostał :lol: sprawdż budowe układu
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Samaeli
 
 
Posty: 220
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Samaeli » śr paź 29, 2008 11:27 pm

gri74 pisze:ciekawe jak on sie tam dostał :lol:
Nieszczelne gumki pompy hamulcowej. Kiedys spodkalem sie z przypadkiem ze cale serwo bylo zalane plynem hamulcowym.

barney
 
 
Posty: 123
Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:56 pm
Lokalizacja: Słupsk/Trzebielino/Miastko

Post autor: barney » czw paź 30, 2008 10:07 pm

hej
jest o hamulcach to nie bede zakładał nowego tematu. w sj410 nie ma oryginalnie serwa co przy większych kołach i masie auta staje sie problemem :-? wczoraj założyłem serwo z pompa od poloneza i mam taki problem że nie mam w ogóle pedału, po nacisnięciu wpada w podłogę. Układ był cały odpowietrzany już ze 4 razy poszły prawie 2 butelki płynu a pedału dalej nie ma niby coś hamuje ale słabo. dodam jeszcze że z tyłu mam tarczówki zaciski zamocowane pod takim samym katem jak fabryka wypuściła, na oryginalej pompie hamulce były ale za słabe nie szło zblokować kół nawet przy małej prędkości.
ale się naprodukowałem ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże :)2
vitara
samurai
zmota sj410 2.0i-była teraz jest jeep zj
www.4x4miastkoteam.pl

Awatar użytkownika
Samaeli
 
 
Posty: 220
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 9:34 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Samaeli » pt paź 31, 2008 12:17 am

Pompa od poloneza moze po prostu nie dawac rady. Tzn jej wydajnosc czyli ilosc podawanego przez nia plynu w stosunku do potrzeb zaciskow hamulcowych.
Jestes pewien ze w pompie gumki nie maja dosc?? Wymiana malo roboty i tania reperaturka.

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt paź 31, 2008 9:35 am

a moze po prostu bolec (popychacz) pedalu hamulca jest za krotki i nie dochodzi do serva.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

barney
 
 
Posty: 123
Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:56 pm
Lokalizacja: Słupsk/Trzebielino/Miastko

Post autor: barney » pt paź 31, 2008 4:25 pm

pompa jest dobra wyciągałem ja z poldka którym wcześniej jeździłem i hamulce miał super, wydajność też powinna mieć ok bo poldek ma 4tarczówki, przedłużanie bolca od serwa i zwiększanie skoku pedału też już ćwiczyłem i dalej to samo
vitara
samurai
zmota sj410 2.0i-była teraz jest jeep zj
www.4x4miastkoteam.pl

Awatar użytkownika
bocianlf
 
 
Posty: 236
Rejestracja: pn sty 29, 2007 10:19 pm
Lokalizacja: Łask

Post autor: bocianlf » pn gru 08, 2008 9:32 pm

(vitara) podczepie sei pod temat 4 dzien odpowietrzania hamulcy doprowadzil jedynie do stanu upojenia alkoholowego bylo wmiare dobrze pedal nie wpadal zalozylem tloczki od poloneza ;P nowki sztuki teraz tak pedal sie pompuje odpowietrzaja sie wmiare jednak po odpaleniu silnika pedal wpada silnik przygasa przy przyblokowaniu przewodu podcisnienia pedal jest sztywny czy cale serwo kwalifikuje sie juz do wymiany czy jakies zestawy naprawcze


w wraku starego samuraia znalalzem jeszcze nie zdemontowane serwo czy dzialalo by (ten sam rocznik 91)
:) 4X4 :)
samurai->samurai->vitara->samurai->Terrano II

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości