Strona 1 z 3
sprzęgło
: sob lis 08, 2008 11:55 pm
autor: Igi.Jeep
jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?
: ndz lis 09, 2008 12:02 am
autor: Michał_1989
Nieprawda... zależy od ilości spieków im wiecej tym lepiej.
: ndz lis 09, 2008 12:57 am
autor: Salata123
Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red

: ndz lis 09, 2008 11:49 am
autor: Igi.Jeep
Salata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red

a ty okulary

zobaczn na mój podpis.
: ndz lis 09, 2008 11:53 am
autor: Salata123
widziałem podpis.
i nadal będe trzymał się tego, żebyś zmienił red.
: ndz lis 09, 2008 12:03 pm
autor: Zun
Igi.Jeep pisze:Salata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red

a ty okulary

zobaczn na mój podpis.
Nie rozśmieszaj nas - reduktor z 410 jest tylko kilka nędznych procent wolniejszy od 413 , to tak naprawdę nie zmienia nic . IMHO zakup reduktora z 410 to pieniadze wyrzucone w błoto
Ale kupujcie , kupujcie - nabijajcie kapse hieną , które rozdmuchały mit o reduktorach z 410 ...... a kiedyś takie się kupowało za dwie stówki
Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
: ndz lis 09, 2008 1:01 pm
autor: Adam.Ż
Igi.Jeep pisze:Salata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red

a ty okulary

zobaczn na mój podpis.
poszerz wiedzę...
dokładniej chodzi przełożenia w reduktorze.
A sprzęgło można zapodać z poloneza. Ma większą powierzchnię kontaktu.
zakup red 410 to nie do końca wyrzucenie w błoto. Jeśli masz 413 i 410 można zrobić przełożenie 4.16 i przy okazji zmotać PTO

: ndz lis 09, 2008 4:33 pm
autor: Igi.Jeep
Zun pisze:
Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
To jest 413 tylko ma wymieniony przód na laminaty.
Nie kupowałem tego reduktora tylko był juz wsadzony do auta przez niemiecką firmę delta4x4 która robiła całe przygotowanie tego samca do terenu.
Wiem , że są lepsze reduktory ale jak dla mnie ten wystarcza(na razie).
Jezdziłem na tym sprzęgle cały sezon, zaliczając kilka rajdów i to wcale nie w turystyku. Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Michał, Adam dzięki za opinię
: ndz lis 09, 2008 4:36 pm
autor: Adam.Ż
ja jeżdżę w przeprawówkach i polonez w zupełności wystarczy... Trzeba tylko dobrze doszczelnić dzwon.
: ndz lis 09, 2008 5:23 pm
autor: Zun
Igi.Jeep pisze:Zun pisze:
Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
To jest 413 tylko ma wymieniony przód na laminaty.
Nie kupowałem tego reduktora tylko był juz wsadzony do auta przez niemiecką firmę delta4x4 która robiła całe przygotowanie tego samca do terenu.
Wiem , że są lepsze reduktory ale jak dla mnie ten wystarcza(na razie).
Jezdziłem na tym sprzęgle cały sezon, zaliczając kilka rajdów i to wcale nie w turystyku. Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Michał, Adam dzięki za opinię
Misiu kolorowy - przeczytaj jeszcze raz caly temat , bez emocji stwierdź kto kogo pierwszy zaatakował , potem pokornie możesz napisać kto kogo jak traktuje na tym forum. Jeżeli twoim zdaniem jako brak rzetelności jest stwierdzenie , że twój reduktor jest za szybki dla twojej zmoty to prosze zmień forum na takie , na którym ludzie nie mają zielonego pojęcia o czym mówią , ale przynajmniej wzajemnie głaszczą sie po jajkach i jest miło. Jakiekolwiek sprzęgło nie założysz będziesz je albo palił na tych oponach albo skutecznie niszczył napęd strzałami. Adam poradził Ci poloneza i słusznie - tyle , że on ma 4.16

Tobie natomiast wiele to nie pomoże. Albo mniejsze gumy , albo przełożenie - albo forum z gwarantowanym głaskaniem się po jajkach
I czemu ma ktoś pisać , żebys zmienił samochód ? Dal mnie to znowu śmieszne - ale to moje osobiste zdanie - suzuka jest bardzo dobrym samochodem terenowym a bardzo wysokich zdolnościach fabrycznie - wielu tylko lubi psuć jej te właściwości

A co do nabijania postów - rzecziwiście , nabijak ze mnie nie przeciętny - przez 5 lat nabiłem 2000 postów .... co daje troche ponad jednego posta dziennie. Mniej więcej tyle co u Ciebie , hmmm masz szanse mnie przegonić

: ndz lis 09, 2008 6:10 pm
autor: Igi.Jeep
Zun sam przeczytaj jeszcze raz, zapytałem jakie sprzęgło i co dostałem za odpowiedz? "zmień red" bez wytłumaczenia na jaki, dlaczego, poprostu zmień. Nie chodzi mi aby ktoś mnie głaskał, tylko żeby wytłumaczył co i jak i dlaczego. Tak jak napisałeś to pózniej!
A swoją drogą to auto jezdziło 5 lat po różnych rajdach europy na takiej konfiguracji i jakoś sprzęgło się nie paliło. Ja mam je 10 mcy zrobiłem kilka rajdów i teraz umarło jak utopiłem się w gliniastej mazi(może znasz tor w kaliszu)
: ndz lis 09, 2008 8:32 pm
autor: Salata123
taa

: ndz lis 09, 2008 8:39 pm
autor: ilek79
poprosiłbym bym jakies namiary na kogos kto wykonuje reduktor z przełozeniem 4.16 z reduktora 413 i 410
: ndz lis 09, 2008 8:45 pm
autor: suzus
to po co pytasz jeździj tak dalej
33" i tak jak pisał kolega Zun nie bedzie robiło długo w naszych
warunkach
sugestia sałaty jest bardzo słuszna i wydaje się być najlepsza
i off road w zachodniej europie jest troszke inny od naszego
: ndz lis 09, 2008 8:46 pm
autor: suzus
to kolega z sochaczewa
widziełem jest w tym sens

Re: sprzęgło
: ndz lis 09, 2008 10:05 pm
autor: margod
Igi.Jeep pisze:jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?
nieprawda
Igi.Jeep pisze:Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Dwa może trzy tygodnie temu @ Zun pytał w dziale suzuki o sprzęgło ceramiczne , zresztą o spiekach wiele razy tu już pisano, np
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=60433 lub w wyszukiwarce hasło: "sprzęgło".
Dobrym sposobem na poszerzenie wiedzy jest przegląd działu Suzuki i wyłuskanie interesujących tematów. Jak się cierpliwie szuka, to wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.

: ndz lis 09, 2008 11:42 pm
autor: Igi.Jeep
suzus pisze:to po co pytasz jeździj tak dalej
33" i tak jak pisał kolega Zun nie bedzie robiło długo w naszych
warunkach
sugestia sałaty jest bardzo słuszna i wydaje się być najlepsza
i off road w zachodniej europie jest troszke inny od naszego
pytam ponieważ w końcu sprzęgło umarło, nie wiem jakie kupić, no i nie bardzo kapuje o jakich 33" piszesz. Moje 265/70/15 po przeliczeniach to 30" x 10.5 a po pomiarach wychodzi 77cm czyli 30,3"x9,7
: śr lis 12, 2008 2:29 pm
autor: Roballo44
Igi.Jeep pisze: nie bardzo kapuje o jakich 33" piszesz. Moje 265/70/15 po przeliczeniach to 30" x 10.5 a po pomiarach wychodzi 77cm czyli 30,3"x9,7
Jak sądzę wynika to ze zbyt pospiesznie przeczytanego Twojego podpisu

Re: sprzęgło
: śr lis 12, 2008 7:14 pm
autor: Adamos
Igi.Jeep pisze:jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?
Mam od 1.5 roku te wielospiekowe i nawet w tej wersji nie jest kolorowo z półsprzęgłem.
W trakcie zmiany biegów podczas jazdy nie ma płynnego przejścia tylko trzeba delikatnie kombinować co by nie było łomot

i sklejone
Nie stety bez reduktora w błocie sprzęgło nie robi

Silnik wyje a koła w miejscu.
Mam w planach zmotke na sprzęgło ploneza u Stanga z nadzieją na poprawę obecnej.
: czw lis 13, 2008 12:37 am
autor: zabol
No więc polonezowe robi jak najbardziej, tylko koło zamachowe trzeba na płasko przetoczyć....mam tak od nie pamiętam kiedy i nawet blachy pod spodem nie mam...bo gdzies zaginęła....
: czw lis 13, 2008 1:30 am
autor: Adam.Ż
nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
: czw lis 13, 2008 6:47 pm
autor: Adamos
Adam.Ż pisze:nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
No dokładnie
Z tego co wiem to Twardy robi na 0.7 mm

: czw lis 13, 2008 8:35 pm
autor: Igi.Jeep
Adamos pisze:Adam.Ż pisze:nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
No dokładnie
Z tego co wiem to Twardy robi na 0.7 mm

A macie jekiś namiar do kogoś kto by mi "zbudował"

takie sprzęgło?
: czw lis 13, 2008 9:00 pm
autor: Adamos
Igi.Jeep pisze:Adamos pisze:Adam.Ż pisze:nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
No dokładnie
Z tego co wiem to Twardy robi na 0.7 mm

A macie jekiś namiar do kogoś kto by mi "zbudował"

takie sprzęgło?
Może Twardy

Re: sprzęgło
: wt lut 24, 2009 6:57 pm
autor: miszel
Witam a po takich zmianach koła zamachowego czyli przetoczeniu trzeba koło z powrotem wyważyć??i jak macie wymiary jak to przetoczyć to proszę na prv z góry dzięki