nowy ma pytanie

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Drucik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:22 pm

nowy ma pytanie

Post autor: Drucik » śr lis 19, 2008 7:04 pm

witam jestem nowy na forum suzuki dlatego ze jezdze uazem. ale po ostatnim rajdzie zapadla decyzja o budowie przeprawowki na bazie samuraja i z tym zwiazane jest moje pytanie-czy reduktor samuraja 1.3 wytrzyma w polaczeniu z silnikiem BMW 2,4td

milas
 
 
Posty: 4201
Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
Lokalizacja: mysłowice

Post autor: milas » śr lis 19, 2008 7:09 pm

ja niewiem czy wytrzyma ale samuraje z silnikiem bmw jezdza
ale wszyscy na suzuki wiedza ze lepszy jest reduktor z 1.0
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl

Awatar użytkownika
Misiek Bielsko
     
     
Posty: 5195
Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontaktowanie:

Post autor: Misiek Bielsko » śr lis 19, 2008 7:20 pm

Wytrzyma, ale przelozenia 413 i 410 do przeprawowki sa zbyt szybkie. Lepiej zainwestowac w 4.16 calmini, badz polskie. Calmini nie oferuje przystawki mocy do wincha, polscy wykonawcy - tak.

Drucik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:22 pm

Post autor: Drucik » śr lis 19, 2008 7:21 pm

ok,lepszy -wolniejszy ale mi nie zalezy na wolnym reduktorze bo mam wolne mosty=5,125 a reduktor od 1,3 mam w garagu a zalezy mi na reduktorze suzuki ze wzgledu na dostepnoosc pto.

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » śr lis 19, 2008 7:49 pm

A jakie pto masz na myśli?

Awatar użytkownika
crsv
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr gru 26, 2007 4:02 pm

Post autor: crsv » śr lis 19, 2008 9:48 pm

A po co taki silnik chcesz włożyc ??
CRSV-MA CHODZIC

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw lis 20, 2008 7:31 am

crsv pisze:A po co taki silnik chcesz włożyc ??
Niech se wklada co chce - moze ma w projekcie zbudowanie spławika i lubi ciężkie 6 cylindorwe silniki , może z tyłu bezie montował 400 kg wyciągarke i musi wyrównoważyć porządnym cięzkim silnikiem z przodu - może lubi długie sześciocylindrowe głowice aluminiowe bo tak szybko pękają :)21.

Trzeba koledze odpowiedzieć na pytanie i przemilczeć reszte ;)

Tak , reduktor wytrzyma ten "oszałamiający" moment starej , poczciwej 2.4 td bmki ;)
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » czw lis 20, 2008 8:36 am

Zun pisze:Trzeba koledze odpowiedzieć na pytanie i przemilczeć reszte ;)
W rzeczy samej.. Świata nie naprawimy.. Niech się uczy na własnych błędach ;)
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » czw lis 20, 2008 9:21 am

A co znaczy "wytrzyma" ? Jakie przełożenia i obciązenia na końcach półosi?
Czy rzeczywiście to reduktor będzie słabym ogniwem?
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 9:25 am przez matchbox, łącznie zmieniany 1 raz.
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » czw lis 20, 2008 9:23 am

spławik/idealne oklreślenie suzy z tym silnikiem /przeprawa :D
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

Awatar użytkownika
Bartex
 
 
Posty: 887
Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: Bartex » czw lis 20, 2008 9:24 am

matchbox pisze: Czy żeczywiście to reduktor będzie słabym ogniwem?
Najsłabsze ogniwo ujawni się jako pierwsze :)21
Bartek

Drucik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:22 pm

Post autor: Drucik » czw lis 20, 2008 2:40 pm

dziekuje kolegom za wyczerpujaca odpowiedz na moje pytanie

Awatar użytkownika
bigos
 
 
Posty: 3412
Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
Lokalizacja: Połaniec/Kielce

Post autor: bigos » czw lis 20, 2008 2:40 pm

Drucik pisze:dziekuje kolegom za wyczerpujaca odpowiedz na moje pytanie
czy to clasical foch :)21
Jimny :)21

Awatar użytkownika
matchbox
Posty: 1746
Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: matchbox » czw lis 20, 2008 3:38 pm

Jakie pytanie taka odpowiedź :)21
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza :)21

Awatar użytkownika
viperecki
Posty: 1749
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: JURA Podzamcze

Post autor: viperecki » czw lis 20, 2008 4:41 pm

heh foch i to z przytupem !!
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu ;)5.12 w mostach itp itd

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw lis 20, 2008 5:24 pm

Nie , no jak foch to bezpodstawny. Zapytal czy reduktor wytrzyma i dostal wyczerpujaca odpowiedz moim zdaniem. ;) A jak nie zauważył jej w natłoku innych informacji to powtórze :

Przy traktowaniu z głową wytrzyma. Bez głowy to nawet Atlasa da się zabić :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Aśka&Kuba
Posty: 2396
Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
Lokalizacja: z komórki

Post autor: Aśka&Kuba » pt lis 21, 2008 11:20 am

zawsze można do tego redukcje z robura zapodać 100kg w tą czy w tą przecież nie zrobi różnicy :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość