Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Drucik
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:22 pm
Post
autor: Drucik » śr lis 19, 2008 7:04 pm
witam jestem nowy na forum suzuki dlatego ze jezdze uazem. ale po ostatnim rajdzie zapadla decyzja o budowie przeprawowki na bazie samuraja i z tym zwiazane jest moje pytanie-czy reduktor samuraja 1.3 wytrzyma w polaczeniu z silnikiem BMW 2,4td
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » śr lis 19, 2008 7:09 pm
ja niewiem czy wytrzyma ale samuraje z silnikiem bmw jezdza
ale wszyscy na suzuki wiedza ze lepszy jest reduktor z 1.0
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » śr lis 19, 2008 7:20 pm
Wytrzyma, ale przelozenia 413 i 410 do przeprawowki sa zbyt szybkie. Lepiej zainwestowac w 4.16 calmini, badz polskie. Calmini nie oferuje przystawki mocy do wincha, polscy wykonawcy - tak.
-
Drucik
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:22 pm
Post
autor: Drucik » śr lis 19, 2008 7:21 pm
ok,lepszy -wolniejszy ale mi nie zalezy na wolnym reduktorze bo mam wolne mosty=5,125 a reduktor od 1,3 mam w garagu a zalezy mi na reduktorze suzuki ze wzgledu na dostepnoosc pto.
-
protetyk
-

- Posty: 3646
- Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: protetyk » śr lis 19, 2008 7:49 pm
A jakie pto masz na myśli?
-
crsv
- jestem tu nowy...

- Posty: 88
- Rejestracja: śr gru 26, 2007 4:02 pm
Post
autor: crsv » śr lis 19, 2008 9:48 pm
A po co taki silnik chcesz włożyc

CRSV-MA CHODZIC
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » czw lis 20, 2008 7:31 am
crsv pisze:A po co taki silnik chcesz włożyc

Niech se wklada co chce - moze ma w projekcie zbudowanie spławika i lubi ciężkie 6 cylindorwe silniki , może z tyłu bezie montował 400 kg wyciągarke i musi wyrównoważyć porządnym cięzkim silnikiem z przodu - może lubi długie sześciocylindrowe głowice aluminiowe bo tak szybko pękają

.
Trzeba koledze odpowiedzieć na pytanie i przemilczeć reszte
Tak , reduktor wytrzyma ten "oszałamiający" moment starej , poczciwej 2.4 td bmki

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » czw lis 20, 2008 8:36 am
Zun pisze:Trzeba koledze odpowiedzieć na pytanie i przemilczeć reszte

W rzeczy samej.. Świata nie naprawimy.. Niech się uczy na własnych błędach

'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
matchbox

- Posty: 1746
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: matchbox » czw lis 20, 2008 9:21 am
A co znaczy "wytrzyma" ? Jakie przełożenia i obciązenia na końcach półosi?
Czy rzeczywiście to reduktor będzie słabym ogniwem?
Ostatnio zmieniony czw lis 20, 2008 9:25 am przez
matchbox, łącznie zmieniany 1 raz.
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza

-
skorek
-

- Posty: 818
- Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
- Lokalizacja: polska
Post
autor: skorek » czw lis 20, 2008 9:23 am
spławik/idealne oklreślenie suzy z tym silnikiem /przeprawa

off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
-
Bartex
-

- Posty: 887
- Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: Bartex » czw lis 20, 2008 9:24 am
matchbox pisze:
Czy żeczywiście to reduktor będzie słabym ogniwem?
Najsłabsze ogniwo ujawni się jako pierwsze

Bartek
-
Drucik
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: pt kwie 11, 2008 2:22 pm
Post
autor: Drucik » czw lis 20, 2008 2:40 pm
dziekuje kolegom za wyczerpujaca odpowiedz na moje pytanie
-
bigos
-

- Posty: 3412
- Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
- Lokalizacja: Połaniec/Kielce
Post
autor: bigos » czw lis 20, 2008 2:40 pm
Drucik pisze:dziekuje kolegom za wyczerpujaca odpowiedz na moje pytanie
czy to clasical foch

Jimny

-
matchbox

- Posty: 1746
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 2:43 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Post
autor: matchbox » czw lis 20, 2008 3:38 pm
Jakie pytanie taka odpowiedź

LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza

-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » czw lis 20, 2008 4:41 pm
heh foch i to z przytupem

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » czw lis 20, 2008 5:24 pm
Nie , no jak foch to bezpodstawny. Zapytal czy reduktor wytrzyma i dostal wyczerpujaca odpowiedz moim zdaniem.

A jak nie zauważył jej w natłoku innych informacji to powtórze :
Przy traktowaniu z głową wytrzyma. Bez głowy to nawet Atlasa da się zabić

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Aśka&Kuba

- Posty: 2396
- Rejestracja: śr sie 20, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: z komórki
Post
autor: Aśka&Kuba » pt lis 21, 2008 11:20 am
zawsze można do tego redukcje z robura zapodać 100kg w tą czy w tą przecież nie zrobi różnicy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość