Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
maro21
-

- Posty: 147
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: maro21 » pn gru 22, 2008 11:15 am
Witajcie .Zmieniam zbiornik paliwa na inny (bardziej ustawny na pace) i muszę wymyślić nową pompę paliwa (zewnętrzną ) .I mam pytania jaka ( od czego ) podejdzie do samuraja z monowtryskiem ?pzdr
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » pn gru 22, 2008 11:16 am
Na początek wywal ogłoszenie z podpisu, zanim Ciebie wywalą.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
kuba_samurai
-

- Posty: 165
- Rejestracja: pt lis 30, 2007 4:56 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: kuba_samurai » pn gru 22, 2008 11:32 am
Maro my mamy z poloneza. Napisz do Zonka on kupował i zna dokładne szczegóły. Działa bez zarzutów tylko strasznie głośna.
japoński wojownik 1.3, leśnik 2.0, australijski interior 2.0d
-
maro21
-

- Posty: 147
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: maro21 » pn gru 22, 2008 11:35 am
też myślałem o poldolocie trucku
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania
-
Bartex
-

- Posty: 887
- Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: Bartex » pn gru 22, 2008 11:36 am
maro21 pisze:Witajcie .Zmieniam zbiornik paliwa na inny (bardziej ustawny na pace) i muszę wymyślić nową pompę paliwa (zewnętrzną ) .I mam pytania jaka ( od czego ) podejdzie do samuraja z monowtryskiem ?pzdr
Polonez truck ma zewnętrzną w przyzwoitych pieniądzach. Inna opcja to wykrojenie od góry w zbiorniku dziury (o ile jest płaski) i wkręcenie tam seryjnej.
Bartek
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » pn gru 22, 2008 2:06 pm
ja polecam pompke rodem z citroena bx np od 19gti jest zewnętrzna cichutka i mała a cena zamiennika też przyjazna
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
Chalski
-

- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Post
autor: Chalski » pn gru 22, 2008 3:24 pm
Odpowiadając na pytanie od czego podejdzie - od każdego samochodu który w standardzie posiada zewnętrzną pompe paliwa.
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
-
kuba_samurai
-

- Posty: 165
- Rejestracja: pt lis 30, 2007 4:56 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: kuba_samurai » pn gru 22, 2008 3:33 pm
Chalski pisze:Odpowiadając na pytanie od czego podejdzie - od każdego samochodu który w standardzie posiada zewnętrzną pompe paliwa.
Ważne jest jeszcze ciśnienie jakie daje pompa i jej wydajność, także raczej nie od każdego ...
japoński wojownik 1.3, leśnik 2.0, australijski interior 2.0d
-
maro21
-

- Posty: 147
- Rejestracja: wt lis 28, 2006 4:22 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: maro21 » pn gru 22, 2008 4:16 pm
pompa z wielopunktu daje dużo wyższe ciśnienie , a z bx to też ciekawa propozycja , ale bx 19 gti był właśnie na wielopunktowym wtrysku.
samurai `91 1.3 30"MT do błocenia
mitsu l200 do podróżowania
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » pn gru 22, 2008 8:34 pm
idlatego ci ją podpowiadam bo jak dasz większe ciśnienie wtrysku troszku zapłon przyspieszysz to powinien byc żwawszy

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
Jarek_
-

- Posty: 296
- Rejestracja: ndz sie 29, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki/ Wojcieszyn
Post
autor: Jarek_ » pn gru 22, 2008 10:39 pm
ale za cisnienie odpowiada regulator cisnienia paliwa
pompy moga miec rozna wydajnosc w zalorznosci od cisnienia jakie utrzymuje regulator. jezeli by nie bylo regulatora to nie bylo by cisnienia na listwie, wiec moze byc pompa od wielopunktowego wtrysku bo i tak regulator pusci nadmiar paliwa w przelew ,
-
Dafit
-

- Posty: 236
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 4:41 pm
- Lokalizacja: Jędrzejów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Dafit » wt gru 23, 2008 12:37 am
Jarek_ pisze:ale za cisnienie odpowiada regulator cisnienia paliwa
pompy moga miec rozna wydajnosc w zalorznosci od cisnienia jakie utrzymuje regulator. jezeli by nie bylo regulatora to nie bylo by cisnienia na listwie, wiec moze byc pompa od wielopunktowego wtrysku bo i tak regulator pusci nadmiar paliwa w przelew ,
dokladnie, grunt zeby nie byla zbayt malo wydajna ale przy samuraju raczej nie powinno miec to miejsca;p
Samurai 1.6 16v... in progress....
-
Zonk
-

- Posty: 226
- Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: Zonk » wt gru 23, 2008 6:50 am
Poszukajcie dobrze w poprzednich postach o pompach ktoś opisywał przypadek jak mu na rajdzie padła pompa i trafił do lokalnego mechaniora który założył mu jaką miał pod ręką. Finał taki że na następny dzień miał i pompę i regulator do wymiany

Jak coś jest projektowane do danego ciśnienia to po co kombinować skoro są tanie zamienniki o podobnych parametrach.
-
RadziO413
-

- Posty: 282
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: RadziO413 » wt gru 23, 2008 4:29 pm
ja kupiłem zewnętrzną nówke z alledrogo niby do Poldolota trucka za 150zł jakoś,mimo zawieszenia jej na gumowej poduszcze to jest zajebiaszczo głośna ,ale robi

Sj 413 89' [S]pecial werszyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość