Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Brylu
-

- Posty: 149
- Rejestracja: pn lip 07, 2008 7:55 pm
- Lokalizacja: Wieluń Łódzkie
Post
autor: Brylu » wt gru 23, 2008 7:49 pm
mam samuraja bez wspomagania

nie jest źle ale wiem ze może być dużo lepiej słyszałem że z poldka mozna wrzucić
-
gruszkin
-

- Posty: 6161
- Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
- Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają
Post
autor: gruszkin » wt gru 23, 2008 7:54 pm
moze z samuraja po co wywarzac otwarte drzwi

BTW po co ci wspomaganie do samuraja??
-
Twardy
-

- Posty: 1120
- Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Twardy » wt gru 23, 2008 7:58 pm
Brylu pisze:mam samuraja bez wspomagania

nie jest źle ale wiem ze może być dużo lepiej słyszałem że z poldka mozna wrzucić
chyba do bagażnika...
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi
-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » wt gru 23, 2008 8:00 pm
zależy do jakich dużych kół byś chciał. naprościej jimny ale do malych kół, vitara też podejdzie i jest to nieźle opisane tylko poszukać. oplel na danielsa stronie jest też opisany. generalnie chyba z każdej terenówki sie da tylko kwestia nakładu pracy. jak cos to wiem komu z jimniego zbywa bo miałem zakładać ale po przemysleniu odpuszczam. masa, masa

i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
RAVkrakuf
-

- Posty: 277
- Rejestracja: pt kwie 15, 2005 7:05 pm
- Lokalizacja: małopolska -KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: RAVkrakuf » wt gru 23, 2008 8:38 pm
PRosto dość omega pasuje - tylko gałkę z omegi łaczysz z drążkiem suzy, Pompę mam WV czy VW

RAV
UAZ > SJ418+springi+PS > XJ 4,0 4"/32" > Def 90/300
Jest: Dyskoteka 200tdi
-
GUTMAN

- Posty: 518
- Rejestracja: wt lis 08, 2005 8:24 pm
- Lokalizacja: Bochnia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GUTMAN » wt gru 23, 2008 9:22 pm
do dwóch aut założyliśmy kompletne wspomagania z omegi A - pasuje jak ulał, trzeba tylko przekładnię umocować do ramy i robi robotę jak trzeba. Na złomie do wytargania za 150-200zł.
Szalony Iwan EVO (kto by zliczył!)

-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » wt gru 23, 2008 10:53 pm
a po co w takim aucie jak samurai wspomaganie? nawet przy kołach większych niż fabryczne osobnik normalnej postury nie ma kłopotów z kręceniem kiermanką
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt gru 23, 2008 11:01 pm
ale po pewnym czasie, szczególnie przy dociążonym aucie nadgarstki bolą.
Szczególnie jeśli ktoś ma problem ze stawami

dlatego montuje z vitary w tą zimę... razem z całym silnikiem
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » śr gru 24, 2008 7:16 am
KarolSawiak pisze:a po co w takim aucie jak samurai wspomaganie? nawet przy kołach większych niż fabryczne osobnik normalnej postury nie ma kłopotów z kręceniem kiermanką
32 cale na cisnieniu 0,6 ? próbowałeś?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
NSS DAVX

- Posty: 395
- Rejestracja: pt mar 31, 2006 2:37 pm
- Lokalizacja: NOWA SÓL
Post
autor: NSS DAVX » śr gru 24, 2008 10:01 am
no właśnie małe ciśnienie to raz w dużych kołach... a po wybijane kciuki palce itd to dwa . WSPOMAGANIE DOBRA RZECZ MOTAC!!! MOTAC!!!
SAMURAI MANIA / JEEP WILLYS / Grizzly 700
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » śr gru 24, 2008 10:40 am
bo sie paluchów pomiędzy szczeblenie pcha

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
trufel
- jestem tu nowy...

- Posty: 61
- Rejestracja: śr sie 03, 2005 8:23 am
- Lokalizacja: KRAKÓW
Post
autor: trufel » śr gru 24, 2008 1:42 pm
Ja się pod tą OMEGĄ podpisuje bo mam u siebie i robi bardzo dobrze
przeróbka jest stosunkowo prosta i szybka
A ktoś kto pisze po co w samuraiu wspomaganie to chyba niema porównania
PROSZĘ PANA ALE TU JEST BRUDNO

-
Misiek Bielsko
-

- Posty: 5195
- Rejestracja: czw lut 21, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Misiek Bielsko » śr gru 24, 2008 2:14 pm
Wspomaganie daje precyzje i pewnosc, kto nie mial nigd, nie ma porownania.
Na drodze nie jest zbytnio potrzebne...
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » śr gru 24, 2008 9:16 pm
NSS DAVX pisze:no właśnie małe ciśnienie to raz w dużych kołach... a po wybijane kciuki palce itd to dwa . WSPOMAGANIE DOBRA RZECZ MOTAC!!! MOTAC!!!
co do małego ciśnienia w kapciach na grząskim terenie to jestem w stanie sie zgodzić i zwracam honor Panom

, co do połamanych paluchów to już w wojsku uczyli jak trzymać kiermanke i jak kręcić korbą od Gaza by kciuka nie stracić

Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » czw gru 25, 2008 12:41 am
KarolSawiak pisze:a po co w takim aucie jak samurai wspomaganie? nawet przy kołach większych niż fabryczne osobnik normalnej postury nie ma kłopotów z kręceniem kiermanką
Zapraszamy na trial. Po kilku minutach zaczynasz wysiadac , na drugiej probie juz zaczyna pomagac ci pilot przy kreceniu , na 4 juz nawet pilot nie daje rady krecic

. Kolka seryjne , cisnienie ponad atmosfere

A ja jak wychodze po probie to sie mi lapy trzesa z wysilku. Dodam , ze nie jestem drobnej postury

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » czw gru 25, 2008 12:52 am
Zun pisze:KarolSawiak pisze:a po co w takim aucie jak samurai wspomaganie? nawet przy kołach większych niż fabryczne osobnik normalnej postury nie ma kłopotów z kręceniem kiermanką
Zapraszamy na trial. Po kilku minutach zaczynasz wysiadac , na drugiej probie juz zaczyna pomagac ci pilot przy kreceniu , na 4 juz nawet pilot nie daje rady krecic

. Kolka seryjne , cisnienie ponad atmosfere

A ja jak wychodze po probie to sie mi lapy trzesa z wysilku.
Dodam , ze nie jestem drobnej postury 
co fakt to fakt nie to co ja

ale mnie sie rece z wysilku nie trzesa... znaczy sie co rozumiesz pod pojeciem odcinek i wysilek bo to moze wiele zmienic

-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » czw gru 25, 2008 12:54 am
Zun pisze:Po kilku minutach zaczynasz wysiadac , na drugiej probie juz zaczyna pomagac ci pilot przy kreceniu , na 4 juz nawet pilot nie daje rady krecic

. Kolka seryjne , cisnienie ponad atmosfere

A ja jak wychodze po probie to sie mi lapy trzesa z wysilku. Dodam , ze nie jestem drobnej postury

Nie wiem, może słabo sie odżywiasz ?

Mnie po jeździe Samuraiem czasem d...a boli , ale to po trzecim dniu w siodle dopiero , ale nigdy ręce . 4 minuty to pompki robię na balkonie z petem w pysku i ręce jeszcze nie bolą , ale może ja jestem inszy rocznik. W jakiejś mądrej gazecie czytałem jednak że nowsze Samuraie mialy wspomagania a niektóre nawet klime miały , czyli było na to zapotrzebowanie wśród japońskich ludzi ,ale oni mniejsi są

.
Ostatnio zmieniony czw gru 25, 2008 1:00 am przez
KarolZG, łącznie zmieniany 2 razy.
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
pavvel

- Posty: 2342
- Rejestracja: śr maja 05, 2004 10:18 pm
- Lokalizacja: pod lasem
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pavvel » czw gru 25, 2008 12:59 am
Zun sie paskudnie odzywia

sama kielbasa

co do bolu du..py zmien siodlo na jakies wygodne fotele

masz jakis filmik z tych pompek w samuraiu z petem bo sie zastanawiam jak ty sie tam miescisz

-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » czw gru 25, 2008 10:17 am
KarolSawiak pisze:W jakiejś mądrej gazecie czytałem jednak że nowsze Samuraie mialy wspomagania a niektóre nawet klime miały , czyli było na to zapotrzebowanie wśród japońskich ludzi ,ale oni mniejsi są

.
Z kierą po prawej stronie na pewno występowały ze wspomaganiem.. A z kierą po lewej ?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
rorte
-

- Posty: 185
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:45 am
- Lokalizacja: zamosc
Post
autor: rorte » czw gru 25, 2008 10:52 am
..tez wystepują..nawet mam takiego

-
miatman
-

- Posty: 108
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 3:10 pm
Post
autor: miatman » czw gru 25, 2008 11:27 am
Chyba wszystkie po liftingu miały wspomaganie, ale to wspomaganie działa tak sobie, niewiele wspomaga nawet przy standardowych oponach, może przy lżejszym silniku benzynowym jest lepiej.
-
Zibi
-

- Posty: 17616
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
- Lokalizacja: Wadowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Zibi » czw gru 25, 2008 11:52 am
Przerabiałem kilka wspomagań, najszybciej jednak idzie ze starą omegą. Dodatkowo po założeniu wspomagania praktycznie nie jest ci już potrzebny amor skretu gdyż pompa przejmuje wszelkie uderzenia. I to własnie jest jedna z głównych zalet wspomagania o lekkości kręcenia nie wspomnę.
-
rorte
-

- Posty: 185
- Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:45 am
- Lokalizacja: zamosc
Post
autor: rorte » czw gru 25, 2008 11:53 am
..niewszystkie..mialem z 2000r bez wspomy..
..a co do dzialania ..to u mnie..dziala leciutko bez zarzutu

-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » czw gru 25, 2008 1:38 pm
A ja dodam że po roku mi sie właśnie przekładnia z omegi rozwaliła ,przy kołach 33" może była stara

Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość