reduktor 410

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

reduktor 410

Post autor: slaw211 » sob sty 03, 2009 10:31 pm

witam jestem nowy mam pytanie jakie przełozenia ma 410 w porównaniu do 413
wiem strona Danielsa ale cos mi tam nie pasuje
opcja szukac nic nie mówi :wink:
gg 6157522

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: poreb » sob sty 03, 2009 10:47 pm

prowokacja :)9
przyklejony temat o reduktorach :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: slaw211 » sob sty 03, 2009 11:08 pm

prowokacjie były przed swietami teraz to ciezka praca
jak taki madry to podaj przełozenia i zamykamy temat
chodzi mi o to czy wszystkie reduktory 410 redukowały naped na 1,59 czy sa jak doczytałem u Daniela na 1,4
gg 6157522

Awatar użytkownika
milosnik zuzy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: sob mar 18, 2006 1:32 pm
Lokalizacja: Wawa/Pogorzelec
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: milosnik zuzy » ndz sty 04, 2009 7:21 am

Z tego co pamiętam to były dwa rodzaje 410, do 84roku i w góre, roznica była ale bardzo niewielka
Do 1984 roku
H 1,59
L 2,558
Po 1984 roku
H 1,58
L 2,511
SuzaSj413 1.6 8V+red410 87r lekko motana (509867260)
http://www.utu.freehost.pl

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: reduktor 410

Post autor: Adam.Ż » ndz sty 04, 2009 2:31 pm

ze starszego podobno "nie można" było zrobić 4.16, ale za to są ciut wolniejsze
nowsze są ciut szybsze ale robi się z nich 4.16
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: slaw211 » ndz sty 04, 2009 2:57 pm

wielkie dzieki mam samiego na mostach 5,125 i na 4,16 to juz sie za wolno robi
a połacznie redktora 410 z mostem 5,125 chyba mnie zadowali
gg 6157522

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: reduktor 410

Post autor: Adam.Ż » pn sty 05, 2009 6:54 pm

slaw211 pisze:wielkie dzieki mam samiego na mostach 5,125 i na 4,16 to juz sie za wolno robi
a połacznie redktora 410 z mostem 5,125 chyba mnie zadowali

Zależy jakie opony...
Stang ma 4.16, 5,125 i opony 31 cali w wcale nie jest aż tak wolno...
Chyba że do RMPST chcesz używać.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: slaw211 » pn sty 05, 2009 10:34 pm

pojezdzimy troszke na 4,16 troszke na reduktorze z 410 wyjdzie co lepsze opony mam 33 ale docelowo 31
gg 6157522

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: reduktor 410

Post autor: Adam.Ż » wt sty 06, 2009 12:17 am

hmm to już musisz sam ocenić :wink:
Stang miał oryginalne samuraiowe w mostach i 4.16 i zmienił przełożenie jeszcze w mostach do tych 31 cali...
Do przepraw wydaje mi się że nie będzie za wolne...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Wilku
Posty: 639
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Pultusk
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: Wilku » sob lut 28, 2009 7:57 pm

slaw211 pisze:wielkie dzieki mam samiego na mostach 5,125 i na 4,16 to juz sie za wolno robi
a połacznie redktora 410 z mostem 5,125 chyba mnie zadowali

Czy to przelozenie jest w mostach Samuraja? Jeśli tak, to z czego jest atak i talerz? Z Vitary?

pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Re: reduktor 410

Post autor: hadek » sob lut 28, 2009 8:00 pm

Wilku pisze:
slaw211 pisze:wielkie dzieki mam samiego na mostach 5,125 i na 4,16 to juz sie za wolno robi
a połacznie redktora 410 z mostem 5,125 chyba mnie zadowali

Czy to przelozenie jest w mostach Samuraja? Jeśli tak, to z czego jest atak i talerz? Z Vitary?

pzdr, W

Taa, ale potrzebujesz 2x przod :wink:
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
Wilku
Posty: 639
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Pultusk
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: Wilku » sob lut 28, 2009 8:07 pm

A czym się różni przód od tyłu? Po czym rozpoznać?
Pasuje plug and play do dyfrow Samuraja?

pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Re: reduktor 410

Post autor: hadek » sob lut 28, 2009 9:34 pm

Wilku pisze:A czym się różni przód od tyłu? Po czym rozpoznać?
Pasuje plug and play do dyfrow Samuraja?

pzdr, W
Przednie zestaw ma mniejsza srednice koła i jest przykrecany do kosza na 10 srub, tyl jest wiekszy i jest mocowany na 12 z tego co pamietam.
Pasuje bez problema, naturalnie trzeba ustawic wałek do talerza.
Czasami trzeba tez stuknąc odrobine pochwe, coby zeby nie ryły po obudowie mostu.
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: slaw211 » sob lut 28, 2009 10:54 pm

hadek pisze:
Wilku pisze:
slaw211 pisze:wielkie dzieki mam samiego na mostach 5,125 i na 4,16 to juz sie za wolno robi
a połacznie redktora 410 z mostem 5,125 chyba mnie zadowali

Czy to przelozenie jest w mostach Samuraja? Jeśli tak, to z czego jest atak i talerz? Z Vitary?

pzdr, W

Taa, ale potrzebujesz 2x przod :wink:


bys tak naszymi talezami tak nie szastał bo niedługo to 5,125 to w muzeum bede ogladał :D
gg 6157522

Awatar użytkownika
Wilku
Posty: 639
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Pultusk
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: Wilku » sob lut 28, 2009 11:18 pm

bys tak naszymi talezami tak nie szastał bo niedługo to 5,125 to w muzeum bede ogladał
To znaczy, że są mało trwałe?

pzdr, w
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: slaw211 » sob lut 28, 2009 11:25 pm

dokładnie na tym przełozeniu trzeba umiec jezdzic ale faktycznie chyba najsłabsze sa choc nigdy go nie zniszczyłem :wink:
gg 6157522

Awatar użytkownika
Wilku
Posty: 639
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Pultusk
Kontaktowanie:

Re: reduktor 410

Post autor: Wilku » sob lut 28, 2009 11:54 pm

A czy inne przełożenia z Vitary (4.3, 4.6, 4.8 ) też pasują? Są solidniejsze?

pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości