Luz w układzie kierowniczym

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

sowland
 
 
Posty: 112
Rejestracja: sob sty 24, 2009 8:39 pm

Luz w układzie kierowniczym

Post autor: sowland » czw mar 12, 2009 9:15 pm

Mam pytanie .Mam wrażenie że moja vitara ma za duży luż w układzie kierowniczym.Końcówki są ok i nie ma żadnych luzów .Czy luzw układzie likwiduje się przez dokręcenie takiej śruby z kontrą która jest u góry w przekładni kierowniczej?

Pozdrawiam

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Luz w układzie kierowniczym

Post autor: kozioU » czw mar 12, 2009 9:22 pm

Dokładnie tą śrubą, ale wcześniej sprawdź jeszcze przeguby na kolumnie kierowniczej.
No i z tym kasowaniem luzu to tak delikatnie, bo łatwo można popsuć przekładnię. :wink:

sowland
 
 
Posty: 112
Rejestracja: sob sty 24, 2009 8:39 pm

Re: Luz w układzie kierowniczym

Post autor: sowland » czw mar 12, 2009 9:38 pm

Luz się wybiera dokręcając czy odkręcając tą śrubę regulacyjną.?

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Luz w układzie kierowniczym

Post autor: klucz13 » czw mar 12, 2009 9:43 pm

sowland pisze:Luz się wybiera dokręcając czy odkręcając tą śrubę regulacyjną.?
Se sprawdź leniuchu :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
papas
 
 
Posty: 915
Rejestracja: ndz paź 16, 2005 9:19 am
Lokalizacja: okolice Mikołowa

Re: Luz w układzie kierowniczym

Post autor: papas » pt mar 13, 2009 9:38 pm

sowland pisze:Mam pytanie .Mam wrażenie że moja vitara ma za duży luż w układzie kierowniczym.Końcówki są ok i nie ma żadnych luzów .Czy luzw układzie likwiduje się przez dokręcenie takiej śruby z kontrą która jest u góry w przekładni kierowniczej?

Pozdrawiam
A że zapytam - po czym stwierdziłeś zbyt duży luz w układzie ?? Kręcisz kierownicą a koła pozostają w miejscu ?? Czy może auto ma tendencję do pływania po drodze ?? Jeśli to drugie to przyczyn może być więcej, np. przerdzewiałe mocowanie sierżanta do ramy, itd.
A jeśli faktycznie jest duży luz w przekładni kierowniczej to uważaj przy tej regulacji - to może być niebezpieczne w skutkach - np. zablokowanie kierownicy w skrajnym położeniu.
Powodzenia.
:wink:
Jeśli coś jest grzechu warte, to i grzech nie spróbować...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości