Mam pytanie gorący temat w sumie bo potrzebuje uzyskać odpowiedz lub opinie w miare szybko.
Zdemontowałem orginalne resory suzuki na przodzie gdyż były totalnie klapnięte w sumie płaskie a nawet wklęsłe.
Miałem je habrować ale czytając opinie innych na temat habrowania stwierdziłem że to faktycznie niema sensu bo zaraz i tak siądą. Postanowiłem więc dokonać takiej przeróbki:
Wyrzucam pióro pomocnicze w pizdu oraz pióro odbojnikowe a zakładam pod pióro głowne pióro od poloneza - też głowne.
Przeróba nie jest skomplikowana - wystarczy obciąć pióro poldka na wymiar taki jakie ma pióro pomocnicze suki.
Pióro od poldka które znalazłem u teścia w stodole wygląda zdecydowanie bardziej wygięte aniżeli sucze pióra które właśnie zdemontowałem - jeśli chodzi o sprężystość pióra FSO to po mojej analizie i doświadczeniu w postaci fizycznego testu

stwierdziłem że pióro to jest troszke twardsze od pióra pomocniczego suki więc pomyślałem że zrekompensuje mi ta twardość wywalenie pióra odbojnikowego.
Moje pytanie brzmi: Czy ktoś testował taką kombinacje i czy to może się sprawdzić, czy tez może robie jakiś wielki błąd i czeka mnie porażka?
Prosze o jakieś podpowiedzi tudzież merytoryczną dyskusje.
Dzięki
Oto kilka fotek przedstawiających przygotowania do akcji obcięcia pióra.
