Główka mostu sj 410 kontra samurai
Moderator: Albert_N
Główka mostu sj 410 kontra samurai
Ostatnio jak zamówiłem same obudowy od szerokiego mostu doznałem szoku. Wcześniej tego nie wiedziałem ale te mosty różnią się nie tylko długością ale też inne są główki sj 410 ma główkę mostu mocowaną do flanszy fi 180 mm a samuraiowe 200 mm. Ale dzisiaj zmierzyłem też jakie gabaryty na zewnątrz mają te obudowy, i wyszło 11 cm samuraiowa obudowa a 8,5 cm na rzecz SJ410. 2,5 cm to 1 cal luzu pod kilem, 2 cale mniejsze opony a prześwit ten sam. Zastanawiam się czy pozostać przy mostach od sj 410 większy prześwit, wstawić większą rurę i je poszerzyć, czy główka SJ 410 może nie wytrzymać ARB i wzmocnionych półosi?
Mam takie pytanie o wytrzymałość obu główek i chciałbym się upewnić czy obie przyjmą blokadę ARB?
Mam takie pytanie o wytrzymałość obu główek i chciałbym się upewnić czy obie przyjmą blokadę ARB?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
A tależ i atak są przekładalne?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
Szkoda tylu mostów od 410, chyba trzeba zrobić narzędzie do przenoszenia konta pochylenia zwrotnic i poszerzać te mosty od sj410 i przy okazji je wzmacniać. Mosty 410 dają większy prześwit i lepsze przełożenia.
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
Załóż on lj80. Mają jeszcze lepszy prześwit i przełożenia 

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
Nowe pytanie.
Czy chociarz da się przełożyć flanszę tą od strony wału z ataku od js410 na flanszę od samuraia? Czy to jest ten sam wieloklin?
Czy chociarz da się przełożyć flanszę tą od strony wału z ataku od js410 na flanszę od samuraia? Czy to jest ten sam wieloklin?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
obstawiam ze nie ale nie jestem pewien jak w 410. samuraj i sj413 nie da się przełożyć flansz. jedne mają wieloklin na trapez a drugie trójkąt. chyba ze tylko ja tak trafiłem jak chciałem sobie samuraja odrobinę zwolnić dyframi od esjota.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
To chyba bardziej różnica japończyk/santana. Ale głowy nie dam.maristez pisze:obstawiam ze nie ale nie jestem pewien jak w 410. samuraj i sj413 nie da się przełożyć flansz. jedne mają wieloklin na trapez a drugie trójkąt. chyba ze tylko ja tak trafiłem jak chciałem sobie samuraja odrobinę zwolnić dyframi od esjota.
ps.
Jak się popracuje pilnikiem, to da się to spasować

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
ja zakładałem przełożenia 5.38:1 z yukona do santany - wieloklin nie pasował - bodajże yukon ma trapezy a moje flansze trójkąty - ale jak przycisnąłem na prasie - to bardzo ładnie wycięło nowe rowki - po wybiciu z powrotem planszy z ataku frez jak oryginał - polecam tylko najpierw nabijać flansze na sam atak - później zbić i dopiero składać na gotowo sprawdzone i robi 

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
Mam te główki na stole i tak dla wiedzy jutro sprawdzę.
Na pewno pasują zwrotnice od 410 do szerokiego mostu 413 bo to dzisiaj sprawdziłem, mniemam że chyba do samuraia też.
Ciekawostka, ta flanszka od przedniego mostu przy piaście przy zwrotnicy, ta która przychodzi zamiast sprzęgiełka to ma ten sam wieloklin co półoś tylna. Można to wykorzystać do jakiejś zmoty blokady.
Na pewno pasują zwrotnice od 410 do szerokiego mostu 413 bo to dzisiaj sprawdziłem, mniemam że chyba do samuraia też.
Ciekawostka, ta flanszka od przedniego mostu przy piaście przy zwrotnicy, ta która przychodzi zamiast sprzęgiełka to ma ten sam wieloklin co półoś tylna. Można to wykorzystać do jakiejś zmoty blokady.

Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
Szeroki most 413 to właśnie samuraist.Medard pisze:Mam te główki na stole i tak dla wiedzy jutro sprawdzę.
Na pewno pasują zwrotnice od 410 do szerokiego mostu 413 bo to dzisiaj sprawdziłem, mniemam że chyba do samuraia też.
Ciekawostka, ta flanszka od przedniego mostu przy piaście przy zwrotnicy, ta która przychodzi zamiast sprzęgiełka to ma ten sam wieloklin co półoś tylna. Można to wykorzystać do jakiejś zmoty blokady.

A co do zabieraka piasty, to wystarczyło się zapytać o frezy. Dla ułatwienia dodam, że identyczny jest na flanszach reduktora i hamulcu bębnowym wału - chyba lubisz wyważać otwarte drzwi

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
nie da sięmaristez pisze:obstawiam ze nie ale nie jestem pewien jak w 410. samuraj i sj413 nie da się przełożyć flansz. jedne mają wieloklin na trapez a drugie trójkąt. chyba ze tylko ja tak trafiłem jak chciałem sobie samuraja odrobinę zwolnić dyframi od esjota.

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
ja tak mam na tyle półosie zrobione, tzn po obydwu stronach mają ten sam wieloklin i z tyłu właśnie są te kapturki założone.st.Medard pisze:Mam te główki na stole i tak dla wiedzy jutro sprawdzę.
Na pewno pasują zwrotnice od 410 do szerokiego mostu 413 bo to dzisiaj sprawdziłem, mniemam że chyba do samuraia też.
Ciekawostka, ta flanszka od przedniego mostu przy piaście przy zwrotnicy, ta która przychodzi zamiast sprzęgiełka to ma ten sam wieloklin co półoś tylna. Można to wykorzystać do jakiejś zmoty blokady.
A ciekawe jakby ze sprzęgiełkami na tyle spróbować


Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
Może takAdam.Ż pisze: ja tak mam na tyle półosie zrobione, tzn po obydwu stronach mają ten sam wieloklin i z tyłu właśnie są te kapturki założone.
A ciekawe jakby ze sprzęgiełkami na tyle spróbować![]()

http://www.zanfi.it/modules.php?name=ca ... ucts_id=59
Czy to są odciążone półosie?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"
Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai
Takst.Medard pisze: Czy to są odciążone półosie?
Nie znam się ale na fotkach na stronie chyba widać frezowany wieloklin na półosiach, ciekawe jak z trwałoscią takiego rozwiązania


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość