Główka mostu sj 410 kontra samurai

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: st.Medard » śr cze 10, 2009 4:28 pm

Ostatnio jak zamówiłem same obudowy od szerokiego mostu doznałem szoku. Wcześniej tego nie wiedziałem ale te mosty różnią się nie tylko długością ale też inne są główki sj 410 ma główkę mostu mocowaną do flanszy fi 180 mm a samuraiowe 200 mm. Ale dzisiaj zmierzyłem też jakie gabaryty na zewnątrz mają te obudowy, i wyszło 11 cm samuraiowa obudowa a 8,5 cm na rzecz SJ410. 2,5 cm to 1 cal luzu pod kilem, 2 cale mniejsze opony a prześwit ten sam. Zastanawiam się czy pozostać przy mostach od sj 410 większy prześwit, wstawić większą rurę i je poszerzyć, czy główka SJ 410 może nie wytrzymać ARB i wzmocnionych półosi?

Mam takie pytanie o wytrzymałość obu główek i chciałbym się upewnić czy obie przyjmą blokadę ARB?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Salata123 » śr cze 10, 2009 11:10 pm

trzeba było zapytać :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: st.Medard » ndz cze 14, 2009 11:17 am

A tależ i atak są przekładalne?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Salata123 » ndz cze 14, 2009 12:55 pm

niestety nie :)16
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: st.Medard » ndz cze 14, 2009 5:33 pm

Szkoda tylu mostów od 410, chyba trzeba zrobić narzędzie do przenoszenia konta pochylenia zwrotnic i poszerzać te mosty od sj410 i przy okazji je wzmacniać. Mosty 410 dają większy prześwit i lepsze przełożenia.
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Kostuch » pn cze 15, 2009 5:49 pm

Załóż on lj80. Mają jeszcze lepszy prześwit i przełożenia :)21
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: st.Medard » śr cze 17, 2009 2:53 pm

Nowe pytanie.

Czy chociarz da się przełożyć flanszę tą od strony wału z ataku od js410 na flanszę od samuraia? Czy to jest ten sam wieloklin?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: maristez » śr cze 17, 2009 4:38 pm

obstawiam ze nie ale nie jestem pewien jak w 410. samuraj i sj413 nie da się przełożyć flansz. jedne mają wieloklin na trapez a drugie trójkąt. chyba ze tylko ja tak trafiłem jak chciałem sobie samuraja odrobinę zwolnić dyframi od esjota.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Kostuch » śr cze 17, 2009 4:55 pm

maristez pisze:obstawiam ze nie ale nie jestem pewien jak w 410. samuraj i sj413 nie da się przełożyć flansz. jedne mają wieloklin na trapez a drugie trójkąt. chyba ze tylko ja tak trafiłem jak chciałem sobie samuraja odrobinę zwolnić dyframi od esjota.
To chyba bardziej różnica japończyk/santana. Ale głowy nie dam.

ps.
Jak się popracuje pilnikiem, to da się to spasować :D
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
psvadek
Posty: 328
Rejestracja: sob gru 27, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: psvadek » śr cze 17, 2009 6:54 pm

ja zakładałem przełożenia 5.38:1 z yukona do santany - wieloklin nie pasował - bodajże yukon ma trapezy a moje flansze trójkąty - ale jak przycisnąłem na prasie - to bardzo ładnie wycięło nowe rowki - po wybiciu z powrotem planszy z ataku frez jak oryginał - polecam tylko najpierw nabijać flansze na sam atak - później zbić i dopiero składać na gotowo sprawdzone i robi :)2
'58 CJ-3B 1,7D
'95 SAMURAI 1,6i
'10 SUCZ ADEK PROJECT in progress
http://public.fotki.com/psvadek

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: st.Medard » śr cze 17, 2009 7:19 pm

Mam te główki na stole i tak dla wiedzy jutro sprawdzę.
Na pewno pasują zwrotnice od 410 do szerokiego mostu 413 bo to dzisiaj sprawdziłem, mniemam że chyba do samuraia też.
Ciekawostka, ta flanszka od przedniego mostu przy piaście przy zwrotnicy, ta która przychodzi zamiast sprzęgiełka to ma ten sam wieloklin co półoś tylna. Można to wykorzystać do jakiejś zmoty blokady. :)21
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Kostuch » śr cze 17, 2009 9:04 pm

st.Medard pisze:Mam te główki na stole i tak dla wiedzy jutro sprawdzę.
Na pewno pasują zwrotnice od 410 do szerokiego mostu 413 bo to dzisiaj sprawdziłem, mniemam że chyba do samuraia też.
Ciekawostka, ta flanszka od przedniego mostu przy piaście przy zwrotnicy, ta która przychodzi zamiast sprzęgiełka to ma ten sam wieloklin co półoś tylna. Można to wykorzystać do jakiejś zmoty blokady. :)21
Szeroki most 413 to właśnie samurai :lol:
A co do zabieraka piasty, to wystarczyło się zapytać o frezy. Dla ułatwienia dodam, że identyczny jest na flanszach reduktora i hamulcu bębnowym wału - chyba lubisz wyważać otwarte drzwi :roll: .
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Salata123 » śr cze 17, 2009 9:28 pm

maristez pisze:obstawiam ze nie ale nie jestem pewien jak w 410. samuraj i sj413 nie da się przełożyć flansz. jedne mają wieloklin na trapez a drugie trójkąt. chyba ze tylko ja tak trafiłem jak chciałem sobie samuraja odrobinę zwolnić dyframi od esjota.
nie da się :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Adam.Ż » czw cze 18, 2009 9:38 am

st.Medard pisze:Mam te główki na stole i tak dla wiedzy jutro sprawdzę.
Na pewno pasują zwrotnice od 410 do szerokiego mostu 413 bo to dzisiaj sprawdziłem, mniemam że chyba do samuraia też.
Ciekawostka, ta flanszka od przedniego mostu przy piaście przy zwrotnicy, ta która przychodzi zamiast sprzęgiełka to ma ten sam wieloklin co półoś tylna. Można to wykorzystać do jakiejś zmoty blokady. :)21
ja tak mam na tyle półosie zrobione, tzn po obydwu stronach mają ten sam wieloklin i z tyłu właśnie są te kapturki założone.
A ciekawe jakby ze sprzęgiełkami na tyle spróbować 8) :lol:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: st.Medard » pt cze 26, 2009 11:32 am

Adam.Ż pisze: ja tak mam na tyle półosie zrobione, tzn po obydwu stronach mają ten sam wieloklin i z tyłu właśnie są te kapturki założone.
A ciekawe jakby ze sprzęgiełkami na tyle spróbować 8) :lol:
Może tak :o ?
http://www.zanfi.it/modules.php?name=ca ... ucts_id=59

Obrazek

Obrazek

Czy to są odciążone półosie?
Zbanowany za komerchę w podpisie "Sklepterenowy.pl"

Awatar użytkownika
Michal_R
Posty: 353
Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
Lokalizacja: ze stodoły
Kontaktowanie:

Re: Główka mostu sj 410 kontra samurai

Post autor: Michal_R » ndz cze 28, 2009 12:21 am

st.Medard pisze: Czy to są odciążone półosie?
Tak

Nie znam się ale na fotkach na stronie chyba widać frezowany wieloklin na półosiach, ciekawe jak z trwałoscią takiego rozwiązania ?? :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość