Proszę mnie nie besztać żebym sobie poszukał, bo przeleciałem 15 stron forum i mam dość

Będę wdzięczny za jakieś poważne odpowiedzi

To pierwsze pytanie:
Jakie oponki wejdą bez większych przeróbek do Jimny'ego ?



Moderator: Albert_N
Misiek Bielsko wrzucił 215/75/15 bez żadnych przeróbekWOLVERINE pisze:
z tego co mi sie o uszy obiło to w jimnika na OME wchodzi bez przeróbek 215/75/15.
Hmm w sumie nie wiem jak mam to odebraćMisiek Bielsko pisze:Jeszcze jedna rada - zmien technike jazdy z patrolowej na bardziej subtelna. Jimnikiem nie trzeba brac przeszkod "czolgiem", bo wazy tyle co nic i mozna sobie pozwolic na troche techniki.
patrolem tez trzeba technicznie - jak każdą kotwicą na kołachAlbert_N pisze:ogolnie suzukami jezdzi sie "po wierzchu" z duza doza gazu, ale sa nieco bardziej kruche niz ciezkie wozy wiec trzeba czasem boczkiem albo w poprzek
Jak sie mota nowe auto to raczej problemow silnikowych nie ma, wsadzanie 215/75/15 moim zdaniem po prostu nie ma sensu, gdyz jest to polsrodek!!!drzewiasty pisze:5" powiadasz...i na 30"BFG MT nie ma odczuwalnego spadku mocy i dynamiki jazdy...
Postaw obok siebie dwa koła 205/75r15 i 30/9,5r15 jeśli twierdzisz, ze różnica jest znikoma to nie mamy o czym gadaćJak sie mota nowe auto to raczej problemow silnikowych nie ma, wsadzanie 215/75/15 moim zdaniem po prostu nie ma sensu, gdyz jest to polsrodek!!!
Szerokosc bieznika 30" MT to dokladnie 19cm w porownaniu to standardowych 205/70/15 - 16cm roznica raczej znikoma troche ponad 1", poniewaz nie jest to zadna nalewka to odpowiednia mieszanka gumy robi wieeelka roznice
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości