sterowanie blokadą

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » czw sie 20, 2009 6:54 pm

Witam mam nadzieje ze nikt mnie nie wyklnie ze zadaje jakieś "dziwne" pytania ale mam zgryz a wiem ze są tu ludzie którzy już troche motali przy samuraiach. Czy ktoś jest w stanie doradzić mi w kwestii sterowania oryginalną blokadą w samuraiu bo linka to jest porażka :)3 , mam kilka pomysłów mianowicie pompka sprzegła od L200 i wysprzęglik od patrola a z racji ze jest krótki a jak wiemy na wąskich mostach za wiele miejsca nie ma. tylko teraz stosując pompke sprzęgła musze zastosować jakiś zawór który po nabiciu cisnienia będzie trzymał ,a w razie rozłączenia zeby go jakoś zwolnić :-? . Chyba ze ktoś ma jakieś lepsze rozwiązanie zastosowane u siebie
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: Bartmann » czw sie 20, 2009 7:53 pm

Twój pomysł chyba troszke przekombinowany. Aczkolwiek są zawory push lock.

Moze zrób sobie sterowanie elektryczne ??
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
Łosiowy
Posty: 424
Rejestracja: czw mar 13, 2008 9:45 pm
Lokalizacja: Sopot

Re: sterowanie blokadą

Post autor: Łosiowy » czw sie 20, 2009 7:53 pm

Też chciałem cudować ze swoja oryginalna blokadą .Rozmawiałem z kilkoma osobami oblatanymi w temacie które mi odradziły motania tej blokady Wyszło na to ze przy mojej zabawie i kołach 31" lepiej kupić blokade ARB niż rzeźbić oryginał.Może do lajtowej zabawy standardowa daje rade.
Zobaczymy jak bedzie robił moj poerwszy arab :)21 .

Pozdrawiam


P.S. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=7&t=43894

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » czw sie 20, 2009 8:26 pm

Łosiowy pisze:Też chciałem cudować ze swoja oryginalna blokadą .Rozmawiałem z kilkoma osobami oblatanymi w temacie które mi odradziły motania tej blokady Wyszło na to ze przy mojej zabawie i kołach 31" lepiej kupić blokade ARB niż rzeźbić oryginał.Może do lajtowej zabawy standardowa daje rade.
Zobaczymy jak bedzie robił moj poerwszy arab :)21 .

Pozdrawiam


P.S. http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=7&t=43894

Są dwa powody a nawet trzy ze oryginalne blokady się rozpadają:

1. załączanie linką
2. duży luz pomiędzy zębami 3mm
3. przesówka jest z plasteliny

Pisalem do 4x4suza ale mi nie odpisał :)16 . Chcialem sie dowiedzeć z czego zmotał załączanie u siebi
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 8:29 pm przez kuba84, łącznie zmieniany 1 raz.
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » czw sie 20, 2009 8:28 pm

Bartmann pisze:Twój pomysł chyba troszke przekombinowany. Aczkolwiek są zawory push lock.

Moze zrób sobie sterowanie elektryczne ??
A z czego proponujesz? i gdzie moge dostać taki zawór
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: Bartmann » czw sie 20, 2009 8:34 pm

Zawór chyba nawet dostępny w tutejszym sklepie...jak nie to widziałem na Alledrogo.
Sterowanie elektryczne możesz sobie podpatrzeć w KAM (znaczy poszperaj trochę) :wink:
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » czw sie 20, 2009 8:45 pm

nie ma tych zaworów ani na allegro ani w tutejszym sklepie. Chyba ze że wpisuje w wyszukiwarce "pushlock". A to drugie to kamaz?
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
Bartmann
Posty: 1833
Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: Bartmann » czw sie 20, 2009 8:53 pm

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: domel_syncro » czw sie 20, 2009 8:57 pm

A moze to
http://www.prema.pl/pdf/katalog/1_002_1.pdf
lub siłownik blokady z syncro... sprawdza się bardzo dobrze i jest mało awaryjny...
http://cgi.ebay.de/VW-Bus-T2-T3-SYNCRO- ... 286.c0.m14
Ale to tylko taka moja propozycja.... nie widzę tej blokady fabrycznej..ale zawsze można coś wyrzeźbić
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » czw sie 20, 2009 9:02 pm

domel_syncro pisze:A moze to
http://www.prema.pl/pdf/katalog/1_002_1.pdf
lub siłownik blokady z syncro... sprawdza się bardzo dobrze i jest mało awaryjny...
http://cgi.ebay.de/VW-Bus-T2-T3-SYNCRO- ... 286.c0.m14
Ale to tylko taka moja propozycja.... nie widzę tej blokady fabrycznej..ale zawsze można coś wyrzeźbić

Powiedz mi gdzie dorwać ten siłownik :)21 i jaki koszt

Aten z synchro to elektryczny?
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: domel_syncro » czw sie 20, 2009 9:08 pm

kuba84 pisze:
domel_syncro pisze:A moze to
http://www.prema.pl/pdf/katalog/1_002_1.pdf
lub siłownik blokady z syncro... sprawdza się bardzo dobrze i jest mało awaryjny...
http://cgi.ebay.de/VW-Bus-T2-T3-SYNCRO- ... 286.c0.m14
Ale to tylko taka moja propozycja.... nie widzę tej blokady fabrycznej..ale zawsze można coś wyrzeźbić

Powiedz mi gdzie dorwać ten siłownik :)21 i jaki koszt

Aten z synchro to elektryczny?
Siłownik z syncro jest podcisnieniowy, napędzany Vacum pompą w przypadku dizla.lub z układu dolotowego w benzynie

Siłowniki mam już tylko dla siebie na zapas, najszybciej będzie na ebay.de Lub podjedz do serwisu VW,ale będą troszkę droższe.. :)9
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » czw sie 20, 2009 9:17 pm

powiedz mi jak ten siłownik z synchro dzieła. To co widać na zdjęci to jest sam siłownik? .Dobra podłączam go do kolektora ssącego i co dalej jak tym sterujesz?
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: domel_syncro » czw sie 20, 2009 9:48 pm

kuba84 pisze:powiedz mi jak ten siłownik z synchro dzieła. To co widać na zdjęci to jest sam siłownik? .Dobra podłączam go do kolektora ssącego i co dalej jak tym sterujesz?
..No i tu zaczynają się schody..potrzebujesz albo cała instalacje z syncro wraz z bateria do podcisnień i ciegna do załanczania... można kupić używane... koszt to 400zl za używke... oczywiście bez siłowników...lub motać ...
A to na schemacie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ddd9e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 8ac92.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6c ... 60171.html
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » czw sie 20, 2009 9:53 pm

Fajny pomysl :)2 ale za duzo zachodu z robotą i za dużo może się popsuć w czasie eksploatacji. :-?
Może wiesz z czego dopasuje zawór hydrauliczny ktory w jedna stronę przepuści a w drugą strone odblokować za pomocą jakiejś wajch?
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: domel_syncro » czw sie 20, 2009 9:57 pm

kuba84 pisze:Fajny pomysl :)2 ale za duzo zachodu z robotą i za dużo może się popsuć w czasie eksploatacji. :-?
Może wiesz z czego dopasuje zawór hydrauliczny ktory w jedna stronę przepuści a w drugą strone odblokować za pomocą jakiejś wajch?
W hudraulice nie siedzę :)21 ... nie wiem...
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » pt sie 21, 2009 7:13 am

Fajny ten twoj ogorem prześlij kilka fotek jak możesz

Przeszczepialeś w nim jakiś silnik?
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: domel_syncro » pt sie 21, 2009 3:07 pm

Tak z Passata B5 (AFN-czip na 140km)
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » pt sie 21, 2009 5:42 pm

a przerabialeś układ chłodzenia bo ten w bulikach to mało wydajny :-? a żeby odpowietrzyć to nie lada wyzwanie :wink:
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: domel_syncro » pt sie 21, 2009 6:10 pm

kuba84 pisze:a przerabialeś układ chłodzenia bo ten w bulikach to mało wydajny :-? a żeby odpowietrzyć to nie lada wyzwanie :wink:
Mało wydajny?? Uważam ze jeden z lepszych... aby zagrzać silnik w korku ( mówię o oryginale 1,6td) to trzeba z godzinę stać. żeby wentylator się załączył. Tam masz 15-16 litrów płynu, A nie wspomnę już o silnikach TDI..one z reguły są nie dogrzane....Odpowietrzanie to banał... Oczywiście jeżeli masz już problem z silniczkiem.,lub zamuloną chłodnicę, nie wydolną pompę wody,i pompkę wspomagającą , to mogą być małe niespodzianki.
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » pt sie 21, 2009 6:21 pm

Mam nadzieje ze cie nie uraz ale przy dziewiedziesięci na orginalnym silniku to wskazóweczka temp sie wychyla troche mocniej w str czerwonego, to ze ma 16 litrów to nie zaleta ale wada, nawet te oryginalne pompy nie mają wystarczającej wydajności ( za male wymuszenie obieg) ale to jest tylko moja opinie i wcale nie musze miec racji, bo ty eksploatujesz to auto anie ja :) . a jak będzie z fotkami ??
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
domel_syncro
Posty: 361
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:58 pm
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Re: sterowanie blokadą

Post autor: domel_syncro » pt sie 21, 2009 6:36 pm

kuba84 pisze:Mam nadzieje ze cie nie uraz ale przy dziewiedziesięci na orginalnym silniku to wskazóweczka temp sie wychyla troche mocniej w str czerwonego, to ze ma 16 litrów to nie zaleta ale wada, nawet te oryginalne pompy nie mają wystarczającej wydajności ( za male wymuszenie obieg) ale to jest tylko moja opinie i wcale nie musze miec racji, bo ty eksploatujesz to auto anie ja :) . a jak będzie z fotkami ??
Te oryginalne silniki nie lubiły dużych prędkości,z tym się zgodzę:).. A fotki to na pw..bo to juz off topic...:D heheheh..
VW Syncro"16 2 x blokada,TDI,2 x winch,
U404 '69r,
Uaz
Patrol 160 2xwinch
http://syncro.pl

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » pt sie 21, 2009 7:07 pm

co to te pw jak sie z tego korzysta? przyjdzie mail czy coś? :roll:
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
szympro
Posty: 660
Rejestracja: pt cze 29, 2007 12:33 am
Lokalizacja: Kujawy

Re: sterowanie blokadą

Post autor: szympro » pt sie 21, 2009 7:27 pm

kuba84 pisze:co to te pw jak sie z tego korzysta? przyjdzie mail czy coś? :roll:
Prywatna Wiadomosc, jak chcesz wyslac to klikasz na ten przycisk PW pod postem, na gorze obok wylogowywania masz link do swojej skrzynki.

A mail przyjdzie, oj przyjdzie :)
Miejsce na Twoją reklamę.

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » pt sie 21, 2009 7:54 pm

a o co chodzi :roll: czy coś przeskrobalem :o
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

Awatar użytkownika
kuba84
Posty: 541
Rejestracja: pn cze 22, 2009 12:43 pm
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Re: sterowanie blokadą

Post autor: kuba84 » pt sie 21, 2009 8:05 pm


podziękował :)21 bardzo
SJ 416 30',4.16,blokady mostów,na sprężynie
692121109 Kuba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość