po 1. Jak kupic samuraja? Chciałem na auto przeznaczyc w dniu zakupu ok 7k ewentualnie potem jakies 2 na pakiet startowy w miedzy czasie (chyba ze ktos chciałby zamienic samuraja na okulara "budynia" z jakas dopłatą) ... Miałem terenowke ktora robiła za poł miasto pół teren i jest to najgorsze rozwiazanie wiec samuraj jest kupowany z mysla dokupienia golfa plasakacza a on niech bedzie 100% ofroad !
Wkladajac w pajero ktore kosztowało 14k kolejne tysiace i sprzedajac po taniosci stwierdziłem ze nie ma sie zabardzo co wczuwac w terenowke wiec chciałbym zapytac czy kupwoanie samuraja "zrobionego w teren" jest zawsze miną czy nie koniecznie? Bo pajero kupiłem nie jeżdzone, zaczałem jeżdzic i sie wszystko po kolei sypało wiec chciałbym uniknac kupna oryginalnego samuraja w ktorego bede wkładał i wkłądał i dupa

Dokładniej chodzi mi o to ze rzeczy typu wymien czy wyspawaj i pomaluj zrobie samemu, gorzej z rzeczami typu sprezyny czy mosty uazoskie lub takie zmoty...
Chciałbym aby ktos mi rozjaśnił w co mam sie pchac co ma byc w takim samuraju co jest wazne co wychodzi potem w terenie ? Bo chciałbym sobie kupic zabawke ktora juz miała by w cenie chociaz simexy czy wciagare, a podniesc czy wyspawac i zrobic zderzaki to zrobie samemu !
po. czy wogole jest mozliwe kupno samuraja za 7-9k w dobrym stanie (oczywiscie kabrio nie uznaje blaszanki) ? czy zawsze jest loteria?
i najwazniejsze... moze ktos ma poprostu auto ktore bedzie mi robic za dobra zabawke w terenie a chciałby mercedesa?
Bardzo bym prosił o jakies konkretne info dla laika w suzuki (pozatym całe zycie miałem disle wiec tu tez sie boje) bo po zamianie z pajero odczuwam co najmniej żal ze nie moge jechac tam gdzie chce i po czym chce
