Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
RadziO413
 
 
Posty: 282
Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
Lokalizacja: Opole

Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Post autor: RadziO413 » sob gru 12, 2009 10:04 pm

Ha teraz takie pytanie,mam pompe wodną swifta i koło pasowe na pasek micro też swifta i narodził mi się taki pomysł by pasek klinowy zamienic na micro-wielorowkowy,tylko teraz jak zamotowac na tą pompe wodną swifta wisko z samuraia ,robił ktoś z was takiego moda ?? dajta znac co i jak :)21
Sj 413 89' [S]pecial werszyn

Awatar użytkownika
KSikorski
Posty: 2020
Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
Lokalizacja: Kielno

Re: Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Post autor: KSikorski » sob gru 12, 2009 10:40 pm

Po co? Pompa samuraia kosztuje niewiele ponad 100zł...
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Post autor: N2O » sob gru 12, 2009 10:45 pm

W teren lepszy jest pasek klinowy - nie napycha się błota do kół pasowych.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Re: Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Post autor: Piotr Karcz » pn gru 14, 2009 12:43 am

RadziO413 pisze:mam pompe wodną swifta i koło pasowe na pasek micro
Albo:

1. Kupujesz właściwą pompę.
2. Zakładasz koło na pasek klinowy do tej swiftowskiej pompy.
3. Upierasz się dalej przy pasku micro i tej innej pompie - zmieniasz koła pasowe przy wisko i wale silnika.

Ad. 1. Rozwiązanie kusi uroczą prostotą.
Ad. 2. Wykonalne, acz wymaga dobrego i pewnego dopasowania ( toczenie, może spawanie :)21 )
ad. 3. Tu już chyba widać bezsens bez mojego komentarza...

Awatar użytkownika
RadziO413
 
 
Posty: 282
Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
Lokalizacja: Opole

Re: Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Post autor: RadziO413 » pn gru 14, 2009 8:33 pm

Ja tam się przy niczym nie upieram,poprostu mam kilka gratów ze swifta bo kupiłem silnik uzbrojony ze swifta i tak sobie w głowie takie pierdoły układam :) a motor mam poskładany na osprzęcie samiego i raczej nie będe nic kombinował,lepiej założe snorkel a nie nad pierdołami myśle,zakładajcie pierwsze co! co wam tłoki przy wodowaniu nie popękają -sprawdzone osobiście PZDR :)21
Sj 413 89' [S]pecial werszyn

Awatar użytkownika
RadziO413
 
 
Posty: 282
Rejestracja: czw mar 20, 2008 9:55 pm
Lokalizacja: Opole

Re: Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Post autor: RadziO413 » czw gru 17, 2009 10:25 pm

A propo pompy wodnej do samuraja to właśnie mi padła,i teraz mam pytanie czy ktoś ma założoną może pompe marki GMB,chodzi mi o to czy nie ma z tą marką problemów co do pomp wodnych,w Opolu ciężko gdzie kolwiek AISINA dosać tylko proponują mi te GMB :roll:
Sj 413 89' [S]pecial werszyn

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Re: Samurai Pasek wielorowkowy zamiast klinowego

Post autor: Piotr Karcz » pt gru 18, 2009 12:38 am

Ponad rok jeździłem ( potem auto sprzedałem) marka akceptowalna, choć krzyżaki mi tej firmy podpadły...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość