zasieg samiego
Moderator: Albert_N
zasieg samiego
Dostałem propozycje wyjazdu do Gruzji latem i mysle czy moze nie jechac swoim srajtkiem tylk pojawia sie parę pytań. Nie jestem mechanikiem więc auto bym dał do jakiegos warsztatu do przygotowania przed wyjazdem (sam to jakies drobiazgi z elektryki moge zrobic i moze jakas oczywista oczywistosc dam rade wymienic) tylko czy jest szansa ze jak go dobrze przygotuje to objedzie tam i z powrotem bez awarii? Wiem ze w Turcji jest mnostwo samurajow wiec przynajmniej na zachodzie ktos w razie czego go naprawi ale nie mam pojecia co z pozostałymi obszarami...
Myslicie ze to dobry pomysl czy lepiej nie ryzykowac wtopy po srodku niczego i nie jechac swoim autem? w sumie te pare tys bez awarii chyba powinien przejechac?
Myslicie ze to dobry pomysl czy lepiej nie ryzykowac wtopy po srodku niczego i nie jechac swoim autem? w sumie te pare tys bez awarii chyba powinien przejechac?
był: SJ500, 1988
jest: jimniak, 2001
Re: zasieg samiego
jak Ci potrzebne auto terenowe a nie masz wygodniejszego, to przygotować i jechać. Niby czemu ma nie objechać...tyle że będzie to "bolesna" i powolna raczej podróż.
No i zawsze w takich sytuacjach psuje się akurat to, czego nie ma się jako części zamiennej.
Jak Ci nie potrzebna terenówka, to ja tam bym się nie męczył, bo podróżowanie po czarnym samuraiem ani do przyjemnych, ani do wygodnych nie należy.
No i zawsze w takich sytuacjach psuje się akurat to, czego nie ma się jako części zamiennej.
Jak Ci nie potrzebna terenówka, to ja tam bym się nie męczył, bo podróżowanie po czarnym samuraiem ani do przyjemnych, ani do wygodnych nie należy.
Zalicz najpierw trasę np. do Szczecina przez Suwałki i sprawdź czy prędzej tobie psycha nie siądziepavelk pisze:...

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.