



Moderator: Albert_N
Tu glupoty zaczynasz gadacwolwark pisze: No i teraz pytanko-bawić się w Allegro czy raczej sprowadzić coś z Niemiec-po prostu jakoś tak dziwnie nie mam zaufania do polskich sprzedających-na niemieckiej giełdzie raczej opisany jest prawdziwy(no prawie zawsze) stan auta
Dokladnie tak.Adam.Ż pisze:no tak tylko pamiętaj że opona potrzebuje prędkości obrotowej żeby sie oczyścić![]()
Raczej nie uwieżę że w kopnym śniegu zwykła zimówka robi lepiej niż MT
Jeśli kopny śnieg to nie zimówki tylko MT-ki...wolwark pisze:Czyli że Samurai +zwykłe ? zimówki-tak ?Czytam sobie i czytam i nie mogę zbytnio znaleźć zachowania tego autka na oblodzonej nawierzchni (każdy śnieg kiedyś się kończy)-jak wygląda sprawa jazdy 4x4 na oblodzonej nawierzchni w przypadku jazdy autem bez centralnego mechanizmu różnicowego ?(a mogłem kupić trzyletnią Nivę po okazyjnej cenie od wujka-myśliwego-o ja głupi
).I na koniec jeszcze jedno-czy Vitara będzie ZNACZĄCO odstawać właściwościami terenowo-śnieżnozaspianymi
od mniejszego brata ?(wiem już że będzie-chodzi mi o to o ile)-a nie to nie było ostatnie pytanie
-może i podpadnę ale mój znajomek ma takiego małego Mitsubishi Pajero-nigdy się nie pytałem jak to się sprawuje-może ktoś pokusiłby się o porównanie tych autek (dane techniczne umiem czytać
-bardziej chodzi mi o takie wskazówki eksploatacyjne).Z góry bardzo dziękuję.
PS.A śnieg sypie i sypie...
no patrz a ci debile konstruktorzy ciągle wkladają te niepotrzebne mechanizmy róznicowe do samochodowalex! pisze:arsene - zaspawaj sobie tylny dyferencjał - tanio, szybko, bardzo skutecznie - !
ja mam zaspawany, smigam po asfalcie i nic
a w terenie baaardzo dużo daje
hmm ja w sumie 5 razyporeb pisze:zalezy jak peknie
ale da sie
dwa razy dojechalem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość