Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
ORZOŁEK
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn sie 13, 2007 7:54 am
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: ORZOŁEK » sob kwie 03, 2010 7:39 pm
jestem szczęśliwym posiadaczem Suzuki Vitara i trochę jeżdźę w terenie gdzie suzi spisuje się dośc dobrze, ale mogło by być lepiej

w związku z tym mam pytanie do kolegów off-roadowców którzy eksperymentowali w swoich autkach, od jakiego auta najłatwiej założyć tylny dyfer z blokadą bez większych przeróbek
za pomoc z góry dziękuję

SUZUKI VITARA 1,6 "ALBO SUZUKI ALBO NIC"
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » sob kwie 03, 2010 7:41 pm
Z patrola

Lepiej pózno niz wcale
-
ORZOŁEK
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn sie 13, 2007 7:54 am
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: ORZOŁEK » sob kwie 03, 2010 7:49 pm
a co z przednim napędem

chodzi o przełożenia, czy będą współpracować

SUZUKI VITARA 1,6 "ALBO SUZUKI ALBO NIC"
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob kwie 03, 2010 7:54 pm
Jak pięść do oka.

-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » sob kwie 03, 2010 8:25 pm
a nie można założyć blokady do mostu vitarowego??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » sob kwie 03, 2010 8:51 pm
nie prosze was czy to nadal prima-aprilis

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » ndz kwie 04, 2010 6:34 am
ORZOŁEK pisze:a co z przednim napędem

chodzi o przełożenia, czy będą współpracować

od jakiego auta najłatwiej założyć tylny dyfer z blokadą bez większych przeróbek
Najłatwiejszy i zarazem najtańszy sposób na stanie sie posiadaczem upragnionej blokady, jest zmotanie BesterLockera tylnego mechanizmu róznicowego.
Znakomity stosunek jakości do ceny.
Lepiej pózno niz wcale
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » ndz kwie 04, 2010 11:11 am
albo jedna elektroda . bedzie najtaiej ale skrecanie troche utrudnione
dobra bo to chyba nie primaprilis
innego dyfra niewsadzisz bo inne przelozenia
albo wsadz blokade baster koszt kolo 500 zl lub zaspawaj dyfer (efekt ten sam kola ida razem nonstop)
albo blokada LR zalacza sie jak czuj uslizg kola koszt 1200
albop jak masz szczescie szukaj mostu z lsd (niezapina sie na 100% ale dziala raczej jak w bmw szpera koszt zlezny od szcescia
albo blokada ARB zalaczana kompresorem 3500+ komppresor 1000
VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
ORZOŁEK
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pn sie 13, 2007 7:54 am
- Lokalizacja: Grudziądz
Post
autor: ORZOŁEK » ndz kwie 04, 2010 6:30 pm
dzięki milas za informację już chyba załapałem o co chodzi

SUZUKI VITARA 1,6 "ALBO SUZUKI ALBO NIC"
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » pn kwie 05, 2010 5:20 pm
tylko niechwytaj za spawarke odrazu bo ta pierwsza blokada to jest

trudno sie skreca jak kola ida nonstop tak samo

VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » pn kwie 05, 2010 8:55 pm
milas pisze:niezapina sie na 100% ale dziala raczej jak w bmw szpera
Nie zawsze BMW to tylko szpera, papo w E36 ma blokadę 100% (325TDS z awtomatem) załączana przyciskiem rozłącza się po przekroczeniu ok 40km/h na zimę super sprawa

Kolego a nie lepiej najpierw bardziej zmotać Vitkę, podnieść itp. Blokada może być ale dużo nie pomoże jak będziesz się brzuchem wieszać

ale powodzenia w zakładaniu!
Galloper LWB - turysta
-
OKU
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:57 am
- Lokalizacja: Konin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: OKU » czw kwie 08, 2010 3:59 am
Jogi4x4 pisze:Blokada może być ale dużo nie pomoże jak będziesz się brzuchem wieszać ale powodzenia w zakładaniu
I tu się nie zgodzę..Może dlatego że blokadę włozyłem jak Viitare miałem juz w powietrzu ale uważam że tylna blokada daje 40% mozliwości auta więcej.
Proponuję LR idealny stosunek ceny do włściwości
Vitara -> Patrol Y60 4,2E -> Patrol Y61 2,8 TDI
-
Colicab

- Posty: 2123
- Rejestracja: sob lis 01, 2008 9:25 pm
- Lokalizacja: Gdynia
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Colicab » czw kwie 08, 2010 10:35 am
OKU pisze:Jogi4x4 pisze:Blokada może być ale dużo nie pomoże jak będziesz się brzuchem wieszać ale powodzenia w zakładaniu
I tu się nie zgodzę..Może dlatego że blokadę włozyłem jak Viitare miałem juz w powietrzu ale uważam że tylna blokada daje 40% mozliwości auta więcej.
Proponuję LR idealny stosunek ceny do włściwości
daje daje

tam gdzie przod sie wkleil, a z tylu roznicowka napedza tylko kolo wiszace w powietrzu to zbawienie

Nie jeżdżę w błocie bo można się zakopać
zbieram schematy i smieci na chomikuj.pl/offroad4x4
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw kwie 08, 2010 2:52 pm
nie tylko...
teren gdzie przed założeniem blokady ciężko było przejechać wolno na 4x4(ok półmetrowe górki twardej ziemi), po założeniu blokady bez problemu sie na samym tyle przejeżdża

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » czw kwie 08, 2010 3:51 pm
No dobrze z tym się oczywiście zgodzę ale czasami wisząc na ramie już blokada nie pomoże choć wiadomo że blokada znacznie zwiększa mobilność pojazdu.
Galloper LWB - turysta
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw kwie 08, 2010 4:25 pm
i czasami jego awaryjność(w przypadku przedniej blokady

)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
rafał1978
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 9:41 pm
Post
autor: rafał1978 » czw kwie 08, 2010 6:55 pm
ja jeżdżę od roku na LookRigcht i uważam że warte tej kaski
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » czw kwie 08, 2010 7:21 pm
z tyłu od 4 lat jest LR i nie zamieniłbym go na ARB...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » pt kwie 09, 2010 6:50 am
A ja mam seryjną od SJ413 i też robi , tylko załączanie przerobione bo linki awaryjne

Galloper LWB - turysta
-
szrot
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: pt sty 09, 2009 6:40 pm
Post
autor: szrot » pn kwie 19, 2010 9:24 pm
a użytkuje ktoś LR na czarnym na co dzień? jak to żyje? dopisze z góry dla dworusów, ze wiem ze LR jest w teren a nie na czarne

-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pn kwie 19, 2010 10:22 pm
szrot pisze:a użytkuje ktoś LR na czarnym na co dzień? jak to żyje? dopisze z góry dla dworusów, ze wiem ze LR jest w teren a nie na czarne

Używam. Da się przyzwyczaić.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Jogi4x4
-

- Posty: 1148
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
- Lokalizacja: PZL
Post
autor: Jogi4x4 » wt kwie 20, 2010 7:42 am
Kostuch pisze:
Używam. Da się przyzwyczaić.
A dużo po mieście jeżdżona?
Galloper LWB - turysta
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt kwie 20, 2010 9:33 am
Jogi4x4 pisze:Kostuch pisze:
Używam. Da się przyzwyczaić.
A dużo po mieście jeżdżona?
Jakieś 20km dziennie.
Idealne auto do dojeżdżania do pracy - jeszcze nikt mi nie chciał wymusić pierwszeństwa

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość