Kiedys byl temat poruszany i podobno roznica byla tylko w tlokach, wyzlobienia na zawory...
Czy ktos z was kiedys slyszla badz zakladal blok G16B 16v od vitary/swifta/baleno do glowicy G16A Vitara 8V ?
Cos mi zaczyna stukac(jak sie nagrzeje silnik) i nie wiem czy nie latwiej bedzie kupic z baleno rozbitka sam blok G16B...
Blok silnika G16A i G16B, roznice
Moderator: Albert_N
Blok silnika G16A i G16B, roznice
Ambulans High Roof 30" 1.6 4.16
604 083 564 Piotr
604 083 564 Piotr
Re: Blok silnika G16A i G16B, roznice
jasne że słyszał baa nawe tak jeździłem ze dwa lata moja vitka co trzeba przłozyc z bloku 8v to rurka za pompa wody koła pasowe + koło rozrządu wału mocowanie alternatora i tyle silnik śmiga az miło bo kilka cm3 wiekszypolecam jak masz "pewny" dół od 16 w zasiegu
aaaaaaaa
i zapomniałem o najwaznieszym nie stuka panewami tak szybko jak 8v co pewnie cie ucieszy
aaaaaaaa
i zapomniałem o najwaznieszym nie stuka panewami tak szybko jak 8v co pewnie cie ucieszy
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: Blok silnika G16A i G16B, roznice
Ale panewki o dziwo ma te same... Dzieki za cenne info...
Ambulans High Roof 30" 1.6 4.16
604 083 564 Piotr
604 083 564 Piotr
Re: Blok silnika G16A i G16B, roznice
jasne że te same ale pompa oliwy wydajniejsza co znacznie przedłuża ich żywot
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość