Obudowa 2.0 v6
Moderator: Albert_N
Obudowa 2.0 v6
Czy obudowa przedniego mostu od 2.0 v6 może być zastąpiona zwykłą od 1.6 16v? Tzn. czy podejdzie bez żadnych przeróbek?
No to od początku
Re: Obudowa 2.0 v6
ze tak zapytam .. czemu akuratnie w ta strone z tego co sie orientuje to sie wymienia na odwrot bo od v6 jest mocniejszy
??

Re: Obudowa 2.0 v6
Potrzebuje tymczasowo coś, bo niedawno umarła oryginalna, a od v6 3x tyle wołają. Akurat jest parę innych wydatków, więc z ew. wzmacnianiem wolałbym poczekać. W terenie i tak nie mam teraz kiedy pojeździć 

No to od początku
Re: Obudowa 2.0 v6
tak podejdzie
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: Obudowa 2.0 v6
Tylko od 1.6 jest słabsza. Jak już zmieniać to na żeliwo z GV. 

-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
Re: Obudowa 2.0 v6
niekoniecznie od grandki - można od diesla
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
Re: Obudowa 2.0 v6
od 2.0 V6 jest też aluminiowa, identyczna jak 1.6 czy 2.0 R4
tylko diesle gv i niektóre 2.5 V6 są żeliwne (spotkałem 2.5 V6 aluminiaki)
tylko diesle gv i niektóre 2.5 V6 są żeliwne (spotkałem 2.5 V6 aluminiaki)
Re: Obudowa 2.0 v6
2.0 V6 i R4 jest identyczna ale nie identyczna z 1.6. Te w 2.0 są wzmocnione.davejr pisze:od 2.0 V6 jest też aluminiowa, identyczna jak 1.6 czy 2.0 R4

Re: Obudowa 2.0 v6
chodziło mi, że z tego samego gównolitu, a nie z żeliwakozioU pisze:2.0 V6 i R4 jest identyczna ale nie identyczna z 1.6. Te w 2.0 są wzmocnione.davejr pisze:od 2.0 V6 jest też aluminiowa, identyczna jak 1.6 czy 2.0 R4
Re: Obudowa 2.0 v6
Gdzie występują te wzmocnienia? Na pierwszy rzut oka są identyczne.
No to od początku
Re: Obudowa 2.0 v6
W tylnej części gdzie wał wchodzi w dyfer. Trochę więcej aluminium dali. 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość