Obudowa 2.0 v6

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

yoger
 
 
Posty: 272
Rejestracja: śr lis 05, 2008 10:31 pm
Lokalizacja: Gliwice

Obudowa 2.0 v6

Post autor: yoger » czw cze 03, 2010 2:41 pm

Czy obudowa przedniego mostu od 2.0 v6 może być zastąpiona zwykłą od 1.6 16v? Tzn. czy podejdzie bez żadnych przeróbek?
No to od początku

Awatar użytkownika
corny
Posty: 445
Rejestracja: pt sie 04, 2006 9:21 am
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: corny » czw cze 03, 2010 3:06 pm

ze tak zapytam .. czemu akuratnie w ta strone z tego co sie orientuje to sie wymienia na odwrot bo od v6 jest mocniejszy ????
GG 18408258
SJ413
http://samurai.org.pl/

yoger
 
 
Posty: 272
Rejestracja: śr lis 05, 2008 10:31 pm
Lokalizacja: Gliwice

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: yoger » czw cze 03, 2010 3:46 pm

Potrzebuje tymczasowo coś, bo niedawno umarła oryginalna, a od v6 3x tyle wołają. Akurat jest parę innych wydatków, więc z ew. wzmacnianiem wolałbym poczekać. W terenie i tak nie mam teraz kiedy pojeździć :P
No to od początku

Awatar użytkownika
viperecki
Posty: 1749
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
Lokalizacja: JURA Podzamcze

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: viperecki » czw cze 03, 2010 3:52 pm

tak podejdzie
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu ;)5.12 w mostach itp itd

yoger
 
 
Posty: 272
Rejestracja: śr lis 05, 2008 10:31 pm
Lokalizacja: Gliwice

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: yoger » czw cze 03, 2010 4:08 pm

Dzięki :]
No to od początku

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: kozioU » czw cze 03, 2010 4:45 pm

Tylko od 1.6 jest słabsza. Jak już zmieniać to na żeliwo z GV. :wink:

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: piotr-stihl » czw cze 03, 2010 5:50 pm

niekoniecznie od grandki - można od diesla
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
davejr
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: davejr » czw cze 10, 2010 1:56 pm

od 2.0 V6 jest też aluminiowa, identyczna jak 1.6 czy 2.0 R4
tylko diesle gv i niektóre 2.5 V6 są żeliwne (spotkałem 2.5 V6 aluminiaki)

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: kozioU » czw cze 10, 2010 9:04 pm

davejr pisze:od 2.0 V6 jest też aluminiowa, identyczna jak 1.6 czy 2.0 R4
2.0 V6 i R4 jest identyczna ale nie identyczna z 1.6. Te w 2.0 są wzmocnione. :wink:

Awatar użytkownika
davejr
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt kwie 18, 2008 6:49 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: davejr » wt cze 15, 2010 9:18 pm

kozioU pisze:
davejr pisze:od 2.0 V6 jest też aluminiowa, identyczna jak 1.6 czy 2.0 R4
2.0 V6 i R4 jest identyczna ale nie identyczna z 1.6. Te w 2.0 są wzmocnione. :wink:
chodziło mi, że z tego samego gównolitu, a nie z żeliwa

yoger
 
 
Posty: 272
Rejestracja: śr lis 05, 2008 10:31 pm
Lokalizacja: Gliwice

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: yoger » wt cze 15, 2010 9:47 pm

Gdzie występują te wzmocnienia? Na pierwszy rzut oka są identyczne.
No to od początku

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: Obudowa 2.0 v6

Post autor: kozioU » wt cze 15, 2010 10:01 pm

W tylnej części gdzie wał wchodzi w dyfer. Trochę więcej aluminium dali. :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość