Mam problem po ostatnim rajdowaniu


silnik pracyje nierówno skaczace obroty silnika
swiece sprawdzone

przewody

kopółka palec

czy moze szlak trafil sonde lambe


Moderator: Albert_N
Cybm pisze:Skoro Ci mruga...to znaczy ze jest jakis blad...odczytaj go i bedziesz wiedzial wszystko
michal790308 pisze:yc impulsyjak go odczytac licz
Cybm pisze:Skoro Ci mruga...to znaczy ze jest jakis blad...odczytaj go i bedziesz wiedzial wszystko
Posprawdzaj wężyki na okoliczność lewego powietrza.droidboo pisze:Mi się kilka razy zapalił błąd 44. Dzisiaj jestem po sprawdzeniu tps wg service manuala i wychodzi na to, że jest ok. Ustawiłem go tak, jak instrukcja każe, niestety auto nie chodzi tak jak powinno. Jałowe obroty są na poziomie 1200-1300 obr, ja wcisnę gaz jadąc na biegu, to zanim przyspieszy auto, to jest chwila zwłoki, jak depnę w podłogę, to auto nie bardzo chce przyspieszać. Będę szukał dalej, ale może ktoś ma jakiś pomysł? Komp pokazuje tylko 12, czyli niby wsio ok;/ proszę o jakieś propozycje.
Z czegokolwiekdroidboo pisze:..., albo wie, z czego ewentualnie podpasować?
Gadamy w dwóch tematach, dlatego napiszę tylko w tym. Czytałem, że ludzie sobie zaślepiają EGRy, ale czy nie powoduje to jakiejś szkody dla silnika? Jakieś przegrzewanie się, etc, w końcu podnosi się temp. w komorze spalania? Jak zachowuje się samurai na zaślepionym egr? Co do zaślepiania, to wystarczy tak po prostu zaślepić wężeki od solenoida, czy więcej robótki jest?Kostuch pisze:Z czegokolwiekdroidboo pisze:..., albo wie, z czego ewentualnie podpasować?![]()
Najszybciej wziąć z pod maski ten co steruje EGR, a resztę rurek pozaślepiać. Uwaga - ten od egr jest trójdrożny.
Teoretycznie zabijesz matkę naturę niezdrowymi wyziewami spalaniadroidboo pisze:Gadamy w dwóch tematach, dlatego napiszę tylko w tym. Czytałem, że ludzie sobie zaślepiają EGRy, ale czy nie powoduje to jakiejś szkody dla silnika? Jakieś przegrzewanie się, etc, w końcu podnosi się temp. w komorze spalania? Jak zachowuje się samurai na zaślepionym egr? Co do zaślepiania, to wystarczy tak po prostu zaślepić wężeki od solenoida, czy więcej robótki jest?Kostuch pisze:Z czegokolwiekdroidboo pisze:..., albo wie, z czego ewentualnie podpasować?![]()
Najszybciej wziąć z pod maski ten co steruje EGR, a resztę rurek pozaślepiać. Uwaga - ten od egr jest trójdrożny.
Na koniec chylę czoła przed wiedzą i doświadczeniem kolegi Kostucha
dobra dobraKostuch pisze:
Na koniec: nie podlizuj się![]()
Samurai pali takie ilości bajury, że matka natura nawet nie zauważy różnicyKostuch pisze: Teoretycznie zabijesz matkę naturę niezdrowymi wyziewami spalania
Nawet fajnie jakby wypalił, bo bym wiedział, że przynajmniej komp działa jak powinien, bo ten mój komputer, to już był przez jakiegoś speca motany po jego jakiejś awarii. Mam jeszcze drugi po wylaniu kondensatorów i próbie naprawy, ale nie ma na nim wolnych obrotów. Po podpięciu wywali na początek kod 45, kiedy ten co jest cały czas włożony 12 wypala ;/... Tak czy inaczej w weekend będę testował ten patencik. Jeszcze raz zapytam, czy wystarczy tylko i wyłącznie wypiąć podciśnienia z solenoidu i zaślepić, czy trzeba coś jeszcze robić z resztą? I jeszcze pytanko mam odnośnie samego zaworka. Ten od ISC ma większą średnice przelotu niż ten od EGRu. Da się zmotać z dwóch jeden, czy po prostu podmienić?Kostuch pisze:A, i nie pamiętam czy odpięcie zaworka od wiązki nie powoduje zapalenia lampki checkengine. W takim przypadku warto oszukać ecu, podpinając tam np cewkę przekaźnika.
Wystarczy zaślepić ten z podciśnieniem z kolektora. Od zaworu egr może sobie dyndać.droidboo pisze:... Jeszcze raz zapytam, czy wystarczy tylko i wyłącznie wypiąć podciśnienia z solenoidu i zaślepić, czy trzeba coś jeszcze robić z resztą? I jeszcze pytanko mam odnośnie samego zaworka. Ten od ISC ma większą średnice przelotu niż ten od EGRu. Da się zmotać z dwóch jeden, czy po prostu podmienić?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości